abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71684127
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die zich druk maken op de twitter van een speler
Zo lang hij maar goed voetbalt boeit het me daadwerkelijk niet wat hij de wereld in slingert.
Maar dat doet ie niet .

V/d Wiel is gewoon een enorme kutkneus.
pi_71684179
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Maar dat doet ie niet .

V/d Wiel is gewoon een enorme kutkneus.
Hier ben ik het toch wel mee eens
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:30:57 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71684219
Mooie loting voor Ajax.
Moet helaas wel de return missen.. En niet alleen die van Ajax .
-
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:32:11 #215
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71684251
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef Frankz0rz het volgende:
thinking about a new tattoo on the inside of my arm, but whatt!!???about 2 hours ago from UberTwitter

Dat wordt ook een nieuwe rage bij onze verdedigers.. je armen vol laten tatoeëren
"Ajax Landskampioen 2009/2010"?
pi_71684360
quote:
Logisch aan t redeneren en niet die standaarduitspraken aan t doen (Heerlijk dat ie gewoon met pet en simpele kleding heen en weer loopt )

Die vrouw komt niet echt professioneel over.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:40:56 #217
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71684480
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef BluesRebel het volgende:

Die vrouw komt niet echt professioneel over.
Nee, dat valt mij ook al een tijdje op. 't Zal best een lieve meid zijn, maar ze komt een beetje dom over op de één of andere manier.
pi_71684518
Nee, dat meisje moet wel extreem lekker zijn, want van d'r kwaliteiten moet ze het niet hebben

Maar ik snap ook wel dat ze iemand aanstellen waar weinig mediagenieke spelers als Van der Wiel (:')) niet te bang voor zijn.
pi_71684536
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:40 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Nee, dat valt mij ook al een tijdje op. 't Zal best een lieve meid zijn, maar ze komt een beetje dom over op de één of andere manier.
Zolang ze alles netjes doorslikt is dat toch niet zo´n heel groot probleem?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71684585
Ik denk dat ze sowieso niet bang hoeven te zijn voor AJAX tv

Wie was die vrouw vandaag in Zwitserland namens Ajax? Nooit eerder gezien
pi_71684677
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef BluesRebel het volgende:
Ik denk dat ze sowieso niet bang hoeven te zijn voor AJAX tv
Uiteraard niet, maar bij een kerel van 2 meter hoog kan je Gregory z'n piepstem nog amper verstaan. Tegenover zo'n nederig meiske voelt hij zich vast nog enigszins ghetto
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:49:08 #222
51286 w00h00
Digital man!
pi_71684728
Het is eigenlijk ook wel stil rondom de contract verlenging van Vermeer, dat zou toch ook allang afgerond zijn.
pi_71684752
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Uiteraard niet, maar bij een kerel van 2 meter hoog kan je Gregory z'n piepstem nog amper verstaan. Tegenover zo'n nederig meiske voelt hij zich vast nog enigszins ghetto

Nu nog iets bedenken voor Aisatti, die durft al helemaal niet
pi_71684818
heeft iemand een plaatje, of nog beter, bewegend beeld van die chick?

En van der Wiel is een kneus. Daar heb ik op zich geen moeite mee als het een topper zou zijn maar dat is het vooralsnog niet en dus wekt dat kutfaggotgetwitter van die gast alleen maar irritatie op.

En dat ook niemand m dat even vertelt in zijn omgeving, onbegrijpelijk.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71684847
Lindgren wederom niet bij de selectie. Zal nu wel definitief einde verhaal zijn.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71684875
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:52 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren wederom niet bij de selectie. Zal nu wel definitief einde verhaal zijn.
En terecht, is net het zwakzinnige broertje van Galasek. Zoutloos.
pi_71684876
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

service*

Vind ik ook heel mooi, Ajax gaat mee met de tijd
was wel heel slim van me

En ja goed omtezien.
pi_71684911
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:52 schreef StarGazer het volgende:
Erg jammer.. ik snap wel dat hij niet (veel) beter is dan Enoh, Gabri, de Zeeuw etc., maar het is gewoon jammer. Hij heeft nooit echt slecht gepresteerd vind ik en nooit ook maar gezeurd over een plek. Had beter bij Groningen moeten blijven achteraf gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door BluesRebel op 07-08-2009 16:09:03 ]
pi_71685069
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:54 schreef navigator het volgende:

[..]

Porcupine Tee - Normal
pi_71685112
Whehe, direct na de loting geboekt naar Bratislava (via Düsseldorf). Gegokt op eerst thuis en de 27e daar. Drie tientjes de man.

Prijzen doen nu meer dan het dubbele.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71685182
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:54 schreef navigator het volgende:

[..]

Heb jij iets tegen Galasek?

Ben het er toch niet mee eens. Lindgren zeurt NOOIT en heeft een voorbeeldige houding. Als het team draait is hij erg nuttig, als het niet draait is hij minder helaas. Zou 'm graag zien blijven, maar snap het ook wel als ie zou verkassen. Gat kun je opvullen met Donald.

Wanneer tieft die klote-Sno trouwens op naar Duitsland?
pi_71685234
Slovan Bratislava! Echt een supermooie loting! Jammer dat ik er al ben geweest en voor m'n sjaaltjesverzameling hoef ik er ook niet meer heen, maar Slovan moet echt te doen zijn. Niveautje Slavia waar je in principe gewoon 2 keer met 1 a 2 doelpunten verschil van moet winnen. Stadion heeft 30.000 plekken. Verwacht niet dat dat vol zal raken. Bratislava is gewoon een erg leuk en mooi stadje.

Mooie voor mij is dat ik dit kan combineren met een trip naar Praag + Brno. Kan ik nog een competitiewedstrijdje van Slavia meepikken en m'n laatste paar spullen in Praag ophalen en ff al m'n vrienden weer zien.

Dit was echt 1 van de kandidaten die ik heel graag wilde loten.

Oh ja, nog een tip: drink geen Slowaaks bier, maar bestel er gewoon Tsjechisch bier. Slowaaks bier is echte bocht vergeleken met Tsjechisch bier, wat ook overal te koop is.

En Slowaakse vrouwen zijn:
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71685243
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
Whehe, direct na de loting geboekt naar Bratislava (via Düsseldorf). Gegokt op eerst thuis en de 27e daar. Drie tientjes de man.

nu maar hopen dat de datum klopt dan
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:08:44 #234
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71685327
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:51 schreef navigator het volgende:

[..]

Je kan toch elke zaterdagavond stappen?!?!? En daarvoor laat je een van de spaarzame zaterdagavondwedstrijden, wat qua sfeer de leukste zijn vaak, schieten!?

De wedstrijd is trouwens al om half 9 afgelopen, dan zijn de meeste tenten nog niet eens open ook
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:

[..]

En dat kan niet om half 9, als de wedstrijd afgelopen is? Jij moet en zal om 7 uur al in de kroeg staan? Zo zout heb ik het nog nooit gegeten.
Alsof ik tegenover jullie moet verantwoorden. Ik ga gewoon niet.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71685378
Lekker belangrijk hoe van der Wiel twittert....
pi_71685464
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:

Voor mij boeit het geen reet. Ik ga eerst naar Praag en een paar dagen later pak ik daar een bus naar Bratislava. Kost bijna niks en met een nachtje tussenstop in Brno ook maar 2x 2,5 uur rijden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:18:11 #237
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71685641
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:

[..]

[..]

Nee Houniet, het is heel normaal dat je je moet verantwoorden t.o. andere forumgebruikers. .
-
pi_71685824
quote:

[..]

[..]

Waarom ga je überhaupt op in Houniet .
Porcupine Tee - Normal
pi_71685857
Is er al een reactie vanuit het kamp Slovan?
pi_71685890
quote:

[..]

[..]

Maar als ik het dus goed begrijp heb je een seizoenskaart en ga je zaterdag niet omdat het uitgaansavond is? Gewoon laten schieten joh dat uitgaan, of iets later verschijnen Hounietje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')