Ik kan en wil zoiets niet snappenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja ik snap dat wel, als je het geld niet hebt om ver op vakantie te gaan maar je wil er toch graag even tussenuit is het een mooie oplossing.
Die vriendin van me zei dat hij daar vaker verbleef in zijn vakantiesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:51 schreef stroopdoosch het volgende:
Hoe wist je dat het die camping was?
Zeg nu zelf, chillen op een camping is toch anders dan in je achtertuin!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan en wil zoiets niet snappen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik: OMFGLOLLERZZZZ !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(in mezelf dan he)
Niet als je nog steeds dezelfde mensen tegenkomt. Dan is het kutquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg nu zelf, chillen op een camping is toch anders dan in je achtertuin!
Als je geen geld hebt om naar een camping 50 i.p.v. 2 kilometer verderop te reizen ben je wel erg armquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja ik snap dat wel, als je het geld niet hebt om ver op vakantie te gaan maar je wil er toch graag even tussenuit is het een mooie oplossing.
Dat is zo jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt om naar een camping 50 i.p.v. 2 kilometer verderop te reizen ben je wel erg arm
Inderdaad, minimaal een andere postcode of netnummerregio.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef JX het volgende:
Wtf, wat dieptriestGa dan minstens in een andere plaats op de camping zitten!
waarom blijf je dan niet gewoon lekker thuis, heb je ook alles bij de handquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Behalve jonge meiden in bikini die voor je neus langs lopen als je languit aan het bier zit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
waarom blijf je dan niet gewoon lekker thuis, heb je ook alles bij de hand
Juist daarom, om er lekker even uit te zijn, uit die dagelijkse sleur.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
waarom blijf je dan niet gewoon lekker thuis, heb je ook alles bij de hand
Zoek dan je eigen wijf ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Behalve jonge meiden in bikini die voor je neus langs lopen als je languit aan het bier zit.
Ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sluit het een het andere uit?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Behalve jonge meiden in bikini die voor je neus langs lopen als je languit aan het bier zit.
Ga dan naar het dichtst bijzijnde strand..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mars?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zo jamaar niet iedereen heeft de behoefte om zo ver weg mogelijk op vakantie te gaan.
Als de man in kwestie zich vermaakt op een camping die toevallig maar 2 km van z'n huis af is, wat maakt dat dan uit? Het gaat er uiteindelijk om dat je een leuke tijd hebt en het scheelt weer geld als je je daarvoor niet 9834759834 km hoeft te verplaatsen.
Ik zie liever pics van jonge meiden in bikiniquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:20 schreef Uro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. Dit topic is ook weer voorzien van onnodige plaatjes.
Neuh gewoon campingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:18 schreef electronique het volgende:
haha het is niet eens een camping maar een soort center parkes shit toch?
Kan een mens dat allemaal tegelijkertijd voelen zonder te ontploffen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik: OMFGLOLLERZZZZ !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(in mezelf dan he)
Waar zit ie tussen dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg nu zelf, chillen op een camping is toch anders dan in de tuin voor je deur op een bierkratje!
Ik ken wel van die lui die dat deden. Maar das dan 5km verder, dat telt nie hequote:
Haha, dat zag ik hier in Groningen ook laatst, maar dat waren wel woonbotenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef CasB het volgende:
Ach, hier in Leiden gaan mensen op hun boot zitten.En dan niet eens varen, nee gewoon een beetje in de zon zitten.
Inderdaad, koop je zo een dure boot, vaar dan ook of ga anders gewoon een dag op een terrasje zitten, kun je ook mensen kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef CasB het volgende:
Ach, hier in Leiden gaan mensen op hun boot zitten.En dan niet eens varen, nee gewoon een beetje in de zon zitten.
9.834.759.834quote:
leidenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef CasB het volgende:
Ben ik nu de eerste die pics van die chick wil hebben?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
We schrijven 17:00 (plus minus), Roermondse tijd.
Ik nog even snel na het werk naar het terras gevlamt om daar met een chicksor van me een pilske te drinken.
Fuck roermond!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef IJsblock het volgende:
Iemand al opgevallen dat die Paardsplas op een enorme snikkel lijkt?
Ik denk het. Ik zit niet echt te wachten op een foto van een Limburgse. Daarnaast is het de_boswachter, en ik kan me nou niet voorstellen dat die hoge standaarden heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:08 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Ben ik nu de eerste die pics van die chick wil hebben?
En je kan nog gewoon naar je werk gaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef Karina het volgende:
Het lijkt mij wel handig, als je iets bent vergeten, kun je zo naar huis om het op te halen. Ik ben ook wel eens naar Zandvoort op vakantie geweest en ik woon in Amsterdam, is ook niet zo ver van elkaar (wel iets meer dan het voorbeeld uit de OP dat wel).
Ook dat! Heb je vakantie en je verdient nog je geld daarbij... En je kunt inderdaad thuis je was doen, ook handig. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. Want of je nou op de camping staat in plaats A of plaats B, campings zijn toch allemaal hetzelfde, kun je net zo goed eentje kiezen die lekker dichtbij is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En je kan nog gewoon naar je werk gaan
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef superworm het volgende:
Ik had een vriendinnetje die altijd met d'r ouders op een camping vlakbij mijn dorpje ging staan, maar dat was even goed maar tien kilometer hemelsbreed. Blijf dan thuis, met je buta-gas.
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:35 schreef CasB het volgende:
Daarnaast is het de_boswachter, en ik kan me nou niet voorstellen dat die hoge standaarden heeft.
en ik de 2dequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:08 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Ben ik nu de eerste die pics van die chick wil hebben?
Helemaal mee eens. Maar het wijkt af van het gemiddelde en dus moeten we het maar belachelijk maken. Leven en laten leven.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou er zelf ook niet voor kiezen, maar als die mensen daar een vakantiegevoel hebben, waarom niet? Dat zijn misschien mensen die de hele dag graag voor de tent zitten en een boekje lezen. Dingen bezichtigen vinden ze niks aan. Waarom dan 150km rijden?
En dan op FOK zittenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:48 schreef postmortum het volgende:
gegroet vanaf airlee beach australie bazen en bazinnen
Dat strand ligt vlakbij Zandvoort, net als dat plaatsje America in Limburg. Is gewoon om mensen te misleiden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan op FOK zitten
Stiekem heb je gewoon een afbeelding van een strand achter je PC gemonteerd en doe je net alsof je op Airlee Beach Australie bent
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
We schrijven 17:00 (plus minus), Roermondse tijd.
quote:
Precies. Als ik 2 km naast camping de appelhof op Terschelling zou wonen wist ik het ook wel. Elke zomer naar de camping om minderjarige meisjes te regelenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zo jamaar niet iedereen heeft de behoefte om zo ver weg mogelijk op vakantie te gaan.
Als de man in kwestie zich vermaakt op een camping die toevallig maar 2 km van z'n huis af is, wat maakt dat dan uit? Het gaat er uiteindelijk om dat je een leuke tijd hebt en het scheelt weer geld als je je daarvoor niet 9834759834 km hoeft te verplaatsen.
Bij Dedert ? Wat een pauperbedrijf is datquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar in een ijsfabriek gewerkt en nog nooit zoveel sletten bij elkaar gezien.
Die waren er al vanaf door het lopen en pratenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:07 schreef afcajos het volgende:
Het is trouwens nog wachten op de moraalridders die het NIET vinden kunnen dat onze bowa met 2 pilsjes op nog auto rijdt
Nope, bij Nestle. aan de Pr. Bernhardlaan, strak tegen de ijzeren Rijn aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij Dedert ? Wat een pauperbedrijf is dat
BoWa mag van de meeste wel met véél meer drank op achter het stuurquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:07 schreef afcajos het volgende:
Het is trouwens nog wachten op de moraalridders die het NIET vinden kunnen dat onze bowa met 2 pilsjes op nog auto rijdt
TS is autist.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan en wil zoiets niet snappen
Maar daar wordt dan weer niet op gereageerd, kortzichtig als we zijn hierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:53 schreef Casos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar het wijkt af van het gemiddelde en dus moeten we het maar belachelijk maken. Leven en laten leven.
1500 km reizen om precies hetzelfde te doen als deze man is dan net zo goed raar.
Hier kun je tenminste normaal vreten krijgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
In nederland op vakantie gaan
Waarom in hemelsnaam ?
Voor die kutcamping hier betaal je meestal ook nog meer dan in frankrijk/ergens anders.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hier kun je tenminste normaal vreten krijgen.
Oh god... FOK!'s grootste brommerjosti komt ook weer langsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]maak je dat jezelf dat wijs of ben je aant trollen ?
Beide is waarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]maak je dat jezelf dat wijs of ben je aant trollen ?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Beide is waar![]()
Voor het lekkere eten hoef je niet naar Frankrijk toe. Tenminste voor de 99% die niet op de Franse culinaire hoogstandjes uit is.
Het verse stokbrood is in Nederland zeker zo lekker en voor een goed avondmaal kun je veel beter in Duitsland terecht. Bratkartoffel met een sappige schnizel eet ik liever dan die Franse lamskotelettjes die je in iedere vreettent daar kunt krijgen.
Wijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:24 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Meen je nu serieus dat je die aftandse troep uit Duitsland boven de Franse keuken prefereert? Waar kun je in Duitsland voor 12EU een prima 3 gangen menu incl wijn kaas koffie en brood soldaat maken?
....
Precies, in Frankrijk op zeer veel plaatsen!
Nee jij gaat met je C1000 salaris vast elke vakantiedag naar een 3sterrenrestaurant.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
Een sappige schnitzel
Zeker langs zo'n wegrestaurant waar jij gaat vreten ofwat ?
Dit zegt genoeg, me dunktquote:
haha:pquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar in een ijsfabriek gewerkt en nog nooit zoveel sletten bij elkaar gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |