abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71641672
Hoi

Vrouwen klagen regelmatig dat wij, de sterkere soort de mens des levens, de bril omhool laten staan.

Ter ilustratie

Kacht is imo volledig onterecht! Wij mannen doen de bril omhoog, zodat wij niet over de toilet bril unineren. Dus eigenlijk doen wij daarmee vrouwen een plezier.
Stel wij laten de bril naar beneden tijdens het gieren, zitten zij op de blaren natte wc bril. Dus eigenlijk moeten ze ons dankbaar zijn.

Kuthoeren.

• Klacht: Zeurende voortplantingsmachine's
  • Klacht: Kanker / Aids / HIV / Tubercolose / MS / Soa / Vogelgriep / Pest / Tacohoest.
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 04:17 schreef DeHangui het volgende:
    Godverdomme, tempo ligt er lekker uit hier in 't klb.

Extra klacht dus
  • Antiklacht: was ze weer...................................................

Alizeé

[ Bericht 6% gewijzigd door DeHangui op 06-08-2009 04:59:07 (xtra klacht) ]
  • Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
    pi_71641677
    Gefeliciteerd, je bent een retard.
    Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
    En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
    pi_71641678
    DeHangui moet zittend plassen van zijn vriendin.
    pi_71641680
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 03:59 schreef JackHerrer het volgende:
    DeHangui moet zittend plassen van zijn vriendin.
    correctie: zijn moeder.
    pi_71641686
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 03:59 schreef Fascination het volgende:
    Gefeliciteerd, je bent een retard.
    Yeah sure, straks breek je een nagel...
    Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
    pi_71641688
    meteen een kogel in haar hoofd schieten dan ben je der meteen vanaf
    ok
    pi_71641696
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 04:02 schreef Hoerenzoon het volgende:
    meteen een kogel in haar hoofd schieten dan ben je der meteen vanaf
    Ruim jij het op?
    Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    pi_71641699
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 04:05 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Ruim jij het op?
    Daar heb je de 'cleaners' voor Kosten je wel 1000 euro per uur, maar heb je ook wat
    ok
    pi_71641708
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 04:07 schreef Hoerenzoon het volgende:

[..]

Daar heb je de 'cleaners' voor Kosten je wel 1000 euro per uur, maar heb je ook wat
    Marktplaats -> Diensten?
    pi_71641720

Extra klacht dus
      donderdag 6 augustus 2009 @ 04:18:32 #11
    138448 PeZu
    Suspended animation
    pi_71641724
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 04:17 schreef DeHangui het volgende:

Extra klacht dus
    ja raar op dit tijdstip
    There's a virus in my system
    There's a virus in my brain
    There's a virus in my system
    And it's driving me insane
    pi_71641779
    Gewoon over en soms op de bril pissen en ze kan niks meer zeggen, dat kan ze ook niet als ze het te druk heeft met het pijpen van al je vrienden op een besloten partijtje maar dat even terzijde.
    pi_71641800
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 04:46 schreef WammesWaggel het volgende:
    Gewoon over en soms op de bril pissen en ze kan niks meer zeggen, dat kan ze ook niet als ze het te druk heeft met het pijpen van al je vrienden op een besloten partijtje maar dat even terzijde.
    Hoax. Ik heb geen vrienden.
    pi_71641817
    Wij doen de bril omhoog
    Zij doen de bril omlaag.

Ik zie het probleem niet?Vrouwen klagen dus over de luiheid van mannen om de bril omhoog te doen, terwijl ze zelf te lui zijn om de bril omlaag te doen en ook nog eens daarover klagen.

Shit zeg, het zijn geen princesjes
    [quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
    Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
    [/quote]
    pi_71641833
    Die foto is tocg van Alizee in de OP?

Van

Naar

In 7 jaar tijd.....ze wordt wel snel oud.........
    When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 07:49:47 #16
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_71642163
    En vrouwen laten propjes achter in de wc!
    Klap eens in je handjes.
    pi_71642164
    en dik, jammer hoor.
    Supra Groningam Nihil
    Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
    Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
    Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
    pi_71642623
    Even het topic beetje helpen...

pi_71642624
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 05:33 schreef Winner_Taco het volgende:
    Die foto is tocg van Alizee in de OP?

Van

[ afbeelding ]

Naar

[ afbeelding ]

In 7 jaar tijd.....ze wordt wel snel oud.........
    ja dat zei ik ook al in een ander lame topic van TS, maar in zijn fantasiewereld is ze nog slank...
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 6 augustus 2009 @ 08:43:21 #20
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_71642675
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 03:58 schreef DeHangui het volgende:
    Hoi

Vrouwen klagen regelmatig dat wij, de sterkere soort de mens des levens, de bril omhool laten staan.

[ afbeelding ]
    Ter ilustratie

Kacht ..........................................
    En daar stopte ik met lezen.
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
    pi_71642716
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 08:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik ook!
    Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
    Oplosing is simpel.
    Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
    pi_71642734
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 08:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Omhool
    Ik ben illegaal!
    Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 6 augustus 2009 @ 08:49:19 #23
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_71642748
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 08:48 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Omhool
    Idd.
    Damn TS......
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 08:55:15 #24
    264516 Waldkorn
    Daar zit wat in
    pi_71642817
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 08:39 schreef Cybey het volgende:
    Even het topic beetje helpen...
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Waaat! In die eerst foto heeft ze zware lekkere dikke tieten... en in die laatste zit er godverdomme helemaal niks!! Lekker dan als je met die ene uit foto 1 thuis komt en ze haalt er eerst twee van die kipfilets van 500 gram p/st uit...
    stom
      donderdag 6 augustus 2009 @ 09:07:31 #25
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_71643040
    Een vraagje aan de mannen eh: Waarom zijn jullie niet in staat om het weer beneden te zetten? Als je het omhoog doet, dan is het logisch om het omlaag te doen toch?
    Wat een vreemde logica van sommige weer.
    "Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
    pi_71643110
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:07 schreef L.no het volgende:
    Een vraagje aan de mannen eh: Waarom zijn jullie niet in staat om het weer beneden te zetten? Als je het omhoog doet, dan is het logisch om het omlaag te doen toch?
    Gewoon geen zin in, leer maar staand plassen. Pff wij gaan ons toch niet aanpassen.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 6 augustus 2009 @ 09:11:04 #27
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_71643121
    quote:
    Vreemde logica in je vraag ook.
    Wat moeten we beneden zetten dan?
    Of moeten we de bril weer naar beneden doen?
    Bedoel je dat?
      Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 09:11:39 #28
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_71643131
    vrouwen in het algemeen !
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      donderdag 6 augustus 2009 @ 09:11:48 #29
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_71643134
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:10 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Gewoon geen zin in, leer maar staand plassen. Pff wij gaan ons toch niet aanpassen.
    Wat is daar nou moeilijk aan? Je doet het omhoog en weer beneden. Je laat de voordeur toch ook niet open zodra je binnen bent gestapt?
      donderdag 6 augustus 2009 @ 09:12:07 #30
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_71643136
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Vreemde logica in je vraag ook.
    Wat moeten we beneden zetten dan?
    Of moeten we de bril weer naar beneden doen?
    Bedoel je dat?
    Ja.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 09:14:43 #31
    261336 drbrik
    zo hel wie un brik
    pi_71643190
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:11 schreef L.no het volgende:

[..]

Wat is daar nou moeilijk aan? Je doet het omhoog en weer beneden. Je laat de voordeur toch ook niet open zodra je binnen bent gestapt?
    of jullie doen de bril naar beneden en daarna weer omhoog om t klaar te zetten voor een kerel met hoge nood.
    Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
    pi_71643201
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:11 schreef L.no het volgende:

[..]

Nee, maar ik doe de deur naar de WC toch ook weer netjes dicht.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 6 augustus 2009 @ 09:16:02 #33
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_71643211
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:12 schreef L.no het volgende:

[..]

Ja.
    Typ dat dan ook normaal, doos.
    pi_71643343
    quote:
    Ik doe hem omhoog, wanneer jullie moeten doe je hem naar beneden. Zodra ik weer wil doe ik hem weer omhoog, en wanneer jullie weer willen doe je hem weer naar beneden.

Is het nou zo moeilijk? Zo zijn de taken eerlijk verdeeld.

Ik vraag jullie ook niet of jullie hem weer omhoog doen na gebruik.

Domme wijven.
    pi_71643368
    Lolita
    pi_71643369
    quote:
    Tis een hele kleine moeite voor jullie om de bril weer in de juiste stand (omhoog) te zetten na gebruik. Kleine moeite, groot plezier.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 09:24:28 #37
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_71643389
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:14 schreef drbrik het volgende:

[..]

of jullie doen de bril naar beneden en daarna weer omhoog om t klaar te zetten voor een kerel met hoge nood.
    Ga toch weg. Net alsof het zoveel moeite kost.
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:15 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Nee, maar ik doe de deur naar de WC toch ook weer netjes dicht.
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Typ dat dan ook normaal, doos.
    /care
      donderdag 6 augustus 2009 @ 09:25:57 #38
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_71643418
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:22 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik doe hem omhoog, wanneer jullie moeten doe je hem naar beneden. Zodra ik weer wil doe ik hem weer omhoog, en wanneer jullie weer willen doe je hem weer naar beneden.

Is het nou zo moeilijk? Zo zijn de taken eerlijk verdeeld.

Ik vraag jullie ook niet of jullie hem weer omhoog doen na gebruik.

Domme wijven.
    Nee? Waarom kan je het niet zelf doen?
    Je moeder gaat toch ook neit jouw veters strikken zodra je je schoenen aantrekt? Want zo zijn de rollen ook verdeeld.
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Tis een hele kleine moeite voor jullie om de bril weer in de juiste stand (omhoog) te zetten na gebruik. Kleine moeite, groot plezier.
    Wat een lol zeg. Bedankt
    pi_71643463
    Ik doe douw de pleebril automatisch naar beneden Dus vrouwen kunnen tegen mij niet zeiken
    Ik ben illegaal!
    Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
      donderdag 6 augustus 2009 @ 09:29:43 #41
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_71643493
    Waarom zouden wij de bril weer naar beneden doen? Heb er toch niets meer aan verder.
    Heerlijke vrouwenlogica dit, omdat zij nou eenmaal niets hebben aan een wc-bril die omhoog staat moeten wij hem maar naar beneden doen terwijl 9/10 keer dat wij moeten de boel toch omhoog dient te staan (zo aardig ben ik dan nog wel om niet gewoon te urineren als ie omlaag ligt), buiten dat drink ik het meeste (bier) in dit huis en zodoende moet ik ook vaker naar de wc, logischer dus als ie gewoon omhoog blijft staan.

En buiten dat, wat is de moeite dan voor vrouwen om hem even naar beneden te doen, mag toch hopen dat een ieder z'n handjes even wast na afloop.
    pi_71643613
    Eeuwenoude discussie dit, en de oplossing is al heel lang bekend.
    De man en de vrouw houden een wedstrijd afstand pissen en degene die het verst komt die bepaald in welke stand de wc-bril komt de staan na het gebruik van het toilet.

Omdat de uitslag van deze wedstrijd al van tevoren bekend is zetten wij (mannen) de wc-bril alvast omhoog conform afspraak. Vrouwen houden zich er gvd niet aan maar omdat wij coulant zijn zeuren wij er niet over omdat we toch al de wedstrijd hebben gewonnen.
    Vrouwen daarentegen zeiken er constant over, zonder geldige reden maar wij mannen zijn gewoon aardig genoeg om ze dat te laten doen.

Dus dames denk hieraan de volgende keer aub, de discussie is eigenlijk al heel lang gesloten.
    pi_71643710
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef BorusBulldog het volgende:
    De man en de vrouw houden een wedstrijd afstand pissen en degene die het verst komt die bepaald in welke stand de wc-bril komt de staan na het gebruik van het toilet.

Omdat de uitslag van deze wedstrijd al van tevoren bekend is zetten wij (mannen) de wc-bril alvast omhoog conform afspraak. Vrouwen houden zich er gvd niet aan maar omdat wij coulant zijn zeuren wij er niet over omdat we toch al de wedstrijd hebben gewonnen.
    Vrouwen daarentegen zeiken er constant over, zonder geldige reden maar wij mannen zijn gewoon aardig genoeg om ze dat te laten doen.

Dus dames denk hieraan de volgende keer aub, de discussie is eigenlijk al heel lang gesloten.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 09:40:12 #44
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_71643766
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:29 schreef Lastpost het volgende:
    Waarom zouden wij de bril weer naar beneden doen? Heb er toch niets meer aan verder.
    Heerlijke vrouwenlogica dit, omdat zij nou eenmaal niets hebben aan een wc-bril die omhoog staat moeten wij hem maar naar beneden doen terwijl 9/10 keer dat wij moeten de boel toch omhoog dient te staan (zo aardig ben ik dan nog wel om niet gewoon te urineren als ie omlaag ligt), buiten dat drink ik het meeste (bier) in dit huis en zodoende moet ik ook vaker naar de wc, logischer dus als ie gewoon omhoog blijft staan.

En buiten dat, wat is de moeite dan voor vrouwen om hem even naar beneden te doen, mag toch hopen dat een ieder z'n handjes even wast na afloop.
    Oke. dat is het wel wat terechter (?) als je vaak naar de wc moet gaan omdat je te vaak zuipt.
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef BorusBulldog het volgende:

Wtf?
    pi_71644234
    Eigenlijk moet je de klep ook omlaag doen, tegen nare geurtjes. Als er geen klep is of er geen behoefte aan een klep is, lijkt het me prima dat man de bril omhoog doet en vrouw de bril omlaag, net zoveel werk.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 10:22:20 #46
    127457 moomoo
    Niet uit te spreken als momo
    pi_71644900
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:56 schreef Deliah het volgende:
    Eigenlijk moet je de klep ook omlaag doen, tegen nare geurtjes. Als er geen klep is of er geen behoefte aan een klep is, lijkt het me prima dat man de bril omhoog doet en vrouw de bril omlaag, net zoveel werk.
    Trouwen?
    pi_71645424
    Als ik ooit in deze discussie terecht kom ga ik inderdaad ook gewoon de klep dicht doen, dan wint er niemand.
    I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
    pi_71647543
    Vrouw, dat is toch het stukje vlees om een vagina heen?
    Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
    pi_71647897
    quote:
    Zie hier het voorbeeld van de irrationele vrouw!
    Vrouwen zeuren dat de bril omlaag moet als we klaar zijn maar er is geen vrouw die de bril voor ons omhoog zet.
    Hier hoor je de mannen echter niet over klagen want wij zien overleven in vijandige omgeving als een uitdaging.
    Het enige juiste antwoord is dat vrouwen terug moeten naar de keuken om boterhammen voor ons te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwartbaard op 06-08-2009 12:26:57 ]
    pi_71647938
    sowiezo. naar WC gaan
      donderdag 6 augustus 2009 @ 12:13:26 #51
    166265 Acinonyx
    Deutschland über alles ~ !
    pi_71647963
    Mannen die de bril omhoog doen als ze moeten pissen, een beetje man kan gewoon richten
    Drive few cars and far more unicorns.
    .
    Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
    ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
    pi_71647966
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 12:12 schreef punjabirule het volgende:
    sowiezo. naar WC gaan
    Het is sowieso
    Maar jij doet alles lekker in je broek?
    Ik ben illegaal!
      donderdag 6 augustus 2009 @ 12:15:41 #53
    223686 Jenglejack
    Het recht is krom
    pi_71648023
    quote:
    Waarom kunnen jullie dan niet gewoon de bril naar boven doen als je klaar bent ?
    Je weet..
      Spellchecker donderdag 6 augustus 2009 @ 12:31:59 #54
    41063 crew  NoBody122
    Taalnationalist
    pi_71648413
    En we hebben een vrouwelijke internet-troll in dit topic
    Tevens -purist.
    pi_71648549
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 12:15 schreef Jenglejack het volgende:

[..]

Waarom kunnen jullie dan niet gewoon de bril naar boven doen als je klaar bent ?
    Ja, als je de bril naar beneden doet is het toch logisch dat je hem daarna weer omhoog doet
    Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
    pi_71648580
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 12:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, als je de bril naar beneden omhoog doet is het toch logisch dat je hem daarna weer omhoog naar beneden doet
    pi_71648703
    TS plast zittend
    Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
    Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
    pi_71649496
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 12:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]
    Ah jij bent er zo eentje. De mijne is lang genoeg om vast te houden.
    pi_71650490
    als vrouwen nou gewoon de bril omhoog doen wil ik als man best de bril omlaag doen.
    Supra Groningam Nihil
    Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
    Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
    Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
    pi_71650978
    quote:
    Jij bent nou het perfecte voorbeeld van domme vrouw die de OP bedoelt.

Waarom in godsnaam zouden we de bril omlaag doen? Hoe kom je uberhaupt op het idee dat die in omlaag stand hoort als niemand t gebruikt? Waarom zouden wij de bril omlaag doen als jij hem ook niet omhoog doet? Waarom zijn vrouwen uberhaupt zo nutteloos dat ze zelf de bril niet omhoog en omlaag kunnen doen, wij moeten het ook en we zeuren er niet om.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 14:16:44 #61
    263429 Verlicht
    Ik houd van illusies.
    pi_71651357
    Gewoon zittend plassen, ransapen.
    "Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
    Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
    pi_71651796
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef Verlicht het volgende:
    Gewoon zittend plassen, ransapen.
    Gewoon niet 1x in de 4 weken bloeden, bloedhond.

moest even net zoiets onmogelijks vragen als dat jij deed
      donderdag 6 augustus 2009 @ 14:32:50 #63
    263429 Verlicht
    Ik houd van illusies.
    pi_71651822
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Gewoon niet 1x in de 4 weken bloeden, bloedhond.

moest even net zoiets onmogelijks vragen als dat jij deed
    Domme vergelijking, ransaap.
    pi_71651921
    Jij vraagt mannen geen man te zijn, dus ik vraag vrouwen geen vrouw te zijn.
    Perfecte vergelijking imo, bloedhond
    pi_71651962
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:56 schreef Deliah het volgende:
    Dit dus.
    ROBODEMONS..................|:(
    pi_71651989
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 14:32 schreef Verlicht het volgende:

[..]

Domme vergelijking, ransaap.
    Zo aan je fobo te zien zie je het licht

Ik heb geen fobo, want daar ben ik bang voor
    Ik ben illegaal!
    pi_71655148

Valt inderdaad best mee
    pi_71655232
    quote:
    Je bent serieus he?
    pi_71655261
    Om dat soort misverstanden met de vrouw te voorkomen heb zowel de bril als het deksel eraf gehaald.
    That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 17:19:20 #70
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71656128
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 12:15 schreef Jenglejack het volgende:

[..]

donderdag 6 augustus 2009 @ 17:47:38 #71
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_71656856
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 14:02 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Jij bent nou het perfecte voorbeeld van domme vrouw die de OP bedoelt.

Waarom in godsnaam zouden we de bril omlaag doen? Hoe kom je uberhaupt op het idee dat die in omlaag stand hoort als niemand t gebruikt? Waarom zouden wij de bril omlaag doen als jij hem ook niet omhoog doet? Waarom zijn vrouwen uberhaupt zo nutteloos dat ze zelf de bril niet omhoog en omlaag kunnen doen, wij moeten het ook en we zeuren er niet om.
    Sorry, dom? Ik stel gewoon een vraag.
    Wel vreemd dat je geen antwoord geeft, maar zelf vragen stelt.
    pi_71656890
    We vinden het ook goed dat jullie de bril omhoog doen maar hoeveel moeite is het nu helemaal om 'm dan ook weer omlaag te doen.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 17:59:29 #73
    263429 Verlicht
    Ik houd van illusies.
    pi_71657154
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 14:35 schreef BorusBulldog het volgende:
    Jij vraagt mannen geen man te zijn, dus ik vraag vrouwen geen vrouw te zijn.
    Perfecte vergelijking imo, bloedhond
    Veel mannen zijn te achterlijk om goed te mikken. Gewoon zitten, pissen en opstaan.

pi_71657247
    Je zet hem toch in de stand zoals je hem gaat gebruiken. En niet in een stand die misschien gebruik gaat worden. En dan nog, al zouden we dit perfect doen, dan is er wel weer iets anders wat er bij gezocht wordt waarover jullie kunnen zeuren. Daarom doen wij dat niet. Want voordat we het weten krijgen we elke keer gezeik omdat we niet netjes de wcdeur voor jullie open houden.

Voor de rest is het om te laten zien dat je met de bril omhoog pist. En dat die urine op de bril best eens uit een druppende doos afkomstig kan zijn.
    pi_71657279
    Dan noemen ze ons ego's en vergeetachtigen maar wie zijn nou de ego's dat ze perse die bril omlaag moeten hebben?
    'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
    'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
    We zullen je nooit, nooit vergeten
    1947-2016
    pi_71657362
    Ik hoorde pas van een wc bril die automatisch omhoog gaat Dat is toch een veel beter idee dan 1 die automatisch langzaam naar beneden gaat?
      donderdag 6 augustus 2009 @ 18:22:37 #77
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71657767
    quote:
    en waarom doen jullie het dan niet?
    Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
    [UserIcons] Steunt uw partij!
    BF4: SeanFerdi
    pi_71665754
    Als ik 2x moet plassen, en er gaat niemand in de tussentijd, dan moet ik 'm 2x omhoog en omlaag doen. Denk je dat ik gek ben?
    pi_71666131
    Een urinoir en een gewone wc pot lijkt mij de meest ideale oplossing.
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
      donderdag 6 augustus 2009 @ 22:57:15 #81
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71666154
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:56 schreef justmattie het volgende:
    Een urinoir en een gewone wc pot lijkt mij de meest ideale oplossing.
    Of zo'n frans toilet.Ben je ook van dat gezeik af
    pi_71666226
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Of zo'n frans toilet.Ben je ook van dat gezeik af
    Dan spettert alles tegen je poten aan enzo. Geen juiste oplossing dus
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:01:48 #83
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71666317
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef justmattie het volgende:

[..]

Dan spettert alles tegen je poten aan enzo. Geen juiste oplossing dus
    Het is dat of dat gezeik van die vrouwen.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:06:51 #84
    242089 NRaider
    Flamers will be scorched!
    pi_71666515
    Je hoort ons toch ook niet jammeren als die bril weer eens omhoog moeten doen?
    The cake was a lie,
    The cake was a pie!!
      donderdag 6 augustus 2009 @ 23:14:31 #85
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_71666763
    OPLOSSING:

Laat de WC-bril omlaag, pis maar onder de douche. Brazilië raadt dat ook aan!
    pi_71667795
    Gewoon de bril volzeiken, dan mag je 'm voortaan wel omhoog doen.
    pi_71671277
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
    We vinden het ook goed dat jullie de bril omhoog doen maar hoeveel moeite is het nu helemaal om 'm dan ook weer omlaag te doen.
    meer moeite dan hem laten staan. omhoog laten staan is ook nog hygiënischer omdat aerosole deeltjes minder plek hebben om neer te slaan

http://www.nytimes.com/19(...)sink.html?sec=health

[ Bericht 22% gewijzigd door Ra-z op 07-08-2009 02:27:01 ]
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 02:46:08 #88
    210069 griekjeee
    Fucking exhilarating
    pi_71671375
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 12:12 schreef punjabirule het volgende:
    sowiezo. naar WC gaan
    In je broek pissen
    Don't mistake my kindness, for weakness.
    Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
    Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
    pi_71671626
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
    Wij vinden het ook goed dat jullie de bril omlaag doen maar hoeveel moeite is het nu helemaal om 'm dan ook weer omhoog te doen.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 03:36:19 #90
    250257 Mriya
    Moya ladon prevratilas v kulak
    pi_71671760
    Terechte klacht.
    "Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
    pi_71673569
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 03:16 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Wij vinden het ook goed dat jullie de bril omlaag doen maar hoeveel moeite is het nu helemaal om 'm dan ook weer omhoog te doen.
    Ja alsof het een gunst van vrouwen is dat wij staand mogen pissen
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:46:13 #92
    179534 Waaghals
    she appeared like an angel
    pi_71673892
    altijd dat gezeik waarom kunnen vrouwen de bril niet weer gewoon omhoog zetten als ze er op hebben gezeten. waarom zou het wel voor mannen een verantwoording moeten zijn en niet voor hen?
    Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
    pi_71673957
    TS, ik ben een dokter en ik heb slecht nieuws voor je. Je hebt namelijk de Engelse ziekte, veel plezier er mee.
    Cool story, Hansel.
    pi_71675606
    Deze viezerik doet dat ook altijd

vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:59:07 #95
    223686 Jenglejack
    Het recht is krom
    pi_71675666
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 18:22 schreef TheZapster het volgende:
    Vrouwen , altijd maar hun zin doordrammen
    Je weet..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo