Zeg, leer jij nou maar eerst Nederlands. Infantiel wezen. Ik zou echt niet weten wat een fietsrenner isquote:
Zucht ik ben niet frusti jij bent gewoon een irritante internetheld.quote:
quote:
Grappig, je scheert ze allemaal over één kam. Maar o wee als mensen over automobilisten beginnen... dan is de wereld te klein.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef kL0j00h het volgende:
Wielrenners zijn fucking irritant. Dat zie je overal. Die arrogante kuttekoppen op de Amerongseberg, maar ook hier op de Velwue, Posbank.... maakt niet uit, ze denken dat ze overal jezus zijn. En kijk maar uit dat je er niets eentje schept, want je bent gewoon de pineut.
Gewoon niet stoppen, of alleen of even te lachen en dan weer door te rijden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef kL0j00h het volgende:
Wielrenners zijn fucking irritant. Dat zie je overal. Die arrogante kuttekoppen op de Amerongseberg, maar ook hier op de Velwue, Posbank.... maakt niet uit, ze denken dat ze overal jezus zijn. En kijk maar uit dat je er niets eentje schept, want je bent gewoon de pineut.
Maar wielrenners blijven het doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:34 schreef Ploertendoder het volgende:
Het gros van de automobilisten zijn luie lapzwansen die zelfs voor 300 meter de auto pakkenIk snap ook niet waarom er altijd haat en nijd is in het verkeer.... iedereen maakt fouten.. lekker belangrijk allemaal zeg
debieltje, als automobilisten zich even weinig aantrokken van de verkeersregels als wielrenners, dan waren er nu geen wielrenners meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Grappig, je scheert ze allemaal over één kam. Maar o wee als mensen over automobilisten beginnen... dan is de wereld te klein.
quote:
Maar die lui fietsen wel door met gebroken botten. Zie ik die bleke drakenshirtdragers hier niet doen.quote:
En automobilisten doen nooit wat zeker? Ja ik ben een wielrenner, maar ik houd me wel degelijk aan de verkeersregels. Zo stop ik gewoon voor rood licht, steek mijn klauwen uit en dergelijke. Maar ik rij dan nooit in een groep. In een groep kunnen ze irritant zijn, dat ben ik geheel met je eens.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wielrenners blijven het doen.
In een groep kunnen ze irritant zijn... hmm volgens mij is dat niet alleen met wielrenners zo..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En automobilisten doen nooit wat zeker? Ja ik ben een wielrenner, maar ik houd me wel degelijk aan de verkeersregels. Zo stop ik gewoon voor rood licht, steek mijn klauwen uit en dergelijke. Maar ik rij dan nooit in een groep. In een groep kunnen ze irritant zijn, dat ben ik geheel met je eens.
Whehehe scherpquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:56 schreef Dennitaj het volgende:
[..]
In een groep kunnen ze irritant zijn... hmm volgens mij is dat niet alleen met wielrenners zo..
Zoals je zelf nu zegt alles over 1 kam. Wat ben jij een zielig geval zeg. Er zijn genoeg renners die zich aan de regels houden evenals er genoeg auotomobilisten zijn die zich aan de regels houden. Er zitten overal rotte appels tussen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
debieltje, als automobilisten zich even weinig aantrokken van de verkeersregels als wielrenners, dan waren er nu geen wielrenners meer
idd, in een groep kennen ze vaak geen verkeersregels meer, zwaar irritant. Vaak hebben ze ook nog een grote bek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En automobilisten doen nooit wat zeker? Ja ik ben een wielrenner, maar ik houd me wel degelijk aan de verkeersregels. Zo stop ik gewoon voor rood licht, steek mijn klauwen uit en dergelijke. Maar ik rij dan nooit in een groep. In een groep kunnen ze irritant zijn, dat ben ik geheel met je eens.
Dat begrijp ik. Dat zie ik ook als 'automobilistje pesten' Maar dat wil nog niet zeggen dat alle renners zo zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat ook zo irritant is dat wielrenners als er een rijd auto's staat, helemaal naar voor fietsen, dan overdwars gaan staan wachten. En als het groen is superlangzaam fietsen met een hele rij auto's erachter die graag door willen rijden
Inderdaad, heel irritantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:07 schreef kL0j00h het volgende:
Kan een mod of de poster ervan het volgende plaatje misschien weg halen: http://home.kpn.nl/slotm022/icons/end.gif
Hierdoor komt er de hele tijd een inlog scherm van KPN!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |