abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71629375
deel 1

Game on
quote:
Ik stem voor Frankrijk

• Het land is overspoeld met de meest lelijke auto's mogelijk. Overal waar je rijdt zie je lelijke renaults, citroens en peugeots.
  • De taal is achterlijk en ligt me niet. Ik kocht voor ongeveer 20¤ eten bij de supermarkt en ik moest vervolgens dix-sept quatre vinq dix neuf betalen wat neerkomt 17.99
  • De mensen zijn er niet gastvrij, arrogant en weigeren Engels te praten. Duitser kunnen 10x beter engels dan Fransen.
  • Het volk is er laks en lui, supermarkten zijn nauwelijks open, op zondagen hoef je het al helemaal niet proberen. Stakingen zijn ook aan de orde van de dag.
  • Het tolwegsysteem is gewoon 10x knudde, eerst sta je een 30 minuten te wachten bij een tolpoortje, om eindelijk een snelweg op te kunnen rijden. Als je pech hebt sta je ook nog eens in een file op een tolweg. Op vakantie ben je al gauw 100 euro kwijt aan tol. Al die mensen die bij zo'n tolpoortje werken, wat een verspilling van arbeidskrachten. Voer een wegenvignet in en je bent van het gezeur af.
  • Je kunt er niet fatsoenlijk eten. De geroemde Franse keuken is waardeloos. Doe mij maar een flinke steak of spare ribs, met aardappeltjes. In Frankrijk komen ze niet verder dan een bolletje rijst met rundvlees. Het eten is er waardeloos, in Oostbloklanden of Duitsland kun je 10x beter eten voor veel minder geld.
  • Frankrijk is over het algemeen zwaar overprijst. Je betaalt er veel te veel voor bijna alles.
  • De natuur is er verdord, de Franse boeren hebben blijkbaar niet van sproeien gehoord. Je ziet er heel veel verdorde planten. Zodra je dee grens met Duitsland of Zwitserland oversteekt zie je het ineens een stuk minder, het ligt dus niet enkel aan het klimaat.

Wij Nederlanders hadden van Frankrijk zo'n mooi landen kunnen maken. Het klimaat is er heerlijk, en het landschap is mooi. Helaas heeft een achterlijk volk er zich al gesetteld
  • <a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
    pi_71629398
    Rusland. brrrr

Kuttaal en kutkou!
      woensdag 5 augustus 2009 @ 18:34:38 #3
    189430 Anonymousz
    Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
    pi_71629456
    tvp voor later
    Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
    Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
    Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
    pi_71629494
    <insert willekeurig moslimland>
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    pi_71629510
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 18:32 schreef Anchor het volgende:
    Rusland. brrrr

Kuttaal en kutkou!
      woensdag 5 augustus 2009 @ 18:36:59 #6
    189430 Anonymousz
    pi_71629514
    niet in de oorloglanden zoals iran irak israel enz
    pi_71629519
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 18:36 schreef vosss het volgende:
    Ook.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 18:40:06 #8
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_71629580
    Uiteraard ook Frankrijk. Het schimmellende schijtgat van Europa.

Maar Albanie lijkt me ook niet alles. Toelichting hopelijk overbodig.
    Intelligent, but fucked up.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 18:40:30 #9
    189430 Anonymousz
    pi_71629590
    Mexico en USA
    Omdat er heel veel mensen de Mexicaanse griep hebben
      woensdag 5 augustus 2009 @ 18:41:15 #10
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_71629609
    quote:
    Zelfs niet in Dubai cq de VAE?
    Intelligent, but fucked up.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 19:00:16 #11
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_71630081
    Nederland. Slecht onderwijs, slechte zorg, en je betaalt je compleet scheel aan belastingen etc.
    Ow, en die Hollanders zelf zijn natuurlijk ook asociaal tuig.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 19:01:08 #12
    69415 Buschetta
    Jouw IP toevallig ?
    pi_71630099
    Moeilijke vraag.

De vraag zelf is ook afhankelijk van veel factoren. Als je puur alleen naar een land kijkt en je zou bijvoorbeeld niet hoeven te werken kan je in principe behoorlijk buiten de maatschappij leven.

Dan is Frankrijk met sommige gebieden echt geen slechte plek om te wonen.
    Zou je er werken dan is het weer een heel ander verhaal lijkt me.

Kies voor welk land dan ook dat op no1 staat van de meest gevaarlijke landen. (denk Irak of S-Africa)
    pi_71630241
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Yi-Long het volgende:
    Nederland. Slecht onderwijs, slechte zorg, en je betaalt je compleet scheel aan belastingen etc.
    Ow, je wilt er niet wonen, maar wel van onze nederlandse websites gebruik maken?

Ga lekker in je eigen land www-en !
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
      woensdag 5 augustus 2009 @ 19:09:24 #14
    69415 Buschetta
    Jouw IP toevallig ?
    pi_71630285
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Ow, je wilt er niet wonen, maar wel van onze nederlandse websites gebruik maken?

Misschien is deze website van jouw land....

Maar jij bent in onze wereld....

*power to all the echte KAA'ers
    pi_71631158
    Buiten de Benelux, Britse eilanden, Mediterrane landen en Scandinavië spreekt de rest van Europa en Rusland me niet zo aan.

Centraal Aziatische landen (aka 'Borat' -achtige landen) spreken mij ook niet aan.

En plekken waar het in de winter onder -15 komt heb ik ook geen trek in.

Voor de rest best ben ik vrij flexibel (Afrika, Zuid Azie, Latijns Amerika no problem)

[ Bericht 0% gewijzigd door Muzz_ op 05-08-2009 21:11:27 ]
    pi_71633187
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:42 schreef Muzz_ het volgende:
    Buiten de Benelux, Britse eilanden, Mediterrane landen en Scandinavië spreekt de rest van Europa en Rusland me niet zo aan.

Centraal Aziatische landen (aka 'Borat' -achtige landen) spreken mij ook niet aan.

En plekken waar is het in de winter onder -15 komt heb ik ook geen trek in.
    Scandinavie wel, maar niet als het in de winter onder -15 komt? Dan valt er al heel wat af...
    pi_71633515
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 20:58 schreef Light het volgende:

[..]

Scandinavie wel, maar niet als het in de winter onder -15 komt? Dan valt er al heel wat af...
    Hmm, dicht bij de zee hebben ze toch vrijwel hetzelfde klimaat als Nederland toch?

Golf stroom? Met uitzondering van de binnenlanden.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 21:44:29 #18
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_71634633
    quote:
    Ik zou best een tijdje in Dubai of zo kunnen wonen. Mijn zusje heeft een tijdje in Jordanië gewoond, en vond dat ook erg prettig vertoeven. Irak of Iran zou ik niet willen wonen, Marokko of Algerije ook niet...... maar ik denk dat ik best in Egypte, Jordanië, of Dubai terecht zou kunnen.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      woensdag 5 augustus 2009 @ 21:45:35 #19
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_71634677
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:07 schreef vosss het volgende:

Zullen we dan afspreken dat Nederlanders ook niet meer naar Amerikaanse .com sites mogen gaan?
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      woensdag 5 augustus 2009 @ 21:49:33 #20
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_71634787
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:01 schreef Buschetta het volgende:
    Moeilijke vraag.

De vraag zelf is ook afhankelijk van veel factoren. Als je puur alleen naar een land kijkt en je zou bijvoorbeeld niet hoeven te werken kan je in principe behoorlijk buiten de maatschappij leven.

Dan is Frankrijk met sommige gebieden echt geen slechte plek om te wonen.
    Zou je er werken dan is het weer een heel ander verhaal lijkt me.

Kies voor welk land dan ook dat op no1 staat van de meest gevaarlijke landen. (denk Irak of S-Africa)
    Tja.... ik hoor dus ook met regelmaat dat men absoluut niet in de VS zouden willen wonen, maar tegelijkertijd wel in Canada. Dat soort mensen baseren dat dan vooral op wat ze in de media horen over de VS of om politieke redenen, maar realiseren zich dan niet dat de cultuur in Canada voor het grootste deel gelijk is aan de Amerikaanse.

Zou ik kiezen voor Frankrijk? Nee, niet zo snel.... maar het is en blijft een mooi land natuurlijk. Ach, ik denk dat ik in heel veel landen wel prima zou kunnen wonen, het is immers wat je er zelf van maakt.

Zuid Afrika? Zou ik denk ik wel kunnen, en ook best willen wonen eigenlijk. Mooi land.
    -
      woensdag 5 augustus 2009 @ 21:51:19 #21
    58548 pisnicht
    dead girls can`t say no
    pi_71634853
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Yi-Long het volgende:
    en waar woon je nu dan?
    To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
    #allmightygod
      woensdag 5 augustus 2009 @ 21:52:44 #22
    58548 pisnicht
    dead girls can`t say no
    pi_71634904
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 21:45 schreef maartena het volgende:

[..]

Zullen we dan afspreken dat Nederlanders ook niet meer naar Amerikaanse .com sites mogen gaan?
    zeg het dan goed en spreek over daar gesitueerde sites.
    To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
    #allmightygod
      Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:55:49 #23
    45833 crew  Fogel
    pi_71636793
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:42 schreef Muzz_ het volgende:
    En plekken waar het in de winter onder -15 komt heb ik ook geen trek in.
    Lekker toch? Plekken waar het normaal is dat het meer dan 20 a 25 graden is op meer dan slechts een handvol dagen in de zomer woon ik liever niet.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
    TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
    TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
    pi_71637772
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef Fogel het volgende:

[..]

Lekker toch? Plekken waar het normaal is dat het meer dan 20 a 25 graden is op meer dan slechts een handvol dagen in de zomer woon ik liever niet.
    Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan winters, zo donker / grauw en krijg er een depressief gevoel van ondanks alle kleurige feestdagen die rond deze periode vallen.

Was dit jaar in januari tijdelijk in een zonnig oord, wat een heerlijk gevoel dat was om even voor drie weken de winter te ontvluchten. Voelde me echt 10 keer beter.

Ik zou nooit van me leven in Rusland, Alaska, Canada of de Noordelijke staten (VS) kunnen wonen door die verschrikkelijke winters.
    pi_71638036
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 21:10 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Hmm, dicht bij de zee hebben ze toch vrijwel hetzelfde klimaat als Nederland toch?

Golf stroom? Met uitzondering van de binnenlanden.
    Ja, langs de Noorse kust waarschijnlijk wel. Het wordt uiteraard wel snel koeler naarmate je verder naar het noorden gaat. In het grootste deen van Zweden en in Finland is het effect van de Golfstroom een heel stuk minder.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')