Jij bent ook zo'n figuurquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Jaaaa hier ben ik alIk ben al wakker
Moet ook dit lieve fietsmeisje dood?
*checkt fobo*quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Jaaaa hier ben ik alIk ben al wakker
Moet ook dit lieve fietsmeisje dood?
Daar heb je toch photoshop voor?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:32 schreef IJsblock het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Nee hoor, wel graag topless.![]()
Ok je mag blijven leven... Tenminste 1 wielrenner die weet hoe het moet..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou gelukkig doe ik dat nietZe zeggen altijd dat ik te voorzichtig rijd. Als ik hard wil fietsen doe ik dat wel op de wielerbaan of ergens in de polder waar niemand is.
Voor auto's langs schieten is het domste wat je kan doen. Je weet nooit hoe hard die auto rijd en stel dat je eens iets met je versnellingen heb ofzo dan ben je het haasje.
Meer zeggen is overbodig....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef Keiichi het volgende:
Terechte klacht.
Alle wielrenners zijn kutmongolen.
Dan ben jij één van de weinigequote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou gelukkig doe ik dat nietZe zeggen altijd dat ik te voorzichtig rijd. Als ik hard wil fietsen doe ik dat wel op de wielerbaan of ergens in de polder waar niemand is.
Voor auto's langs schieten is het domste wat je kan doen. Je weet nooit hoe hard die auto rijd en stel dat je eens iets met je versnellingen heb ofzo dan ben je het haasje.
Vorig weekend voor het eerst in een jaar weer op mijn ATB gestapt, wat is dat kut zeg, je moet bewegen om vooruit te komen.....quote:
Nee liever niet al die wespen, ik ben er allergisch voor. (Voor die wespen dan he)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:35 schreef Dennitaj het volgende:
[..]
Ok je mag blijven leven... Tenminste 1 wielrenner die weet hoe het moet..
O ja inderdaad zoals anderen aangeven, wel topless fietsen..
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Vorig weekend voor het eerst in een jaar weer op mijn ATB gestapt, wat is dat kut zeg, je moet bewegen om vooruit te komen.....![]()
IJs vermijdt elke vorm van beweging die niet nodig is, maar nu was mijn auto uitgeleend noodgedwongen.......
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan ben jij één van de weinigeAls ik op het fietspad rij, en die mongolen komen met een asogang naar mij... dan zet ik mijn fiets heel makkelijk overdwars
Ik heb zelf ook een racefiets en rij er ook vaak op, maar dat harde rijden doe ik wel waar het ook echt kan
Hmmm goed planquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als TS deze foto op de achterruit plakt, heb je nooit meer last.
Hij is leuk gevonden maar ik heb nog een opmerking. De mensen die het hardst brullen zijn vaak die mensen in de auto die je bijna van je fietsje afrijden als ze een obstakel aan hun kan van de weg voorbij gaan en denken dat jij wel even voor ze remt.quote:
Ik vind je wel lievvvv!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:47 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hij is leuk gevonden maar ik heb nog een opmerking. De mensen die het hardst brullen zijn vaak die mensen in de auto die je bijna van je fietsje afrijden als ze een obstakel aan hun kan van de weg voorbij gaan en denken dat jij wel even voor ze remt.
Het zijn vaak van die mensen die op een scooter rijden op het fietspad en dan nog even een fietser inhalen net als jij aan komt rijden.
Het zijn vaak die automobilisten die nog even door "oranje" rijden het niet redden waardoor ze dus uiteindelijk door rood rijden en jou bijna van je fietsje afrijden nadat je netjes heb gewacht tot het licht groen is.
Het zijn vaak van die gasten op een motor die een bocht lekker ruim nemen waardoor ze op het fietspad terecht komen waar juist, uiteraard ik weer vol in mijn remmetjes moet.
Het zijn vaak van die wielrenners die dan bij mij "uit de wind" gaan zitten terwijl er helemaal geen wind is, ra ra ra waarom ze dan achter mij rijden.
Het zijn vaak die wielrenners die zo asociaal zijn en van jou verwachten dat je ook asociaal zoals zij vlak voor een auto langs of door het rode licht schiet om een wedstrijdje te doen.
Zo dat moest ik even kwijt : lucht wel op zeg!
Nou ja, zolang ze maar niet denken dat ze voorrang hebben op alles omdat ze wat harder fietsen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:48 schreef Dennitaj het volgende:
Ja inderdaad, of dat als je ergens fietst en ze achter je roepen: "HEY AAN DE KANT!!!" Ook wel eens gebeurd... heb ik gewoon de neiging om mijn fiets dwars over te zetten.. maarja...
www.onbewustasociaal.nl een betere wereld begint bij jezelf... nu moeten deze klapjosti's alleen nog massaal zelfmoord plegen en de wereld is weer een stuk beter geworden!
Nee hoor niet op alles maar alleen op jou is dat ook goed?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, zolang ze maar niet denken dat ze voorrang hebben op alles omdat ze wat harder fietsen.
Dat doen automobilisten dus ook. Die denken ook vaak dat ze voorrang hebben op alles.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, zolang ze maar niet denken dat ze voorrang hebben op alles omdat ze wat harder fietsen.
Ja, die is niet zo moeilijk...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:47 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Het zijn vaak van die wielrenners die dan bij mij "uit de wind" gaan zitten terwijl er helemaal geen wind is, ra ra ra waarom ze dan achter mij rijden.
Zo dat moest ik even kwijt : lucht wel op zeg!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee hoor niet op alles maar alleen op jou is dat ook goed?
Correct, daar erger ik me ook aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat doen automobilisten dus ook. Die denken ook vaak dat ze voorrang hebben op alles.
Dan ga ik dus niet aan de kant. Ik heet geen HEY en ik heb net zoveel recht op de weg als zij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:48 schreef Dennitaj het volgende:
Ja inderdaad, of dat als je ergens fietst en ze achter je roepen: "HEY AAN DE KANT!!!" Ook wel eens gebeurd... heb ik gewoon de neiging om mijn fiets dwars over te zetten.. maarja...
www.onbewustasociaal.nl een betere wereld begint bij jezelf... nu moeten deze klapjosti's alleen nog massaal zelfmoord plegen en de wereld is weer een stuk beter geworden!
Maar was het niet jou schuld, omdat jij bent vrouwquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:04 schreef CyclingGirl het volgende:
@Jitze je hebt gelijkDat doe ik ook, ik voel er niets voor mezelf te pletter te rijden.
Jammer genoeg is het in de auto hetzelfde liedje. Gisteren ook weer zo een pipo. Ik rijd op de invoegstrook ik zie 1 auto die geeft richting naar links om naar de linkerbaan te gaan, ik wil de baan op en ineens moet ie toch naar rechts en schiet ie zo voor me langs. Erg fijn.
Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur. En dat geld voor welk voertuig dan ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Maar was het niet jou schuld, omdat jij bent vrouw
Ja, dat zijn toch wel de uitzonderingen. Ik rij zo'n 100, 150 km op een dag en maak zoiets zelden mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:04 schreef CyclingGirl het volgende:
@Jitze je hebt gelijkDat doe ik ook, ik voel er niets voor mezelf te pletter te rijden.
Jammer genoeg is het in de auto hetzelfde liedje. Gisteren ook weer zo een pipo. Ik rijd op de invoegstrook ik zie 1 auto die geeft richting naar links om naar de linkerbaan te gaan, ik wil de baan op en ineens moet ie toch naar rechts en schiet ie zo voor me langs. Erg fijn.
het begint er verdacht veel op te lijken dat ie daar voor zn lol ligtquote:
Zo, jij bent stoer zeg. Dat soort figuren zoals jij moeten ze het rijbewijs afnemen. Expres iemand aanrijden is gewoon erg zieligquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik heb laatste een wielrenner een tikje gegeven met mijn bumper. De noob maakte schuiver van aantal meter. Ik zag hem nog half opkruipen in mn achteruitkijkspiegel!
Ik zou jou ook eens een tikje komen geven. En dan stop ik even met trappen om te zien of je uberhaupt nog opkruipt. Wat ben jij een jostie zeg!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik heb laatste een wielrenner een tikje gegeven met mijn bumper. De noob maakte schuiver van aantal meter. Ik zag hem nog half opkruipen in mn achteruitkijkspiegel!
Dat er binnenkort maar een hele dikke boom mag oversteken voor je autoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik kom vaak in valkenburg en daar heb je altijd van die uitgezakte ouwe hoeren die denken dat ze contador zijn en fietsen gewoon midden op de weg omhoog met 0,02 kmp
Wat ik dan altijd doe is inhalen en dan nog iets trager gaan rijden, en als ze bijna bij je zijn vol in de ankers, dan je ze zo langs je achterruit vallen
Nee die piemel zet toch zijn richting eerst naar links dahahquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Maar was het niet jou schuld, omdat jij bent vrouw
Ik vraag me af of ik jouw verhaaltjes wel serieus moet nemen. kankerjostiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik kom vaak in valkenburg en daar heb je altijd van die uitgezakte ouwe hoeren die denken dat ze contador zijn en fietsen gewoon midden op de weg omhoog met 0,02 kmp
Wat ik dan altijd doe is inhalen en dan nog iets trager gaan rijden, en als ze bijna bij je zijn vol in de ankers, dan zie je ze zo langs je achterruit vallen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik zou jou ook eens een tikje komen geven. En dan stop ik even met trappen om te zien of je uberhaupt nog opkruipt. Wat ben jij een jostie zeg!
Dat dus. Dat wielrenners irritant zijn ben ik het helemaal mee eens. Maar om iemand dan moedwillig aan te rijden gaat ook mij te ver.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik zou jou ook eens een tikje komen geven. En dan stop ik even met trappen om te zien of je uberhaupt nog opkruipt. Wat ben jij een jostie zeg!
Hij is gewoon aan het trollenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat dus. Dat wielrenners irritant zijn ben ik het helemaal mee eens. Maar om iemand dan moedwillig aan te rijden gaat ook mij te ver.
Dan hoop ik dat jij met je autootje klem wordt gereden door een vrachtwagen. Kijken of jij dan nog steeds lacht.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]komop zeg, meisje
daarnaast was hij niet echt hevig aan het bloeden zover ik kon zien
Er zijn grenzen, een beetje klieren onderweg kan wel, maar ik ga niks opzettelijk aanrijden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]komop zeg, meisje
daarnaast was hij niet echt hevig aan het bloeden zover ik kon zien
hehehe ik dacht ze snappen het nooit, noobies.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
hehehe ik dacht ze snappen het nooit, noobies.
tuurlijk ga ik geen wielrenners aanrijden. Ik haal ze in, stel me verdacht op ergens achter een boom en als ze dan vlakbij zijn krijgen ze een knuppel op hun tandjes
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
tuurlijk ga ik geen wielrenners aanrijden. Ik haal ze in, stel me verdacht op ergens achter een boom en als ze dan vlakbij zijn krijgen ze een knuppel op hun tandjes
Kansloos. Echtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Dat jij jezelf zo grappig vind.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
Daarnaast vul ik mijn ruitenwisservloeistof altijd met pis, en richt ik hem naar buiten. dan zo "splash" op die rennernoobies
Juist ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik neem ook altijd een bezemsteel mee in de auto om dan het ruitje open te doen en zo tussen de spaken van het voorwiel te mikken
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ook is het leuk als ze aan de afdaling bezig zijn om in te halen, naast ze te gaan rijden en dan steeds korter naar de stoep op aan gaan, dan zie je vaak dat een tripple frontflip best te doen is op een wielrenfiets
Nu wordt het ongeloofwaardig, voor zover dat het nog niet wasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
Daarnaast vul ik mijn ruitenwisservloeistof altijd met pis, en richt ik hem naar buiten. dan zo "splash" op die rennernoobies
HAHAHAHA moest lachenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ook al die lui zo van: " Kijk eens hoe hard ik kan fietsen![]()
"
En ik denk dan altijs: "ja, leuk voor je. Mijn auto rijdt veel harder en ik word niet eens moe"
Laat me raden, je hebt ook in de kofferbak een gat van 30mm geboord, en je Albanese vriend ligt comfortabel in de kofferbak met een AK47 om elke fietser die je hebt ingehaald neer te knallen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik neem ook altijd een bezemsteel mee in de auto om dan het ruitje open te doen en zo tussen de spaken van het voorwiel te mikken
Nog zo'n trollerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:26 schreef Jahr00n het volgende:
Gelukkig dat automobilisten altijd fout zijn. Op mijn racefiets race ik sowieso altijd door rood.
En wat heeft die zeekoei met mijn post te maken?quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt ook in de kofferbak een gat van 30mm geboord, en je Albanese vriend ligt comfortabel in de kofferbak met een AK47 om elke fietser die je hebt ingehaald neer te knallen?
Mensen die opscheppen over het feit dat ze nooit bewegen hebben vaak worstenvingers.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
En wat heeft die zeekoei met mijn post te maken?
Wil je je eigen poep-leven niet op mij projecteren? Dank je wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:28 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Mensen die opscheppen over het feit dat ze nooit bewegen hebben vaak worstenvingers.
Het zou je wel een extreem tof leven geven, speklap.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
Wil je je eigen poep-leven niet op mij projecteren? Dank je wel.
en dan wel frusti reageren op de postsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Je hebt trollen en trollen maar 5x achter elkaar proberen is toch behoorlijk kansloos. Vaak zijn dit van die mensen die ook graag hard zouden willen fietsen maar er te infantiel voor zijn.
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:32 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het zou je wel een extreem tof leven geven, speklap.
Dat dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:34 schreef Ploertendoder het volgende:
Het gros van de automobilisten zijn luie lapzwansen die zelfs voor 300 meter de auto pakkenIk snap ook niet waarom er altijd haat en nijd is in het verkeer.... iedereen maakt fouten.. lekker belangrijk allemaal zeg
Zeg, leer jij nou maar eerst Nederlands. Infantiel wezen. Ik zou echt niet weten wat een fietsrenner isquote:
Zucht ik ben niet frusti jij bent gewoon een irritante internetheld.quote:
quote:
Grappig, je scheert ze allemaal over één kam. Maar o wee als mensen over automobilisten beginnen... dan is de wereld te klein.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef kL0j00h het volgende:
Wielrenners zijn fucking irritant. Dat zie je overal. Die arrogante kuttekoppen op de Amerongseberg, maar ook hier op de Velwue, Posbank.... maakt niet uit, ze denken dat ze overal jezus zijn. En kijk maar uit dat je er niets eentje schept, want je bent gewoon de pineut.
Gewoon niet stoppen, of alleen of even te lachen en dan weer door te rijden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef kL0j00h het volgende:
Wielrenners zijn fucking irritant. Dat zie je overal. Die arrogante kuttekoppen op de Amerongseberg, maar ook hier op de Velwue, Posbank.... maakt niet uit, ze denken dat ze overal jezus zijn. En kijk maar uit dat je er niets eentje schept, want je bent gewoon de pineut.
Maar wielrenners blijven het doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:34 schreef Ploertendoder het volgende:
Het gros van de automobilisten zijn luie lapzwansen die zelfs voor 300 meter de auto pakkenIk snap ook niet waarom er altijd haat en nijd is in het verkeer.... iedereen maakt fouten.. lekker belangrijk allemaal zeg
debieltje, als automobilisten zich even weinig aantrokken van de verkeersregels als wielrenners, dan waren er nu geen wielrenners meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Grappig, je scheert ze allemaal over één kam. Maar o wee als mensen over automobilisten beginnen... dan is de wereld te klein.
quote:
Maar die lui fietsen wel door met gebroken botten. Zie ik die bleke drakenshirtdragers hier niet doen.quote:
En automobilisten doen nooit wat zeker? Ja ik ben een wielrenner, maar ik houd me wel degelijk aan de verkeersregels. Zo stop ik gewoon voor rood licht, steek mijn klauwen uit en dergelijke. Maar ik rij dan nooit in een groep. In een groep kunnen ze irritant zijn, dat ben ik geheel met je eens.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wielrenners blijven het doen.
In een groep kunnen ze irritant zijn... hmm volgens mij is dat niet alleen met wielrenners zo..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En automobilisten doen nooit wat zeker? Ja ik ben een wielrenner, maar ik houd me wel degelijk aan de verkeersregels. Zo stop ik gewoon voor rood licht, steek mijn klauwen uit en dergelijke. Maar ik rij dan nooit in een groep. In een groep kunnen ze irritant zijn, dat ben ik geheel met je eens.
Whehehe scherpquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:56 schreef Dennitaj het volgende:
[..]
In een groep kunnen ze irritant zijn... hmm volgens mij is dat niet alleen met wielrenners zo..
Zoals je zelf nu zegt alles over 1 kam. Wat ben jij een zielig geval zeg. Er zijn genoeg renners die zich aan de regels houden evenals er genoeg auotomobilisten zijn die zich aan de regels houden. Er zitten overal rotte appels tussen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
debieltje, als automobilisten zich even weinig aantrokken van de verkeersregels als wielrenners, dan waren er nu geen wielrenners meer
idd, in een groep kennen ze vaak geen verkeersregels meer, zwaar irritant. Vaak hebben ze ook nog een grote bek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En automobilisten doen nooit wat zeker? Ja ik ben een wielrenner, maar ik houd me wel degelijk aan de verkeersregels. Zo stop ik gewoon voor rood licht, steek mijn klauwen uit en dergelijke. Maar ik rij dan nooit in een groep. In een groep kunnen ze irritant zijn, dat ben ik geheel met je eens.
Dat begrijp ik. Dat zie ik ook als 'automobilistje pesten' Maar dat wil nog niet zeggen dat alle renners zo zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat ook zo irritant is dat wielrenners als er een rijd auto's staat, helemaal naar voor fietsen, dan overdwars gaan staan wachten. En als het groen is superlangzaam fietsen met een hele rij auto's erachter die graag door willen rijden
Inderdaad, heel irritantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:07 schreef kL0j00h het volgende:
Kan een mod of de poster ervan het volgende plaatje misschien weg halen: http://home.kpn.nl/slotm022/icons/end.gif
Hierdoor komt er de hele tijd een inlog scherm van KPN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |