quote:Op donderdag 6 augustus 2009 04:17 schreef DeHangui het volgende:
Godverdomme, tempo ligt er lekker uit hier in 't klb.
Extra klacht dus
correctie: zijn moeder.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:59 schreef JackHerrer het volgende:
DeHangui moet zittend plassen van zijn vriendin.
Yeah sure, straks breek je een nagel...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:59 schreef Fascination het volgende:
Gefeliciteerd, je bent een retard.
Ruim jij het op?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 04:02 schreef Hoerenzoon het volgende:
meteen een kogel in haar hoofd schieten danben je der meteen vanaf
Marktplaats -> Diensten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 04:07 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Daar heb je de 'cleaners' voorKosten je wel 1000 euro per uur, maar heb je ook wat
ja raar op dit tijdstipquote:Op donderdag 6 augustus 2009 04:17 schreef DeHangui het volgende:
Godverdomme, tempo ligt er lekker uit hier in 't klb.
Extra klacht dus
Hoax. Ik heb geen vrienden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 04:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon over en soms op de bril pissen en ze kan niks meer zeggen, dat kan ze ook niet als ze het te druk heeft met het pijpen van al je vrienden op een besloten partijtje maar dat even terzijde.
ja dat zei ik ook al in een ander lame topic van TS, maar in zijn fantasiewereld is ze nog slank...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 05:33 schreef Winner_Taco het volgende:
Die foto is tocg van Alizee in de OP?
Van
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
In 7 jaar tijd.....ze wordt wel snel oud.........
En daar stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:58 schreef DeHangui het volgende:
Hoi![]()
Vrouwen klagen regelmatig dat wij, de sterkere soort de mens des levens, de bril omhool laten staan.
[ afbeelding ]
Ter ilustratie
Kacht ..........................................
Ik ook!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En daar stopte ik met lezen.
Omhoolquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En daar stopte ik met lezen.
Idd.quote:
Waaat! In die eerst foto heeft ze zware lekkere dikke tieten... en in die laatste zit er godverdomme helemaal niks!! Lekker dan als je met die ene uit foto 1 thuis komt en ze haalt er eerst twee van die kipfilets van 500 gram p/st uit...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:39 schreef Cybey het volgende:
Even het topic beetje helpen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |