Ben jij niet die gebruiker die zijn schoolgeld vorig jaar in zijn geheel teruggestort heeft gekregen?quote:
ik mis de grapquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ben jij niet die gebruiker die zijn schoolgeld vorig jaar in zijn geheel teruggestort heeft gekregen?
kan wel, van nr 21 heb ik er 1 van aan jou gedoneertquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien ligt hij naast je chromosoom.
Prachtige comeback.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan wel, van nr 21 heb ik er 1 van aan jou gedoneert
jij bent n stuk grappiger gelukkigquote:
Mijn leerlingen kunnen al op eigen benen staan, denk aan Stoeprandquote:
die heeft een banquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn leerlingen kunnen al op eigen benen staan, denk aan Stoeprand
Huh?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn leerlingen kunnen al op eigen benen staan, denk aan Stoeprand
Dan jou zeker ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent n stuk grappiger gelukkig
Hoe te posten, kwaliteits. Hoe om te gaan met crew. Hoe grappig te zijn op fok. Hoe geliefd te zijn op fok ja dat leer je zo even van mij, GRATISquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:11 schreef Folmer het volgende:
Wat valt er allemaal te leren van jou?
die heeft ook een 3 maanden banquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef Paul het volgende:
Nouja denk aan Porsche1, wat een leerling was dat
Vergeet het ''crew worden en dan meteen weer weg gaan'' niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe te posten, kwaliteits. Hoe om te gaan met crew. Hoe grappig te zijn op fok. Hoe geliefd te zijn op fok ja dat leer je zo even van mij, GRATIS
Tabloid danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die heeft ook een 3 maanden ban
Dan kunnen ze eerder bij mij langskomen, ik bezorg de mods niet meer werk dan noodzakelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe te posten, kwaliteits. Hoe om te gaan met crew. Hoe grappig te zijn op fok. Hoe geliefd te zijn op fok ja dat leer je zo even van mij, GRATIS
die is al 2 weken niet onlinequote:
mee eens, als ik zo snel een vergelijking doe tussen het aantal notes van jou en van TSquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze eerder bij mij langskomen, ik bezorg de mods niet meer werk dan noodzakelijk.
Zoon Appelsjap danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die is al 2 weken niet online
phpmystyle durfde je niet op te noemen denk ik
Ok is goed, spreek je op msn wel erover kompt alles goedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Paulmag ik je leerling worden?
En als je mijn notesaantal vergelijkt met TS? Relatief bekijken graag, m.a.w., ook naar de registratiedatum kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mee eens, als ik zo snel een vergelijking doe tussen het aantal notes van jou en van TS
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Appelsjaps usernote-aantal groeit exponentieel, dus hij is ook niet bepaald noemenswaardig.
dan steekt ts er alsnog met kop en schouders bovenuitquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En als je mijn notesaantal vergelijkt met TS? Relatief bekijken graag, m.a.w., ook naar de registratiedatum kijken.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan steekt ts er alsnog met kop en schouders bovenuit
je hebt er 3 van mij waarvan 1 positieve zelfsquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan steekt ts er alsnog met kop en schouders bovenuit
Ik was eerstquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok is goed, spreek je op msn wel erover kompt alles goed
is goed paul! tot op msnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok is goed, spreek je op msn wel erover kompt alles goed
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt er 3 van mij waarvan 1 positieve zelfsdie van paul ga ik niet tellen
iig geen positieve
Ik ben bijna 17.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bent nog wat te jong dat mag niet van de fokwetten
[ afbeelding ]
Je hoeft niet te blozenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is goed paul! tot op msn
het is toch wel spannend!1111 EINZ ZWEI loller gewei AIDSquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wel, ik kan hem namelijk zelf zien
Maak je niet te druk, we doen het allemaal in stapjes. En wie weet kom je door mij wel in de crew terechtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is toch wel spannend!1111 EINZ ZWEI loller gewei AIDS
toch niet bij de frontpage he?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Maak je niet te druk, we doen het allemaal in stapjes. En wie weet kom je door mij wel in de crew terecht
Oh vind je dat niet leuk? Nou misschien dan de sportcrew of modje van PUBquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toch niet bij de frontpage he?
Was het niet leuk daar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toch niet bij de frontpage he?
moet ik dan ook upskirt foto's gaan maken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh vind je dat niet leuk? Nou misschien dan de sportcrew of modje van PUB
Dat weet ik toch nietquote:
In dat geval..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar jij zou het beter doen dan Paul.
Ik denk dat bijna iedereen het beter aanpakt dan Paul.
Heel goed africhten, want verschillende docenten lagen al na 2 dagen met een burn-out in bed.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dat geval..
Wil jij een leerling van me worden, Paul?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dat geval..
Wil jij een leerling van me worden, Paul?
En daarom:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:40 schreef RacerDKB het volgende:
Dit draadje heeft goede muziek nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |