We spreken woensdag 5 augustus 2009, 17:30. TS rijdt direct na een lange dag werken naar de lokale C1000 ergens in de Veluwe. Normaal gesproken is het daar compleet uitgestorven, aangezien er naast TS vrijwel niemand in de Veluwe woont.
Maar nu komt het. Aangezien de zon een keertje schijnt staan alle campings hier vol, en dus gaan alle campinggangers ook naar de C1000, en wel tegelijkertijd met TS. Campinggangers hebben namelijk de hele dag de tijd om te wachten totdat TS naar de supermarkt gaat, dus dat doen ze dan ook. En nu komt het
Campingganger neemt het hele gezin mee

Gewoon om TS te treiteren. Man, vrouw, en 1 tot 6 kiddo's lekker rond de boodschappenkar. Halverwege het volladen heeft nummertje laatst z'n luier volgescheten, dus dan wordt man met kind de supermarkt uitgestuurd en dan heeft vrouw het dus helemaaaaal niet meer onder controle. Overgebleven kiddo's gooien boodschappenkar vol met alles wat kiddo's graag in een boodschappenkar zien, en vrouw gaat daar vrolijk tegenin.
Nouja, daar kan TS nog wel om heen slalommen, maar dan moet er ook nog een keer afgerekend worden. Dat doen we in de Veluwe bij de kassa, en voor die kassa wil er nog wel eens een rij staan. Alle koters krijsen behhhhhhhh. TS wordt daar sjaggo van. KAN IEMAND MET EEN GEZIN MIJ UITLEGGEN WAAROM EEN HUISVROUW TIJDENS EEN VAKANTIE NIET GEWOON ALLEEN BOODSCHAPPEN KAN DOEN? DOET ZE HET HELE JAAR TOCH???
Samenvatting: Rij voor kassa tijdens speelkwartier wegens volgelopen campings.
onzin verwijderd
[ Bericht 20% gewijzigd door swarmahoer op 05-08-2009 20:29:54 ]
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.