abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71644993
Ja, neem lekker vlierbessensiroop of andere anti-bacteriele stoffen...gaat veel doen tegen een VIRUS

Dit soort mensen zouden ze moeten opsluiten. Veroorzaken van massa-hysterie begint bij dit soort sicko's.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:26:34 #27
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71645006
Verwant hieraan dus even een schaamteloos linkje naar mijn eigen topic : Het leven van paranoide mensen spannender maken !
zzz
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:31:34 #28
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_71645146
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:26 schreef Dragorius het volgende:
Ja, neem lekker vlierbessensiroop of andere anti-bacteriele stoffen...gaat veel doen tegen een VIRUS

Dit soort mensen zouden ze moeten opsluiten. Veroorzaken van massa-hysterie begint bij dit soort sicko's.
Je mag hier nog altijd denken en zeggen wat je wilt, dus wat dat betreft staat ze in haar recht. Verder kun je aan de opkomst van haar presentatie en oa de reacties hierboven wel ongeveer afleiden hoeveel mensen dit soort figuren echt serieus nemen.

Het enige wat ik jammer vind aan dit soort situaties is dat de "conspiracy theorists" als een stel gekken worden weggezet die nies zinnigs te melden hebben terwijl de theorieen en uitleg van de "gevestige orde" over het algemeen als zoete koek word geslikt (of in dit geval geprikt).
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_71645421
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:31 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Je mag hier nog altijd denken en zeggen wat je wilt, dus wat dat betreft staat ze in haar recht. Verder kun je aan de opkomst van haar presentatie en oa de reacties hierboven wel ongeveer afleiden hoeveel mensen dit soort figuren echt serieus nemen.

Het enige wat ik jammer vind aan dit soort situaties is dat de "conspiracy theorists" als een stel gekken worden weggezet die nies zinnigs te melden hebben terwijl de theorieen en uitleg van de "gevestige orde" over het algemeen als zoete koek word geslikt (of in dit geval geprikt).
De theorieen en uitleg van de "gevestige orde" zijn verifiëerbaar en niet gebaseerd op onderbuikgevoelens en foute aannames. Tenzij je natuurlijk wilt geloven dat duizenden wetenschappers, grote universiteiten, grote bedrijven en gekozen volksvertegenwoordigers onder leiding van allerlei al dan niet bestaande groeperingen een plan uitvoeren om de wereldbevolking te decimeren.
pi_71645432
Kom anders eens kijken bij ons in BNW, al die Rover-argumenten zijn al door ons wetenschappelijk en medisch weerlegd, ook met neutrale bronnen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71645657
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef Dragorius het volgende:
Kom anders eens kijken bij ons in BNW, al die Rover-argumenten zijn al door ons wetenschappelijk en medisch weerlegd, ook met neutrale bronnen
SPAM
pi_71648221
quote:
Daarom worden op grote schaal vrouwelijke soldaten verkracht. En de meeste soldaten gaan niet dood door geweervuur, maar door vaccinatieschade. En als ze dan terugkomen in de kist, wordt in hun lichaamsholtes drugs gesmokkeld."
Na deze alinea kon je me al opvegen.. Wat 'n dwaas zeg, dat mens. Als je je niet wilt laten vaccineren, prima (ik twijfel zelf ook nog, vooral omdat de symptomen toch erg mild lijken), maar niet op dit soort nonsense argumenten.
pi_71648258
Mja, ik denk dat het bij bepaalde mensen wel een "waar rook is, is vuur" gevoel op zal roepen.

Mij klinkt het allemaal nogal banaal in de oren. Het enige wat die vrouw wat mij betreft nog enigszins credibiliteit geeft is het feit dat ze de Rothschilds en de Rockefellers erbij betrekt. Deze lieden hebben reeds meer dingen ondernomen die het daglicht niet kunnen verdragen. Nochtans verwijs ik deze these naar het rijk der fabelen.

Ik vind overigens sowieso dat deze vrouw nogal veel aandacht krijgt van verschillende media. Afgaande op het bezoekersaantal van haar 'conferentie' lijkt mij hier ook grond voor.
pi_71648658
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:20 schreef DaMart het volgende:
Dat dus. Ze speelt handig in op onderbuikgevoelens die ongetwijfeld leven bij veel mensen, maar zij is met haar verkondigingen een stuk gevaarlijker dan een vaccinatiecampagne.
Inderdaad. Wat een gevaarlijke gek dit..

Hatsjoe!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:58:55 #35
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71649135
het ergelijke is hoe deze mensen omgaan met het vermelden van bronnen (vooral youtube filmpjes zijn hierin populair), wijs je ze op inconsistentie dan plaatsen ze weer iets anders wat er dan zijdelings mee te maken heeft, wat je vervolgens weer weerlegt waarna ze het circeltje weer opnieuw beginnen.

dit soort cognitieve dissonantie zie je ook bij die Sarah Burgermeister of althans bij hun volgelingen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:28:27 #36
1607 Ali Salami
Altijd actueel
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:12:51 #37
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_71674499
er klopt hier iets niet. De pharmaseutische industrie wil ons ziek maken om miljoenen te verdienen. Waarom willen ze dan 3.5 miljard mensen afmaken? dat zijn 3.5 miljard minder klanten?
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:14:58 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71674547
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:12 schreef werkeend het volgende:
er klopt hier iets niet. De pharmaseutische industrie wil ons ziek maken om miljoenen te verdienen. Waarom willen ze dan 3.5 miljard mensen afmaken? dat zijn 3.5 miljard minder klanten?
hogere machten... blijkbaar zijn een half miljard mensen veel beter te controleren dus uiteindelijk veel meer geld aan te verdienen... of zoiets
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:01:01 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71794041

Het toch te lachwekkend voor woorden.

Ik was vanmorgen bij mijn behandeld arts. Ik heb epilepsie en wilde weten of ik zo'n vaccinatie moet hebben tegen de griep. Die zei al dat het nergens over ging en het hele virus zwaar opgeblazen is.

Hij zei wel dat er een professor is die in een artikel gezet heeft dat hij denkt dat het een complot is van de farmaceutische bedrijven om op deze manier meer medicijnen te verkopen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_71794091
wil er misschien iemand een leuke aluminium hoed kopen? helpt geweldig tegen rare golven en stralingen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:42:57 #41
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71797991
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:19 schreef Scorpie het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)gen_griepvaccin.html
[..]

Goed stukje van Spitsnieuws over de kwakzalverij van deze vrouw.
Volgens mij spoort die vrouw echt niet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71798120
Is ze nog vrijgezel? Lijkt me een goede partner voor Lambiekje of zijn kloon Salvador.
  Redactie Frontpage dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:54:09 #43
145738 superworm
is erbij
pi_71802353
Mijn moeder vond dat ze een punt had. Sprak d'r voor het wekelijkse telefoontje even vandaag, ze had het mens op Radio 1 gehoord, was helemaal in verrukking. "Ja, ze had het over Bilderberg, waar jij het ook wel eens over hebt", zei ze. Dus ik denk: De gezamenlijke (geheime) economische motieven van Big Corporate en overheden (Bilderberg) gelijkscharen met een gehypete ziekte van de Farma-business die weinig inhoudt behalve heel veel dollars maal het aantal aan bange overheden verkochte vaccinaties gelijkstellen, maar ik zeg ja-ja mama, fijn om je weer es te spreken, daag.

Punt is inderdaad dat veel mensen wantrouwen hebben richting de farmaceutische industrie, maar gezien hun beleid in Amerika en in toenemende mate het duurder-makende beleid in Europa, is dat wel gerechtvaardigd. Hoezeer kun je immers een vaccin vertrouwen dat slechts twee maanden is getest? Zeker bij zo'n mild griepje lijkt me dat nogal riskant, zelfs de jaarlijkse inentingen worden langer dan dat getest.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_71804065
Over die 'korte testperiode' heeft dotKoen hier wat verteld:
Griep vaccin gemaakt van kankercellen.....
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:38:14 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71805592
Mensen willen haar gewoon geloven omdat het zo'n heerlijk vage theorie is en veel mensen graag aan een doemscenario denken. Op de 1 of andere manier is dat interessanter.
Kijk naar het 9/11 verhaal. Daar zijn ook hele groepen mensen die beweren dat Bush het zelf gedaan heeft. In dat opzicht hetzelfde idee. Gewoon om de sensatie het willen geloven
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_71817912
Ondergrondse steden...

kenker geniaal.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:28:58 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71818997
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef Frank020 het volgende:
Ondergrondse steden...

kenker geniaal.
Ja dat was wel de druppel die er voor zorgde dat ik echt in huilen uitbarste van het lachen

Maar ze zijn die steden al aan het maken he.
We weten er alleen nog niets vanaf.

The horror....
pi_71819144
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:52 schreef eleusis het volgende:
Omdat mensen bang zijn en onrealistische verwachtingen hebben van wetenschap en geneeskunde.

Ziek zijn kan niet meer vandaag de dag, een onopgelost medisch probleem is abnormaal. Dus moet er wel iets achter zitten als een complot, een kunstmatig gecreëerd virus, de nieuwe wereldorde, et cetera. De arts heeft iets verkeerd gedaan, de farmaceutische industrie is corrupt en de regering wil ons dood hebben.

Complottheorieën kanaliseren de basale angsten die elk mens heeft. Het is een stuk comfortabeler als je je angst ergens op kunt richten, een zondebok kunt aanwijzen.
Jij bent slim en doordacht. Mag ik je aanraken?
75 topics = FIN
pi_71819454
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef MaGNeT het volgende:
Is ze nog vrijgezel? Lijkt me een goede partner voor Lambiekje of zijn kloon Salvador.
Het is de moeder van Lambiekje
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:02:05 #50
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71837549
Waarom stoppen ze her en der fluoride in kraanwater. Ook zoiets. Gewoon gif in je kraanwater! En iedereen vind het blijkbaar normaal ofzo. Eens kijken welke "netrale"bornnen mensen aanwenden om dit of het gevaar ervan te weerleggen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')