Jij bent ook zo'n figuurquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Jaaaa hier ben ik alIk ben al wakker
Moet ook dit lieve fietsmeisje dood?
*checkt fobo*quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef CyclingGirl het volgende:
Jaaaa hier ben ik alIk ben al wakker
Moet ook dit lieve fietsmeisje dood?
Daar heb je toch photoshop voor?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:32 schreef IJsblock het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Nee hoor, wel graag topless.![]()
Ok je mag blijven leven... Tenminste 1 wielrenner die weet hoe het moet..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou gelukkig doe ik dat nietZe zeggen altijd dat ik te voorzichtig rijd. Als ik hard wil fietsen doe ik dat wel op de wielerbaan of ergens in de polder waar niemand is.
Voor auto's langs schieten is het domste wat je kan doen. Je weet nooit hoe hard die auto rijd en stel dat je eens iets met je versnellingen heb ofzo dan ben je het haasje.
Meer zeggen is overbodig....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef Keiichi het volgende:
Terechte klacht.
Alle wielrenners zijn kutmongolen.
Dan ben jij één van de weinigequote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou gelukkig doe ik dat nietZe zeggen altijd dat ik te voorzichtig rijd. Als ik hard wil fietsen doe ik dat wel op de wielerbaan of ergens in de polder waar niemand is.
Voor auto's langs schieten is het domste wat je kan doen. Je weet nooit hoe hard die auto rijd en stel dat je eens iets met je versnellingen heb ofzo dan ben je het haasje.
Vorig weekend voor het eerst in een jaar weer op mijn ATB gestapt, wat is dat kut zeg, je moet bewegen om vooruit te komen.....quote:
Nee liever niet al die wespen, ik ben er allergisch voor. (Voor die wespen dan he)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:35 schreef Dennitaj het volgende:
[..]
Ok je mag blijven leven... Tenminste 1 wielrenner die weet hoe het moet..
O ja inderdaad zoals anderen aangeven, wel topless fietsen..
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Vorig weekend voor het eerst in een jaar weer op mijn ATB gestapt, wat is dat kut zeg, je moet bewegen om vooruit te komen.....![]()
IJs vermijdt elke vorm van beweging die niet nodig is, maar nu was mijn auto uitgeleend noodgedwongen.......
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan ben jij één van de weinigeAls ik op het fietspad rij, en die mongolen komen met een asogang naar mij... dan zet ik mijn fiets heel makkelijk overdwars
Ik heb zelf ook een racefiets en rij er ook vaak op, maar dat harde rijden doe ik wel waar het ook echt kan
Hmmm goed planquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als TS deze foto op de achterruit plakt, heb je nooit meer last.
Hij is leuk gevonden maar ik heb nog een opmerking. De mensen die het hardst brullen zijn vaak die mensen in de auto die je bijna van je fietsje afrijden als ze een obstakel aan hun kan van de weg voorbij gaan en denken dat jij wel even voor ze remt.quote:
Ik vind je wel lievvvv!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:47 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hij is leuk gevonden maar ik heb nog een opmerking. De mensen die het hardst brullen zijn vaak die mensen in de auto die je bijna van je fietsje afrijden als ze een obstakel aan hun kan van de weg voorbij gaan en denken dat jij wel even voor ze remt.
Het zijn vaak van die mensen die op een scooter rijden op het fietspad en dan nog even een fietser inhalen net als jij aan komt rijden.
Het zijn vaak die automobilisten die nog even door "oranje" rijden het niet redden waardoor ze dus uiteindelijk door rood rijden en jou bijna van je fietsje afrijden nadat je netjes heb gewacht tot het licht groen is.
Het zijn vaak van die gasten op een motor die een bocht lekker ruim nemen waardoor ze op het fietspad terecht komen waar juist, uiteraard ik weer vol in mijn remmetjes moet.
Het zijn vaak van die wielrenners die dan bij mij "uit de wind" gaan zitten terwijl er helemaal geen wind is, ra ra ra waarom ze dan achter mij rijden.
Het zijn vaak die wielrenners die zo asociaal zijn en van jou verwachten dat je ook asociaal zoals zij vlak voor een auto langs of door het rode licht schiet om een wedstrijdje te doen.
Zo dat moest ik even kwijt : lucht wel op zeg!
Nou ja, zolang ze maar niet denken dat ze voorrang hebben op alles omdat ze wat harder fietsen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:48 schreef Dennitaj het volgende:
Ja inderdaad, of dat als je ergens fietst en ze achter je roepen: "HEY AAN DE KANT!!!" Ook wel eens gebeurd... heb ik gewoon de neiging om mijn fiets dwars over te zetten.. maarja...
www.onbewustasociaal.nl een betere wereld begint bij jezelf... nu moeten deze klapjosti's alleen nog massaal zelfmoord plegen en de wereld is weer een stuk beter geworden!
Nee hoor niet op alles maar alleen op jou is dat ook goed?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, zolang ze maar niet denken dat ze voorrang hebben op alles omdat ze wat harder fietsen.
Dat doen automobilisten dus ook. Die denken ook vaak dat ze voorrang hebben op alles.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, zolang ze maar niet denken dat ze voorrang hebben op alles omdat ze wat harder fietsen.
Ja, die is niet zo moeilijk...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:47 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Het zijn vaak van die wielrenners die dan bij mij "uit de wind" gaan zitten terwijl er helemaal geen wind is, ra ra ra waarom ze dan achter mij rijden.
Zo dat moest ik even kwijt : lucht wel op zeg!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee hoor niet op alles maar alleen op jou is dat ook goed?
Correct, daar erger ik me ook aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat doen automobilisten dus ook. Die denken ook vaak dat ze voorrang hebben op alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |