Episch, zie het al helemaal voor me..quote:mensen die ofwel gaan gillen bij het zien van wespen en wild om zich heen slaan, ofwel proberen de wespen dood te slaan en hierin falen.
Wel... Maar vliegen wespen niet, dus dat scheelt.quote:
eigenlijk was het stiekem een tvp voor de paints hihiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wel... Maar vliegen wespen niet, dus dat scheelt.
Dat dacht ik ook, totdat ik een keer in mijn gezicht geprikt werd door zo'n kutbeest.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Mensen die niet weten dat wespen niet zomaar steken
Als je je 5 seconden als plant gedraagt gaan ze vanzelf weer weg. Ze zijn echt niet zo geïnteresseerd in mensen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goede, kortbondige OP met treffende voorbeelden. Maar als zo'n beest langer dan een paar seconden in m'n buurt vliegt of me aanraakt wil ik ze ook wel wegsmacken hoor, ik ben toch geen plant
.
Er zijn mensen die zich langer als plant gedragenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je je 5 seconden als plant gedraagt gaan ze vanzelf weer weg. Ze zijn echt niet zo geïnteresseerd in mensen.
Damn, jij hebt issues! Wil je er over praten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:03 schreef SharQueDo het volgende:
Wespen zijn kut. Nutteloze kutbeesten. Ik maak ze altijd dood als ik ze zie.Het liefst verlam ik ze met een electronische vliegenmepper en dan trek ik vleugels en/of pootjes eruit.
![]()
Helaas niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goede, kortbondige OP met treffende voorbeelden. Maar als zo'n beest langer dan een paar seconden in m'n buurt vliegt of me aanraakt wil ik ze ook wel wegsmacken hoor, ik ben toch geen plant
.
Het maakt me geen hol uit of ze iets doen of niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Eens.![]()
Die beestjes doen niets...![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Het maakt me geen hol uit of ze iets doen of niet.
Het zijn kutbeesten eerste klas en ze moeten allemaal dood
The wasp factory - Iain Banksquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef RWest het volgende:
[..]
Damn, jij hebt issues! Wil je er over praten?
Mwah, dat dacht ik ook altijdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Eens.![]()
Die beestjes doen niets...![]()
Bijen steken niet zomaar, wespen wel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Mensen die niet weten dat wespen niet zomaar steken
Heb je haar ook over de bloemetjes en de bijtjes verteld?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:18 schreef mvdejong het volgende:
en met een allergisch buurmeisje dat vaak langskwam
Bullshit. Ben vaak genoeg gestoken terwijl ik gewoon ergens zat/stond.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Of mensen die panisch wegrennen als er een wesp langsvliegt, echt te sneu dat. Die beesten doen echt geen ruk, tenzij je ze als een dolleman probeert te slaan.
ehbo bi jde efteling ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:19 schreef Peter het volgende:
Ik heb gisteren zo'n 15 mensen behandeld met een wespensteek, 1/3e had de wesp niet door, die zat tussen de kleding, nog eens 1/3e zag de wesp aankomen, die ging zitten, stook en was weer weg (zonder aanleiding) en de laatste 1/3e was wild aan he wapperen en bedreigde de wesp waarna deze stak.
Wespen zijn dus van 't najaar niet alleen maar rustig en braaf..
Dat dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:18 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Bijen steken niet zomaar, wespen wel!
Ik nog nooit. Maar ik ren dan ook nooit weg als een josti.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:22 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bullshit. Ben vaak genoeg gestoken terwijl ik gewoon ergens zat/stond.
Dat dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Maar ik ren dan ook nooit weg als een josti.
Ik was net int zwembad, ik wilde een lekker duik int water nemen, voel iets op mijn rug, en ik keek alleen stak hij al.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Of mensen die panisch wegrennen als er een wesp langsvliegt, echt te sneu dat. Die beesten doen echt geen ruk, tenzij je ze als een dolleman probeert te slaan.
Ik ook niet, en toch word ik gestoken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Maar ik ren dan ook nooit weg als een josti.
Wie is mirved?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben toensjus gaan zwemmen met mirved en ik was gestoken door zo'n hoerenwesp
Zo... dat is eruit
Meestal ga je dan op zo'n beest zitten / staan. Of er komt er 1 in je kleding die er niet uit kan komen en die steekt dan inderdaad. Maar het lijkt me bijna niet voorkomen dat je ergens loopt of zit en je uit het niets gestoken wordt door een wesp.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:22 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bullshit. Ben vaak genoeg gestoken terwijl ik gewoon ergens zat/stond.
Kan wel, maar in dit geval klaag ik er niet over. Voor de beeldvorming zou een kort en bondig achtergrondverhaal over mirved gewoon handig zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er is een klaagtopic "Mensen die met namen strooien, alsof je ze moet kennen" ergens...
Hij post hier int zelfde topic....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |