Je mag hier nog altijd denken en zeggen wat je wilt, dus wat dat betreft staat ze in haar recht. Verder kun je aan de opkomst van haar presentatie en oa de reacties hierboven wel ongeveer afleiden hoeveel mensen dit soort figuren echt serieus nemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:26 schreef Dragorius het volgende:
Ja, neem lekker vlierbessensiroop of andere anti-bacteriele stoffen...gaat veel doen tegen een VIRUS
Dit soort mensen zouden ze moeten opsluiten. Veroorzaken van massa-hysterie begint bij dit soort sicko's.
De theorieen en uitleg van de "gevestige orde" zijn verifiëerbaar en niet gebaseerd op onderbuikgevoelens en foute aannames. Tenzij je natuurlijk wilt geloven dat duizenden wetenschappers, grote universiteiten, grote bedrijven en gekozen volksvertegenwoordigers onder leiding van allerlei al dan niet bestaande groeperingen een plan uitvoeren om de wereldbevolking te decimeren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:31 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Je mag hier nog altijd denken en zeggen wat je wilt, dus wat dat betreft staat ze in haar recht. Verder kun je aan de opkomst van haar presentatie en oa de reacties hierboven wel ongeveer afleiden hoeveel mensen dit soort figuren echt serieus nemen.
Het enige wat ik jammer vind aan dit soort situaties is dat de "conspiracy theorists" als een stel gekken worden weggezet die nies zinnigs te melden hebben terwijl de theorieen en uitleg van de "gevestige orde" over het algemeen als zoete koek word geslikt (of in dit geval geprikt).
SPAMquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef Dragorius het volgende:
Kom anders eens kijken bij ons in BNW, al die Rover-argumenten zijn al door ons wetenschappelijk en medisch weerlegd, ook met neutrale bronnen
Na deze alinea kon je me al opvegen.. Wat 'n dwaas zeg, dat mens. Als je je niet wilt laten vaccineren, prima (ik twijfel zelf ook nog, vooral omdat de symptomen toch erg mild lijken), maar niet op dit soort nonsense argumenten.quote:Daarom worden op grote schaal vrouwelijke soldaten verkracht. En de meeste soldaten gaan niet dood door geweervuur, maar door vaccinatieschade. En als ze dan terugkomen in de kist, wordt in hun lichaamsholtes drugs gesmokkeld."
Inderdaad. Wat een gevaarlijke gek dit..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:20 schreef DaMart het volgende:
Dat dus. Ze speelt handig in op onderbuikgevoelens die ongetwijfeld leven bij veel mensen, maar zij is met haar verkondigingen een stuk gevaarlijker dan een vaccinatiecampagne.
hogere machten... blijkbaar zijn een half miljard mensen veel beter te controleren dus uiteindelijk veel meer geld aan te verdienen... of zoietsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:12 schreef werkeend het volgende:
er klopt hier iets niet. De pharmaseutische industrie wil ons ziek maken om miljoenen te verdienen. Waarom willen ze dan 3.5 miljard mensen afmaken? dat zijn 3.5 miljard minder klanten?
Volgens mij spoort die vrouw echt nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:19 schreef Scorpie het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)gen_griepvaccin.html
[..]
Goed stukje van Spitsnieuws over de kwakzalverij van deze vrouw.
Ja dat was wel de druppel die er voor zorgde dat ik echt in huilen uitbarste van het lachenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef Frank020 het volgende:
Ondergrondse steden...
kenker geniaal.
Jij bent slim en doordacht. Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:52 schreef eleusis het volgende:
Omdat mensen bang zijn en onrealistische verwachtingen hebben van wetenschap en geneeskunde.
Ziek zijn kan niet meer vandaag de dag, een onopgelost medisch probleem is abnormaal. Dus moet er wel iets achter zitten als een complot, een kunstmatig gecreëerd virus, de nieuwe wereldorde, et cetera. De arts heeft iets verkeerd gedaan, de farmaceutische industrie is corrupt en de regering wil ons dood hebben.
Complottheorieën kanaliseren de basale angsten die elk mens heeft. Het is een stuk comfortabeler als je je angst ergens op kunt richten, een zondebok kunt aanwijzen.
Het is de moeder van Lambiekjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef MaGNeT het volgende:
Is ze nog vrijgezel? Lijkt me een goede partner voor Lambiekje of zijn kloon Salvador.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |