quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef RockabeIIa het volgende:
oh, de fotograaf wilde wel graag een sessie doen met mijn buik en de plakplaatjes... en ik heb ook al min of meer ja gezegd ook![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb last van vocht in mijn billen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef Vivi het volgende:
Huuh, ik had vannacht (weer) een afschuwelijke droom, ik woon driehoog en heb van die schuiframen. Nu ben ik steeds bang dat ik ze vergeet dicht te doen en Dean erdoor naar buiten valt. Ik heb sinds ik klein was al vaak last van een slaapstoornis waarbij ik slaapwandel en dingen "zie" alsof het echt is. (Night Terrors, in the States is er een speciaal instituut wat er onderzoek naar doet) en nu droom ik heel vaak, en vannacht dus ook, dat ik wakker wordt en ik naar beneden kijken en Dean zie liggen (ik had het raam in mijn slaapkamer wat open staan ivm warmte) en dan ren ik als een gek naar zijn kamer en dan word ik pas "wakker" zeg maar, als ik hem daar zie. Oh de angst..vreselijk zoiets, ik lig dan nog minuten te trillen in mijn bed.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik kan ook bijna putten drukken in mn vers-verkregen onderkinik ken het gevoel om jezelf dan ineens zo op foto te zien
*heuh ben ik dat?
![]()
Buikfoto-sessie moet je doen!!
Maar toen was het topic alweer dicht.quote:Rocka als hij het gratis doet gewoon doen.
Das nog best nuttigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik haat alles wat met poppen te maken heeft en bid dan ook elke avond tot de here Christus dat mijn kind dat later ook heeft.
Vorige week sportdag, elke dag dansen en knutselen.. regelmatig droppings en spooktochten voor groten/volwassenen.. Kinderbingo's etc..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef k_i_m het volgende:
Dat is wel heel leuk E.T. Doen ze vaker van dat soort dingen? (was even vergeten dat het vakantie is. )
Omdat het eigenlijk helemaal niet nodig is. Hij kan niet eens bij de hendel om het raam open te maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Rocka, waarom maak je niet een kinderbeveiliging op dat raam dan? Lijkt me een prima oplossing voor je gemoedsrust
wat voorbeeldjes
Voor je het weet kan ie het wel... Ze zijn creatief hoor, stoeltje erbij en zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Omdat het eigenlijk helemaal niet nodig is. Hij kan niet eens bij de hendel om het raam open te maken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef Lois het volgende:
Ik heb serieus nog nooit zoveel lieveheersbeestjes gezien als vanmorgen op het strandwat doen al die beestjes daar?? Het waren er echt honderden, tot groot plezier van de meiden. Ze zijn ook allemaal blind ook volgens mij want ze vliegen elke keer recht tegen je aan.
dat wil je niet weten...... Vandaar dat Jeroen nu op de bank ligg te snurkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey Lois, hoe was jullie nacht eigenlijk?
Ik heb een vleesetende plant in de keukenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:34 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hebben voornamelijk last van vliegen en fruitvliegjes (maar dat komt meer door moi die stukken fruit laat slingeren) 2 lieveheersbeestjes gezien, veel spinnen, 1 oorwurm en 2 slakken in de goudvissenkom waar geen goudvissen meer inzitten maar die ik niet leeggooi omdat die slakjes er dus inzitten \O/ *ademhaalt*
Een happende dinges of een slurfje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef freecell het volgende:
Ik heb een vleesetende plant in de keuken
En die heeft het druk
omfgquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Zag ik net voorbij komen op twitter
IK WIL OOK!!!
plakker!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een happende dinges of een slurfje?
Nee hoor, die besten zijn met schelp en al kleiner dan een knikker, daar zit heul weinig vlees aanquote:
Action heeft zwembadjes! Kost geen drol en hoef je ook niet op te passenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:55 schreef Pandora73 het volgende:
Ikke wil ook zwembad... Maar heb alleen een balkon
Nou is het in principe toch alleen om de beentjes in te zetten, maar een teiltje op het balkon vind ik echt té erg. Dus dan wil ik wel een zwembad...
Iemand die ergens tussen Utrecht en Arnhem woont en een zwembad heeft? Wil ik er ook nog wel bij babysitten...
* Pandora73 probeert ervaring op te doen voor het geval dátquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:56 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Action heeft zwembadjes! Kost geen drol en hoef je ook niet op te passen
Ja tuurlijk, ik moet weer werkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje morgen wordt het NOG warmer...
Gewoon, met een emmertjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:26 schreef huuphuup het volgende:
ghehehe jah, buuf kwam al vragen of k in bad ging bevallen![]()
alleen B. ziet het allemaal niet zo zitten, die denkt weer practisch enzo![]()
"hoe gaan we dat ding straks weer leeg krijgen?"
eeeehmm... goeie!
ik las laatst ergens dat je dan ook een poepschep en netje mee moet nemenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaa laten staan! Dan kun je er lekker in liggen met opvangen van je weeeeeeen!
en je stepin om een ontplofte mol te voorkomenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon je panty aanhouden, dan blijft alles bij elkaar
Neeee toch?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje morgen wordt het NOG warmer...
Euh...diksap erin...en opdrinken ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:26 schreef huuphuup het volgende:
eeeehmm... goeie!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:52 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Euh...diksap erin...en opdrinken ?
Ik zie nu ineens in mijn hoofd iemand poep in een panty door het doucheputje trappen. Geen idee hoe ik daaraan komquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon je panty aanhouden, dan blijft alles bij elkaar
Met een tuinslang natuurlijk. Gewoon hevelen naar een lager punt. (Uit het raam?)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:26 schreef huuphuup het volgende:
eeeehmm... goeie!
Dankje nu ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zie nu ineens in mijn hoofd iemand poep in een panty door het doucheputje trappen. Geen idee hoe ik daaraan kom.
heuh? ik snap em nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:36 schreef Webkim het volgende:
[..]
Met een tuinslang natuurlijk. Gewoon hevelen naar een lager punt. (Uit het raam?)
Ene kant van de slang in het bad, andere kant op een lager punt en aanzuigen. Dan loopt het zo leeg.
(Deden wij vroegah thuis met het aquarium.)
Wel eerst goed poepjes scheppen als je net een ladder in je panty hadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:36 schreef Webkim het volgende:
[..]
Met een tuinslang natuurlijk. Gewoon hevelen naar een lager punt. (Uit het raam?)
Ene kant van de slang in het bad, andere kant op een lager punt en aanzuigen. Dan loopt het zo leeg.
(Deden wij vroegah thuis met het aquarium.)
Beter dan een voorruit in je sterretje!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:27 schreef Rewimo het volgende:
Er zit een sterretje in mijn voorruit![]()
Zo sta ik elke avond als mijn wederhelft zijn bed in duikt weer op het punt om de Carglass te bellenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Beter dan een voorruit in je sterretje!
Sorry, melig! Weekend is aangebroken en een (eerste maar zeker niet laatste) glaasje heerlijk koele rosé staat voor mijn neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |