Na 8 minuten was ik het wel zat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
Maisnon moet het topic trouwens openen, schavuit!
Dank je.quote:
Fasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:10 schreef Fascination het volgende:
Inderdaad, moest ze toiletteren of zo?
Well hello there.quote:
Je moet even dat liedje uit de OP luisteren.quote:
Het is altijd al een einzelganger geweest he.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Zotheid het volgende:
KLB SC #1468] 500 Days Of Summer
Wat schattig, IQM heeft z'n eigen SC.
Ik vermaak me wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Zotheid het volgende:
KLB SC #1468] 500 Days Of Summer
Wat schattig, IQM heeft z'n eigen SC.
We hadden het kunnen zien aankomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is altijd al een einzelganger geweest he.
Dat doe je toch altijd al alleen.quote:
Mensen die Engels typen, maar geen Engels kunnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
to late
Hmm redelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet even dat liedje uit de OP luisteren.
Sommige mensen vervelen zich als ze alleen zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hadden het kunnen zien aankomen.
[..]
Dat doe je toch altijd al alleen.
Moest ze opschieten, met d'r alzheimerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
Maisnon moet het topic trouwens openen, schavuit!
to staat voor topic openen natuurlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die Engels typen, maar geen Engels kunnen.
Hai Bt.quote:
Wil je vechtenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moest ze opschieten, met d'r alzheimer
O.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die Engels typen, maar geen Engels kunnen.
Dit dan?quote:
Duh, daarom juist.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Maisnon het volgende:
Mocky Mix van Mushaboom is tofFeist is cool.
Ik wil 500 Days of Summer eigenlijk wel zien maarja, dan wordt je volgens mij spontaan verliefd op Zooey Deschanel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |