Je hoeft niet te blozenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is goed paul! tot op msn
het is toch wel spannend!1111 EINZ ZWEI loller gewei AIDSquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wel, ik kan hem namelijk zelf zien
Maak je niet te druk, we doen het allemaal in stapjes. En wie weet kom je door mij wel in de crew terechtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is toch wel spannend!1111 EINZ ZWEI loller gewei AIDS
toch niet bij de frontpage he?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Maak je niet te druk, we doen het allemaal in stapjes. En wie weet kom je door mij wel in de crew terecht
Oh vind je dat niet leuk? Nou misschien dan de sportcrew of modje van PUBquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toch niet bij de frontpage he?
Was het niet leuk daar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toch niet bij de frontpage he?
moet ik dan ook upskirt foto's gaan maken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh vind je dat niet leuk? Nou misschien dan de sportcrew of modje van PUB
Dat weet ik toch nietquote:
In dat geval..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar jij zou het beter doen dan Paul.
Ik denk dat bijna iedereen het beter aanpakt dan Paul.
Heel goed africhten, want verschillende docenten lagen al na 2 dagen met een burn-out in bed.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dat geval..
Wil jij een leerling van me worden, Paul?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dat geval..
Wil jij een leerling van me worden, Paul?
En daarom:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:40 schreef RacerDKB het volgende:
Dit draadje heeft goede muziek nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |