`Kinderen' tussen de 12 en 44 kunnen prima zelfstandig op de camping worden achtergelaten. Opvang of niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:34 schreef Uro het volgende:
Op de camping is geen kinderopvang, dus dan kunnen ze hun koters niet dumpen.
Wat een kutcamping danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:34 schreef Uro het volgende:
Op de camping is geen kinderopvang, dus dan kunnen ze hun koters niet dumpen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
doe geen moeite voor verwachte reacties en dat soort onzin
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat een kutcamping danEen echte camping heeft animatie, zodat de ouders hun kroost daar kunnen dumpen
Yeah met het hele gezin op vakantie! Maar we willen wel ff van de kinderen af zijn hoor poe, dump ze maar ff in de kinderopvangquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat een kutcamping danEen echte camping heeft animatie, zodat de ouders hun kroost daar kunnen dumpen
Ja, t is hier geen Urk. Dat je `op' een eiland polder zit.quote:
Klopt, maar dan nog geen ´in´ het is immers ook geen plaats.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:55 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ja, t is hier geen Urk. Dat je `op' een eiland polder zit.
Yes please.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ik heb een gezin..... moet je nog antwoord?
Huisman is ook toegestaan. Kan OP alleen niet meer veranderen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
kan ik niet.... er is geen huisvrouw.
Sorry
Ook geen huisman aanwezig sorry.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:00 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Huisman is ook toegestaan. Kan OP alleen niet meer veranderen.
[edit]
Niets. Was gewoon een intern lolletje.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook geen huisman aanwezig sorry.
En wat de neuk heeft mijn (oude) woonplaats er mee te maken?
Jawel, zoals gezegd ik heb een gezin, vrouw, man en 2 kinderen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:05 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Niets. Was gewoon een intern lolletje.
Conclusie: Geen mensen met een gezin op Fok!
Ok. Is 1 van allen in staat alleen boodschappen te doen tijdens een vakantie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jawel, zoals gezegd ik heb een gezin, vrouw, man en 2 kinderen.
Ja dat zal dan de man of vrouw zijn.... kinderen met 4 en 0 zijn dat helaas nog niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:08 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ok. Is 1 van allen in staat alleen boodschappen te doen tijdens een vakantie?
Briljant. Wellicht kun je nu dan antwoord geven op de vraag waarom ik 5 krijsende koters voor me had staan in de rij bij de supermarkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat zal dan de man of vrouw zijn.... kinderen met 4 en 0 zijn dat helaas nog niet.
Nee tuurlijk niet, hoe moet ik dat nou weten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:11 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Briljant. Wellicht kun je nu dan antwoord geven op de vraag waarom ik 5 krijsende koters voor me had staan in de rij bij de supermarkt.
Waarom reageer je dan!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, hoe moet ik dat nou weten?
Waarom niet?quote:
Jij doet voorkomen alsof je het antwoord op m'n vraag hebt....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom niet?
En ik het vervolg doe je zulke chats maar via PM....
Je eigen topic vervuilen met dit offtopic gelul
Nee helemaal niet... ik geef aan dat ik een gezin heb, meer niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:16 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Jij doet voorkomen alsof je het antwoord op m'n vraag hebt....
In een topic waarin ik op zoek ben naar iemand met een gezin...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee helemaal niet... ik geef aan dat ik een gezin heb, meer niet.
nee hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:18 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
In een topic waarin ik op zoek ben naar iemand met een gezin...
Wel dus!
Dat was dus de verwachte reactie die Swarmahoer weg heeft gecensureerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:21 schreef GeertSanders het volgende:
Mensen die op de veluwe wonen![]()
hoogachtend,
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:28 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Dat was dus de verwachte reactie die Swarmahoer weg heeft gecensureerd.
Hoogachtend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:29 schreef GeertSanders het volgende:
[..]
heb ik iets gewonnen nu?
![]()
hoogachtend,
[ afbeelding ]
Si. Een Poeremetator, op te halen in de Veluwe.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:29 schreef GeertSanders het volgende:
[..]
heb ik iets gewonnen nu?
![]()
hoogachtend,
[ afbeelding ]
Ik bepaal zelf wel of ik iemand Hoog, of hoog acht ja! Krijgen we nou zegquote:
Zielig minderjarig klote kloontje. Welke kutuser zit er echt achter de GeertSanders?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:36 schreef GeertSanders het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel of ik iemand Hoog, of hoog acht ja! Krijgen we nou zeg![]()
oogachtend
[ afbeelding ]
(je bent de h niet waard)
Dat je nog aandacht schenkt aan dit soort zielige vertoningen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zielig minderjarig klote kloontje. Welke kutuser zit er echt achter de GeertSanders?
Misschien is het LudoWildersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zielig minderjarig klote kloontje. Welke kutuser zit er echt achter de GeertSanders?
Kun je daar stroomstoten mee geven?? Zo ja, dan zou ik graag weten waar je die dingen koopt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:06 schreef Botje96 het volgende:
Gewoon aanlijnen die dingen.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef Bevin het volgende:
[..]
Kun je daar stroomstoten mee geven?? Zo ja, dan zou ik graag weten waar je die dingen koopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |