quote:Ik stem voor FrankrijkHet land is overspoeld met de meest lelijke auto's mogelijk. Overal waar je rijdt zie je lelijke renaults, citroens en peugeots. De taal is achterlijk en ligt me niet. Ik kocht voor ongeveer 20¤ eten bij de supermarkt en ik moest vervolgens dix-sept quatre vinq dix neuf betalen wat neerkomt 17.99 De mensen zijn er niet gastvrij, arrogant en weigeren Engels te praten. Duitser kunnen 10x beter engels dan Fransen. Het volk is er laks en lui, supermarkten zijn nauwelijks open, op zondagen hoef je het al helemaal niet proberen. Stakingen zijn ook aan de orde van de dag. Het tolwegsysteem is gewoon 10x knudde, eerst sta je een 30 minuten te wachten bij een tolpoortje, om eindelijk een snelweg op te kunnen rijden. Als je pech hebt sta je ook nog eens in een file op een tolweg. Op vakantie ben je al gauw 100 euro kwijt aan tol. Al die mensen die bij zo'n tolpoortje werken, wat een verspilling van arbeidskrachten. Voer een wegenvignet in en je bent van het gezeur af. Je kunt er niet fatsoenlijk eten. De geroemde Franse keuken is waardeloos. Doe mij maar een flinke steak of spare ribs, met aardappeltjes. In Frankrijk komen ze niet verder dan een bolletje rijst met rundvlees. Het eten is er waardeloos, in Oostbloklanden of Duitsland kun je 10x beter eten voor veel minder geld. Frankrijk is over het algemeen zwaar overprijst. Je betaalt er veel te veel voor bijna alles. De natuur is er verdord, de Franse boeren hebben blijkbaar niet van sproeien gehoord. Je ziet er heel veel verdorde planten. Zodra je dee grens met Duitsland of Zwitserland oversteekt zie je het ineens een stuk minder, het ligt dus niet enkel aan het klimaat.
Wij Nederlanders hadden van Frankrijk zo'n mooi landen kunnen maken. Het klimaat is er heerlijk, en het landschap is mooi. Helaas heeft een achterlijk volk er zich al gesetteld![]()
Ow, je wilt er niet wonen, maar wel van onze nederlandse websites gebruik maken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Yi-Long het volgende:
Nederland. Slecht onderwijs, slechte zorg, en je betaalt je compleet scheel aan belastingen etc.
Ow, en die Hollanders zelf zijn natuurlijk ook asociaal tuig.
Misschien is deze website van jouw land....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow, je wilt er niet wonen, maar wel van onze nederlandse websites gebruik maken?
Ga lekker in je eigen land www-en!
Scandinavie wel, maar niet als het in de winter onder -15 komt? Dan valt er al heel wat af...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:42 schreef Muzz_ het volgende:
Buiten de Benelux, Britse eilanden, Mediterrane landen en Scandinavië spreekt de rest van Europa en Rusland me niet zo aan.
Centraal Aziatische landen (aka 'Borat' -achtige landen) spreken mij ook niet aan.
En plekken waar is het in de winter onder -15 komt heb ik ook geen trek in.
Hmm, dicht bij de zee hebben ze toch vrijwel hetzelfde klimaat als Nederland toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:58 schreef Light het volgende:
[..]
Scandinavie wel, maar niet als het in de winter onder -15 komt? Dan valt er al heel wat af...
Ik zou best een tijdje in Dubai of zo kunnen wonen. Mijn zusje heeft een tijdje in Jordanië gewoond, en vond dat ook erg prettig vertoeven. Irak of Iran zou ik niet willen wonen, Marokko of Algerije ook niet...... maar ik denk dat ik best in Egypte, Jordanië, of Dubai terecht zou kunnen.quote:
Zullen we dan afspreken dat Nederlanders ook niet meer naar Amerikaanse .com sites mogen gaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:07 schreef vosss het volgende:
Ow, je wilt er niet wonen, maar wel van onze nederlandse websites gebruik maken?
Ga lekker in je eigen land www-en!
Tja.... ik hoor dus ook met regelmaat dat men absoluut niet in de VS zouden willen wonen, maar tegelijkertijd wel in Canada. Dat soort mensen baseren dat dan vooral op wat ze in de media horen over de VS of om politieke redenen, maar realiseren zich dan niet dat de cultuur in Canada voor het grootste deel gelijk is aan de Amerikaanse.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:01 schreef Buschetta het volgende:
Moeilijke vraag.
De vraag zelf is ook afhankelijk van veel factoren. Als je puur alleen naar een land kijkt en je zou bijvoorbeeld niet hoeven te werken kan je in principe behoorlijk buiten de maatschappij leven.
Dan is Frankrijk met sommige gebieden echt geen slechte plek om te wonen.
Zou je er werken dan is het weer een heel ander verhaal lijkt me.
Kies voor welk land dan ook dat op no1 staat van de meest gevaarlijke landen. (denk Irak of S-Africa)
en waar woon je nu dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Yi-Long het volgende:
Nederland. Slecht onderwijs, slechte zorg, en je betaalt je compleet scheel aan belastingen etc.
zeg het dan goed en spreek over daar gesitueerde sites.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Zullen we dan afspreken dat Nederlanders ook niet meer naar Amerikaanse .com sites mogen gaan?
Lekker toch? Plekken waar het normaal is dat het meer dan 20 a 25 graden is op meer dan slechts een handvol dagen in de zomer woon ik liever niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:42 schreef Muzz_ het volgende:
En plekken waar het in de winter onder -15 komt heb ik ook geen trek in.
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan winters, zo donker / grauw en krijg er een depressief gevoel van ondanks alle kleurige feestdagen die rond deze periode vallen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker toch? Plekken waar het normaal is dat het meer dan 20 a 25 graden is op meer dan slechts een handvol dagen in de zomer woon ik liever niet.
Ja, langs de Noorse kust waarschijnlijk wel. Het wordt uiteraard wel snel koeler naarmate je verder naar het noorden gaat. In het grootste deen van Zweden en in Finland is het effect van de Golfstroom een heel stuk minder.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:10 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Hmm, dicht bij de zee hebben ze toch vrijwel hetzelfde klimaat als Nederland toch?
Golf stroom? Met uitzondering van de binnenlanden.
- Ik vind franse auto's juist wel een mooi design hebben...geef mij maar een mooie citroenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:33 schreef Timmehhh het volgende:
FrankrijkHet land is overspoeld met de meest lelijke auto's mogelijk. Overal waar je rijdt zie je lelijke renaults, citroens en peugeots. De taal is achterlijk en ligt me niet. Ik kocht voor ongeveer 20¤ eten bij de supermarkt en ik moest vervolgens dix-sept quatre vinq dix neuf betalen wat neerkomt 17.99 De mensen zijn er niet gastvrij, arrogant en weigeren Engels te praten. Duitser kunnen 10x beter engels dan Fransen. Het volk is er laks en lui, supermarkten zijn nauwelijks open, op zondagen hoef je het al helemaal niet proberen. Stakingen zijn ook aan de orde van de dag. Het tolwegsysteem is gewoon 10x knudde, eerst sta je een 30 minuten te wachten bij een tolpoortje, om eindelijk een snelweg op te kunnen rijden. Als je pech hebt sta je ook nog eens in een file op een tolweg. Op vakantie ben je al gauw 100 euro kwijt aan tol. Al die mensen die bij zo'n tolpoortje werken, wat een verspilling van arbeidskrachten. Voer een wegenvignet in en je bent van het gezeur af. Je kunt er niet fatsoenlijk eten. De geroemde Franse keuken is waardeloos. Doe mij maar een flinke steak of spare ribs, met aardappeltjes. In Frankrijk komen ze niet verder dan een bolletje rijst met rundvlees. Het eten is er waardeloos, in Oostbloklanden of Duitsland kun je 10x beter eten voor veel minder geld. Frankrijk is over het algemeen zwaar overprijst. Je betaalt er veel te veel voor bijna alles. De natuur is er verdord, de Franse boeren hebben blijkbaar niet van sproeien gehoord. Je ziet er heel veel verdorde planten. Zodra je dee grens met Duitsland of Zwitserland oversteekt zie je het ineens een stuk minder, het ligt dus niet enkel aan het klimaat.
Wij Nederlanders hadden van Frankrijk zo'n mooi landen kunnen maken. Het klimaat is er heerlijk, en het landschap is mooi. Helaas heeft een achterlijk volk er zich al gesetteld
Succesful troll is succesful.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe kouder hoe beter voor jou?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker toch? Plekken waar het normaal is dat het meer dan 20 a 25 graden is op meer dan slechts een handvol dagen in de zomer woon ik liever niet.
Copy that. Ik moet 't met iets meer doen dan een handvol dagen maar de andere drie seizoenen maken veel goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar warmer dan 20-25 graden is niet nodig. Ik heb geen last van kou, wel van warmte.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:56 schreef breaky het volgende:
[..]
Hoe kouder hoe beter voor jou?
Bij mij gaat alleen op echt warme dagen de A/C aan. (boven de 35 of/en met een hoge vochtigeheidsgraad)![]()
Daar zijn een hoop Canadezen het niet mee eens. En als je er wat willekeurige cijfertjes bijpakt, dan zul je zien dat Canada relatief crimefree is naast de grote zuidelijke broer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... ik hoor dus ook met regelmaat dat men absoluut niet in de VS zouden willen wonen, maar tegelijkertijd wel in Canada. Dat soort mensen baseren dat dan vooral op wat ze in de media horen over de VS of om politieke redenen, maar realiseren zich dan niet dat de cultuur in Canada voor het grootste deel gelijk is aan de Amerikaanse.
Amerika in het noorden is behoorlijk verschillend met 't Amerika in het zuiden. Waar ik woon zouden Canadezen zich veel eerder thuisvoelen dan in het zuiden. In MI heb je bijvoorbeeld Tim Hortons, in CA of TX weer niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Daar zijn een hoop Canadezen het niet mee eens. En als je er wat willekeurige cijfertjes bijpakt, dan zul je zien dat Canada relatief crimefree is naast de grote zuidelijke broer.
Maar in de VS wonen lijkt me ook niet verkeerd op zich. Je zult alleen aan de goede kant van de scheidslijn moeten blijven tussen haves en have-nots, maar daar heb je zelf ook een handje in. Ik geloof onmiddelijk dat inzet daar sneller resultaat geeft dan hier.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat de mensen daar meer respect voor elkaar hebben dan in dit Nederland.quote:
Maar in het andere Nederland hebben ze juist weer meer respect voor elkaar dan in Duitsland.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat de mensen daar meer respect voor elkaar hebben dan in dit Nederland.
Dat is dus echt een illusie. Men heeft daar maar 1 week vakantie gemiddeld. En 2 banen in veel gevallen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik geloof onmiddelijk dat inzet daar sneller resultaat geeft dan hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |