quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef RockabeIIa het volgende:
oh, de fotograaf wilde wel graag een sessie doen met mijn buik en de plakplaatjes... en ik heb ook al min of meer ja gezegd ook![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb last van vocht in mijn billen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef Vivi het volgende:
Huuh, ik had vannacht (weer) een afschuwelijke droom, ik woon driehoog en heb van die schuiframen. Nu ben ik steeds bang dat ik ze vergeet dicht te doen en Dean erdoor naar buiten valt. Ik heb sinds ik klein was al vaak last van een slaapstoornis waarbij ik slaapwandel en dingen "zie" alsof het echt is. (Night Terrors, in the States is er een speciaal instituut wat er onderzoek naar doet) en nu droom ik heel vaak, en vannacht dus ook, dat ik wakker wordt en ik naar beneden kijken en Dean zie liggen (ik had het raam in mijn slaapkamer wat open staan ivm warmte) en dan ren ik als een gek naar zijn kamer en dan word ik pas "wakker" zeg maar, als ik hem daar zie. Oh de angst..vreselijk zoiets, ik lig dan nog minuten te trillen in mijn bed.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik kan ook bijna putten drukken in mn vers-verkregen onderkinik ken het gevoel om jezelf dan ineens zo op foto te zien
*heuh ben ik dat?
![]()
Buikfoto-sessie moet je doen!!
Maar toen was het topic alweer dicht.quote:Rocka als hij het gratis doet gewoon doen.
Das nog best nuttigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik haat alles wat met poppen te maken heeft en bid dan ook elke avond tot de here Christus dat mijn kind dat later ook heeft.
Vorige week sportdag, elke dag dansen en knutselen.. regelmatig droppings en spooktochten voor groten/volwassenen.. Kinderbingo's etc..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef k_i_m het volgende:
Dat is wel heel leuk E.T. Doen ze vaker van dat soort dingen? (was even vergeten dat het vakantie is. )
Omdat het eigenlijk helemaal niet nodig is. Hij kan niet eens bij de hendel om het raam open te maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Rocka, waarom maak je niet een kinderbeveiliging op dat raam dan? Lijkt me een prima oplossing voor je gemoedsrust
wat voorbeeldjes
Voor je het weet kan ie het wel... Ze zijn creatief hoor, stoeltje erbij en zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Omdat het eigenlijk helemaal niet nodig is. Hij kan niet eens bij de hendel om het raam open te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |