quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef RockabeIIa het volgende:
oh, de fotograaf wilde wel graag een sessie doen met mijn buik en de plakplaatjes... en ik heb ook al min of meer ja gezegd ook![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb last van vocht in mijn billen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef Vivi het volgende:
Huuh, ik had vannacht (weer) een afschuwelijke droom, ik woon driehoog en heb van die schuiframen. Nu ben ik steeds bang dat ik ze vergeet dicht te doen en Dean erdoor naar buiten valt. Ik heb sinds ik klein was al vaak last van een slaapstoornis waarbij ik slaapwandel en dingen "zie" alsof het echt is. (Night Terrors, in the States is er een speciaal instituut wat er onderzoek naar doet) en nu droom ik heel vaak, en vannacht dus ook, dat ik wakker wordt en ik naar beneden kijken en Dean zie liggen (ik had het raam in mijn slaapkamer wat open staan ivm warmte) en dan ren ik als een gek naar zijn kamer en dan word ik pas "wakker" zeg maar, als ik hem daar zie. Oh de angst..vreselijk zoiets, ik lig dan nog minuten te trillen in mijn bed.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik kan ook bijna putten drukken in mn vers-verkregen onderkinik ken het gevoel om jezelf dan ineens zo op foto te zien
*heuh ben ik dat?
![]()
Buikfoto-sessie moet je doen!!
Maar toen was het topic alweer dicht.quote:Rocka als hij het gratis doet gewoon doen.
Das nog best nuttigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik haat alles wat met poppen te maken heeft en bid dan ook elke avond tot de here Christus dat mijn kind dat later ook heeft.
Vorige week sportdag, elke dag dansen en knutselen.. regelmatig droppings en spooktochten voor groten/volwassenen.. Kinderbingo's etc..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef k_i_m het volgende:
Dat is wel heel leuk E.T. Doen ze vaker van dat soort dingen? (was even vergeten dat het vakantie is. )
Omdat het eigenlijk helemaal niet nodig is. Hij kan niet eens bij de hendel om het raam open te maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Rocka, waarom maak je niet een kinderbeveiliging op dat raam dan? Lijkt me een prima oplossing voor je gemoedsrust
wat voorbeeldjes
Voor je het weet kan ie het wel... Ze zijn creatief hoor, stoeltje erbij en zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Omdat het eigenlijk helemaal niet nodig is. Hij kan niet eens bij de hendel om het raam open te maken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef Lois het volgende:
Ik heb serieus nog nooit zoveel lieveheersbeestjes gezien als vanmorgen op het strandwat doen al die beestjes daar?? Het waren er echt honderden, tot groot plezier van de meiden. Ze zijn ook allemaal blind ook volgens mij want ze vliegen elke keer recht tegen je aan.
dat wil je niet weten...... Vandaar dat Jeroen nu op de bank ligg te snurkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey Lois, hoe was jullie nacht eigenlijk?
Ik heb een vleesetende plant in de keukenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:34 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hebben voornamelijk last van vliegen en fruitvliegjes (maar dat komt meer door moi die stukken fruit laat slingeren) 2 lieveheersbeestjes gezien, veel spinnen, 1 oorwurm en 2 slakken in de goudvissenkom waar geen goudvissen meer inzitten maar die ik niet leeggooi omdat die slakjes er dus inzitten \O/ *ademhaalt*
Een happende dinges of een slurfje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef freecell het volgende:
Ik heb een vleesetende plant in de keuken
En die heeft het druk
omfgquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Zag ik net voorbij komen op twitter
IK WIL OOK!!!
plakker!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een happende dinges of een slurfje?
Nee hoor, die besten zijn met schelp en al kleiner dan een knikker, daar zit heul weinig vlees aanquote:
Action heeft zwembadjes! Kost geen drol en hoef je ook niet op te passenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:55 schreef Pandora73 het volgende:
Ikke wil ook zwembad... Maar heb alleen een balkon
Nou is het in principe toch alleen om de beentjes in te zetten, maar een teiltje op het balkon vind ik echt té erg. Dus dan wil ik wel een zwembad...
Iemand die ergens tussen Utrecht en Arnhem woont en een zwembad heeft? Wil ik er ook nog wel bij babysitten...
* Pandora73 probeert ervaring op te doen voor het geval dátquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:56 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Action heeft zwembadjes! Kost geen drol en hoef je ook niet op te passen
Ja tuurlijk, ik moet weer werkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje morgen wordt het NOG warmer...
Gewoon, met een emmertjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:26 schreef huuphuup het volgende:
ghehehe jah, buuf kwam al vragen of k in bad ging bevallen![]()
alleen B. ziet het allemaal niet zo zitten, die denkt weer practisch enzo![]()
"hoe gaan we dat ding straks weer leeg krijgen?"
eeeehmm... goeie!
ik las laatst ergens dat je dan ook een poepschep en netje mee moet nemenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaa laten staan! Dan kun je er lekker in liggen met opvangen van je weeeeeeen!
en je stepin om een ontplofte mol te voorkomenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon je panty aanhouden, dan blijft alles bij elkaar
Neeee toch?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje morgen wordt het NOG warmer...
Euh...diksap erin...en opdrinken ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:26 schreef huuphuup het volgende:
eeeehmm... goeie!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:52 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Euh...diksap erin...en opdrinken ?
Ik zie nu ineens in mijn hoofd iemand poep in een panty door het doucheputje trappen. Geen idee hoe ik daaraan komquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon je panty aanhouden, dan blijft alles bij elkaar
Met een tuinslang natuurlijk. Gewoon hevelen naar een lager punt. (Uit het raam?)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:26 schreef huuphuup het volgende:
eeeehmm... goeie!
Dankje nu ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zie nu ineens in mijn hoofd iemand poep in een panty door het doucheputje trappen. Geen idee hoe ik daaraan kom.
heuh? ik snap em nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:36 schreef Webkim het volgende:
[..]
Met een tuinslang natuurlijk. Gewoon hevelen naar een lager punt. (Uit het raam?)
Ene kant van de slang in het bad, andere kant op een lager punt en aanzuigen. Dan loopt het zo leeg.
(Deden wij vroegah thuis met het aquarium.)
Wel eerst goed poepjes scheppen als je net een ladder in je panty hadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:36 schreef Webkim het volgende:
[..]
Met een tuinslang natuurlijk. Gewoon hevelen naar een lager punt. (Uit het raam?)
Ene kant van de slang in het bad, andere kant op een lager punt en aanzuigen. Dan loopt het zo leeg.
(Deden wij vroegah thuis met het aquarium.)
Beter dan een voorruit in je sterretje!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:27 schreef Rewimo het volgende:
Er zit een sterretje in mijn voorruit![]()
Zo sta ik elke avond als mijn wederhelft zijn bed in duikt weer op het punt om de Carglass te bellenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Beter dan een voorruit in je sterretje!
Sorry, melig! Weekend is aangebroken en een (eerste maar zeker niet laatste) glaasje heerlijk koele rosé staat voor mijn neus.
iebuntmiederenequote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Beter dan een voorruit in je sterretje!
Sorry, melig! Weekend is aangebroken en een (eerste maar zeker niet laatste) glaasje heerlijk koele rosé staat voor mijn neus.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:47 schreef Memmel het volgende:
want voor je het weet is je sterretje een scheur
Tuurlijk! Met hun speciale HPX2 hars plakken ze toch alles!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]hihihi, zou je carglass ook kunnen bellen voor bevallingen?
Geniet ervan Phluph
hahahaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:56 schreef Memmel het volgende:
[..]
Tuurlijk! Met hun speciale HPX2 hars plakken ze toch alles!!
Kunnen ze'm niet meteen even bleken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah. wat fijn dat je sterretje morgen gevuld wordt, Rewimo
Hij is doorzichtigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef phluphy het volgende:
Kunnen ze'm niet meteen even bleken?
Das goed nieuwsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:42 schreef Rewimo het volgende:
Nee gevonden juist.
hahahahaahahahha, ook een heerlijk verhaal onder het mom van sterretjes...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:52 schreef freecell het volgende:
Welja, het is weer zover hier
Huup hevelen:
Bad -> tuinslang er in
Tuinslang ergens heenleiden en zorgen dat de andere kant van de tuinslang lager is dan het badje (putje en eindje er in steken? )
En dan aanzuigen en leeg laten lopen
toenouquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:59 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
hahahahaahahahha, ook een heerlijk verhaal onder het mom van sterretjes...![]()
Zingen kan ie nietquote:
Heel erg stukquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:22 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm niet kunnen zingen.....
is het wel een stuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
ja dat begrijp ik wel maar das dus juist het puntquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:52 schreef freecell het volgende:
Welja, het is weer zover hier
Huup hevelen:
Bad -> tuinslang er in
Tuinslang ergens heenleiden en zorgen dat de andere kant van de tuinslang lager is dan het badje (putje en eindje er in steken? )
En dan aanzuigen en leeg laten lopen
Huup, het gaat om het punt waar het eruit komt...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik wel maar das dus juist het punt![]()
het bad staat in de woonkamer nu en er is geen lager gelegen punt. De tuinslang (die we nog niet hebben) zou door het raam heen moeten, en dan dus eerst een stukje omhoog moeten en dan weer naar beneden naar de tuin. Volgens mij kan k dan aan die tuinslang gaan staan zuigen tot k een ons weeg maar ik denk niet dat ie dan op eigen kracht leeg loopt tenzij ik het badje hoger hou dan het hoogste punt van de tuinslang.
T wordt gewoon met emmertjes scheppenen t laatste beetje kiep ik wel gewoon in het bad ofzo.
Rewimo ik ga echt stuk om je plaatjehahaha
Bos was heerlijkanderhalf uur gelopen
kan wel geen stap meer verzetten nu
jah maar grond hier is net zo hoog/laag als de woonkamergrondquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:58 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Huup, het gaat om het punt waar het eruit komt...
Zolang dat maar lager ligt dan het punt waar het erin gaat, komt het goed. Je moet alleen flink zuigen, om het water door de slang over die hobbel te krijgen, maar zodra je aan het andere eind lager zit dan aan het beginpunt gaat het vanzelf. Al ga je een flatgebouw over, zolang de uitgang maar lager is, werkt het.
Natuurkunde, het blijft grappig...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah maar grond hier is net zo hoog/laag als de woonkamergrondgeen putje binnen bereik van een slang.
Ach voor die 6 emmers water ga k me geen delirium zuigen aan die tuinslang![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Zeg, ik heb een ideetje voor je vochthuishouding
nee, en ja!!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:35 schreef Vivi het volgende:
http://whythefuckdoyouhaveakid.com/![]()
Nog nieuws Kim?
Ik ga gewoon slapen hoor, die kindjes komen toch welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef Stout het volgende:
mmm zou ik vannacht wel kunnen slapen ? Een bevallende Bar ? Innepin die morgen naar het ziekenhuis gaat.. volgens mij wordt het een nachtje f5-en
Nou idd! Ik vind het heel spannend voor allebei, maar ik zal er geen minuut minder om slapen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon slapen hoor, die kindjes komen toch welof niet
![]()
En dan brengt dat de bevalling op gang en een nieuw Fok bakerpraatje is geborenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef k_i_m het volgende:
Slang in d'r kont en dan d'r been uitwringen?.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:22 schreef Lois het volgende:
[..]
En dan brengt dat de bevalling op gang en een nieuw Fok bakerpraatje is geborenweg met die pannekoeken, dit helpt echt!
hoezo in bed? ik slaap in bad tijdens de kraamweekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:26 schreef k_i_m het volgende:
Zal ik je vertellen hoe het eruit komt Huup? 's nachts, als zweet. Als je in je bed ligt te soppen
.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Je hebt het gewoon verdrongen omdat je alweer bijna moet bevallen.
das waar, maar ik wil graag zsm weer naar huisquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Katheter is niet eng Huup, voel je niks van. En scheelt constant naar de wc rennen.
Hij was er bij mij ook zo weer uit hoor. Ik kon al heel snel zelf gaan douchen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
das waar, maar ik wil graag zsm weer naar huistijdens de bevalling kan me nie zoveel schelen maar liever niet langer blijven daardoor
jah ich weiss, maar ik ben beetje huiverig dat ze me iets langer willen houden om t vocht in de gaten te houden zeg maar, het zal wel loslopen enzo maar daar had mn vk het over laatst en daar heb k weinig trek in. Maarja, we zien het wel, ik stap lekker onder een frisse douche nu denk ikquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij was er bij mij ook zo weer uit hoor. Ik kon al heel snel zelf gaan douchen.
Dat zelf moeten kunnen plassen voor ze je laten gaan geldt ook voor niet-gekatheteriseerde vrouwen.
ik ga t vocht vast nog missenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja zo. Er zit bij jou idd natuurlijk wel echt heel veel vocht...
Hier laat de as. volle maan zich trouwens volgens mij al gelden.
Beetje licht rommelend, harde buiken achtig gevoel enzo...
Zal wel weer voor niks zijn, maar je gaat toch weer denken he.
Ja dat snap ik. Geloof bij mij op dag 2 of 3 eruit. Maarja, ik moest het om te checken of alles nog goedging enzo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
das waar, maar ik wil graag zsm weer naar huistijdens de bevalling kan me nie zoveel schelen maar liever niet langer blijven daardoor
alsjeblieftquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja vast. Dat je zo leuk SOS in je pootjes kan zetten enzo.![]()
SMS-dienst!Ik hou je in de gaten!
Ik dacht net dat ik een reclame voor een nieuw seizoen Exp. Robinson hoorde toen ik in de keuken stond maar ik ben vergeten op welke zender de tv stond. Weet iemand er al iets meer van?
Ik heb pas een stuk gelezen over wie het zou gaan presenteren, maar ik weet niet eens meer wiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja vast. Dat je zo leuk SOS in je pootjes kan zetten enzo.![]()
SMS-dienst!Ik hou je in de gaten!
Ik dacht net dat ik een reclame voor een nieuw seizoen Exp. Robinson hoorde toen ik in de keuken stond maar ik ben vergeten op welke zender de tv stond. Weet iemand er al iets meer van?
Thanks.quote:
Nou he, ik zit ook echt te smelten op de bank.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Vicky het volgende:
Pff wat is het nog warm zeg.. Zit nu in de tram naar huis, niet te harden
Oja, Eddyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks.
Dat had ik natuurlijk zelf ook moeten kunnen vinden.![]()
Hmmm, Eddy Zoey als opvolger van Ernst Paul... interessante keuze...
Ik ben benieuwd, Exp.Robinson zonder EPHquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks.
Dat had ik natuurlijk zelf ook moeten kunnen vinden.![]()
Hmmm, Eddy Zoey als opvolger van Ernst Paul... interessante keuze...
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef Vicky het volgende:
Heerlijk
ze heeft lekker naar me liggen lachen
Same here... ik ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, Exp.Robinson zonder EPHIk had niet gedacht dat ze er mee door zouden gaan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik lig steeds in een deuk bij nu we er toch zijn
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:17 schreef k_i_m het volgende:
En ik was eigenlijk op zoek naar een boze poes.
Ik weet precies wat je zoekt!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:26 schreef k_i_m het volgende:
. Nee, meer zo'n
.
dikke cyperse poezen zijn daar altijd goed in!
Welnéé, Rocka zei vanmiddag pas dat het warmer wordt dan vandaagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
LB volgens mij wordt het morgen weer erg warm.
Shit, ben net te laat zie ik, iedereen slaapt al
wat stond daar mous??? Ik ben nieuwsgierigquote:
Ja en ik heb er zin in!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:42 schreef Ca.ra het volgende:
En Huup, nog wat nuttigs kunnen verzinnen?Ik krijg lekker Asy op visite vandaag, gezellig.
quote:
nee hoor! Hier ook vochtige oogjes en behoorlijke kippevel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:56 schreef dutchie het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes!![]()
Ben ik nou zo'n softie of zijn er meer mensen die toch vochtige ogen heeft bij de geboorte van Bar's zoon?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogges
nee dutch, je bent niet de enige!
Ik ben trouwens vanochtend ook bevallen, en mijn vriend was vergeten hem aan te geven. En ik was ook alweer 4 maand zwanger van een tweedeheel bijzonder allemaal...
We hebben geen bad en als ik de douche uit doe gaat hij aan de kruip en haalt de douche overhoop. Dus ik moet eerst hem afdrogenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:30 schreef Stout het volgende:
Ik douchte altijd alleen met de kids, ze zaten onder de douche en dan als ik me afdroogde zaten ze in het bad.
Nu douchen ze zelf
Moet je een ikea kinderstoel kopen die zet je onder de douche en klaar..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:22 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
Ik wil douchen met de hummel samen, maar heb een slapende echtgenoot en in je eentje is niet handig
Daar issie wel iéts te groot voor alquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
Handdoek in wasmand en kind in wasmand parkeren als je klaar bent.
Nog een softie hierquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:56 schreef dutchie het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes!![]()
Ben ik nou zo'n softie of zijn er meer mensen die toch vochtige ogen heeft bij de geboorte van Bar's zoon?
ik heb om 3 uur de afwas maar gedaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:42 schreef Ca.ra het volgende:
En Huup, nog wat nuttigs kunnen verzinnen?Ik krijg lekker Asy op visite vandaag, gezellig.
Het is helemaal fijn! Sommige mensen in het rijtje zijn om het aardig te zeggen van het soort dat niet snel mijn vrienden zal worden maar last heb ik er niet van. We waren van de week weer helemaal blij met een voordeurmat die gelegd werd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:53 schreef Rewimo het volgende:
Jelief, hebben jullie het naar je zin in jullie nieuwe huis? Al helemaal gewend?
Ik zie net dat er ontzettend veel op marktplaats staan, dan moet je zoeken op 'badring'quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:34 schreef krijtlijk het volgende:
freecell is dit niet een handige oplossing, er zitten ook zuignappen onder het stoeltje.
[ afbeelding ]
Nee hoor, alleen een vlakke ondergrond voor de zuignappen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:42 schreef freecell het volgende:
Hip ding
Heb je daar geen bad voor nodig?
Oh ja, duh.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:36 schreef _evenstar_ het volgende:
PZe denk dat je dat beter in het BV topic kunt vragen
Maar die is wel een stuk duurder, en als je de billen wilt wassen is die andere ook meer praktisch lijkt mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:51 schreef Mibos2 het volgende:
Morgen allemaal
Free of een bumbo halen die kan ook onder douche.
Aan de wand plakken kan ook!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:00 schreef freecell het volgende:
We hebben ook geen douchecabine
Het lijkt wel of ik tegensputter om het tegensputteren hč?![]()
We hebben gewoon een kleine douche, met een vloer van van die ruwe tegeltjes.
Ik kan hem aan de wand plakken
Ik waste mijn baby altijd voor ik em in de bumbo zette. En het geld is zo'n ding dubbel en dwars waard!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:59 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Maar die is wel een stuk duurder, en als je de billen wilt wassen is die andere ook meer praktisch lijkt mij
Ja maar ja maar... dan blijven er zeepresten achter in de bilnaad want dat kan je dan niet goed afspoelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik waste mijn baby altijd voor ik em in de bumbo zette. En het geld is zo'n ding dubbel en dwars waard!En ze krijgen toch een tweede dus... die kan em ook weer gebruiken
![]()
Problem solved!
Jaaaaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:13 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ja maar ja maar... dan blijven er zeepresten achter in de bilnaad want dat kan je dan niet goed afspoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |