quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:34 schreef lyolyrc het volgende:
Verlink ze bij de FIOD als je het niet kunt aanzien.
Copycatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:31 schreef Bakkerbier het volgende:
Onrechtmatig een uitkering trekken
Een getrouwd stel dat ik ken wonen al een tijd samen. Op zich niks mis mee, maar de laatste tijd heeft hij zich uitgeschreven en elders een postadres geregeld. Maar hij woont nog steeds bij dat wijf En na een dag winkelen, komen ze altijd met bomvolle tassen thuis. Verder is hij te lui om een baan te zoeken.
Klacht:Klacht: Lui teringtuig dat weigert te werken
topics kapen is zo makkelijk tegenwoordigquote:
Vertel mij watquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:40 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
topics kapen is zo makkelijk tegenwoordig
Juist. Maar ze doen het wel over de rug van een ander die er hard voor moet werken. Maar dat soort acties zijn juist dom, want zo heeft de overheid weer meer redenen om een uitkeringsaanvraag niet zomaar goed te keuren. Dan zijn de mensen die wel gewoon werken, maar desondanks toch ontslagen worden en een uitkering aanvragen toch weer de dupe.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Hey, zo'n stel ken ik ook! Altijd geldproblemen (tsja, niet gek met een uitkering) en ze hebben de oplossing gevonden. Ze zijn apart gaan wonen. Hij anti-kraak (retegoedkoop) en zij is gewoon in het huis gebleven. Slapen gewoon elke nacht samen, dubbele uitkering.
Maar je moet toch alleen maar aan jezelf denken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Juist. Maar ze doen het wel over de rug van een ander die er hard voor moet werken. Maar dat soort acties zijn juist dom, want zo heeft de overheid weer meer redenen om een uitkeringsaanvraag niet zomaar goed te keuren. Dan zijn de mensen die wel gewoon werken, maar desondanks toch ontslagen worden en een uitkering aanvragen toch weer de dupe.
Tot op zekere hoogtequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar je moet toch alleen maar aan jezelf denken?
Vroeger was de NSB nog verachterlijk, mensen zoals jij maken er volkshelden van.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:34 schreef lyolyrc het volgende:
Verlink ze bij de FIOD als je het niet kunt aanzien.
klik dan niet en blijf wegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vroeger was de NSB nog verachterlijk, mensen zoals jij maken er volkshelden van.
Ik leerde vroeger dat je niet mag klikken.
Maar dit is voor het landsbelang. Ze helpen geen joden met hun uitkering.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vroeger was de NSB nog verachterlijk, mensen zoals jij maken er volkshelden van.
dat moet je niet aan ts maar aan pauperdoder vragen, zijn verhaal.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:53 schreef omapietje het volgende:
Hoe weet de TS dat ze een uitkering genieten ?? Staat dat op hun voorhoofd of neemt TS het niet zo nauw met de privacy van andere ?
hihihihihihihiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:55 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
dat moet je niet aan ts maar aan pauperdoder vragen, zijn verhaal.hihi
Hoe weet je dat hij te lui is om een baan te zoeken? Toch goed contact met het stel?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:31 schreef Bakkerbier het volgende:
Onrechtmatig een uitkering trekken
Een getrouwd stel dat ik ken wonen al een tijd samen. Op zich niks mis mee, maar de laatste tijd heeft hij zich uitgeschreven en elders een postadres geregeld. Maar hij woont nog steeds bij dat wijf En na een dag winkelen, komen ze altijd met bomvolle tassen thuis. Verder is hij te lui om een baan te zoeken.
Klacht:Klacht: Lui teringtuig dat weigert te werken
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:15 schreef Lamon het volgende:
Hoe weet je dat hij te lui is om een baan te zoeken? Toch goed contact met het stel?
Andere kennissen zoeken dan..als het teringtuig is.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:55 schreef Bakkerbier het volgende:
dat moet je niet aan ts maar aan pauperdoder vragen, zijn verhaal.hihi
Het blijft moeilijk voor je... mijn username spellenquote:
het is niet het spellen. Pauperdoder klinkt gewoon leukerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk voor je... mijn username spellen
Ja, met verplichte sollicitatie's zeker?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Werkloos zijn is ook heel hard werken, hoor.
Mwa, als je bestolen wordt bel je toch de politie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Gepubliceerd op 30 april 1994 00:00quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:15 schreef pisnicht het volgende:
GAK ziet alsnog af van 'kliklijn' voor fraude
helaas dus
Jij bent zeker zo'n fraudeur?quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n fraudeur?
ik dacht dat er een kliklijn was dus dacht ff te googelen en zag 15 januari 2009 staan maar blijkbaar zag ik die 1e datum over het hoofdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gepubliceerd op 30 april 1994 00:00GAK, damn dat is ouderwets
![]()
Ghehehe wel leuk... back to the 90'squote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:24 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ik dacht dat er een kliklijn was dus dacht ff te googelen en zag 15 januari 2009 staan maar blijkbaar zag ik die 1e datum over het hoofd
1) Is zoiets ook echt een misdaad?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:29 schreef 16meter het volgende:
Klaplopers die de zaak tillen kun je gewoon melden bij Meld Misdaad Anoniem (0800-7000).
Aanpakken dat tuig.
De gemeente Roermond (bijvoorbeeld) heeft een en ander keurig op haar website staan:
http://www.roermond.nl/index52514.htm
Zodra je beseft dat je zelf degene bent die dat extra geld op tafel moet leggen lijkt me het antwoord vrij simpel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
3) Zal ik het wel melden? Ik klik namelijk niet graag
Trollquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:49 schreef Daniel1976 het volgende:
ik vind dat wel gevaarlijk, je weet nooit waarom iemand een uitkering heeft.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:38 schreef 16meter het volgende:
1) Natuurlijk!
2) Was maar een voorbeeld om aan te geven dat een willekeurige gemeente haar burgers adviseert fraudeurs te melden.
3) Dat is je plicht als burger en als belastingbetaler.
Het zijn jouw belasting centen (als jij werkt?) dus dan doe je er toch iets aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eens, gewoon bellen. Ik heb zelf spijt dat ik bij soortgelijk geval dit niet gedaan heb, 7 jaar geleden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:28 schreef NoBody122 het volgende:
Klikken is inderdaad not done, maar in gevallen als deze is het gewoon gerechtigd
Die is er allang. Aanrechtsubsidie ftwquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef _Michiel_ het volgende:
Bel Minister Rouvoet. Die bedenkt wel een of andere hetero-samenwoon subsidie om het gezin te promoten.
Totaal irrelevant in dit geval, als de OP klopt. Ze hadden nl 1 uitkering, zoals het hoort. Nu frauderen ze er een tweede bij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat wel gevaarlijk, je weet nooit waarom iemand een uitkering heeft.
kijk zulke mense als jij bedoel ik. gewoon werke. ik prober al tijde werk te vinde maare er is niks. uitzendbureau hebbe niks. vakaturus in krante hoor je niks meer fan.quote:
Al eens gepraat met die beste buurman?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:30 schreef Mirjam het volgende:
alhoewel ik me er wel aan erger dat mijn buurman wél de hele dag allerhande klusjes kan opknappen maar niet schijnt te kunnen werken
oh, geloof mij, ik neem niks zomaar aan, ik ken 'm vrij goed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Al eens gepraat met die beste buurman?
Wie weet neemt ie ieder half uur even pauze omdat ie het anders niet vol houdt, heeft ie geen recht op speciale werkplekken en blijft ie zodoende in een cirkeltje hangen.
Ik noem maar iets hoor.
Mensen die zomaar dingen aannemen.
Wat heeft ie dan (of schijnt ie te hebben), waarom kan ie wel thuis werken en niet op een werkplaats, heeft ie sollicitatieplicht, loopt ie nog bij het werkbedrijf, wat voor uitkering heeft ie, werkt alles in de bovenkamer nog prima, geen vreemde afwijkingen, ziektes of medicaties enz. enz.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, geloof mij, ik neem niks zomaar aan, ik ken 'm vrij goed.
Kut troll.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef schultenbraupilsner het volgende:
[..]
kijk zulke mense als jij bedoel ik. gewoon werke. ik prober al tijde werk te vinde maare er is niks. uitzendbureau hebbe niks. vakaturus in krante hoor je niks meer fan.
maar alle rekkeningen moete wel betaalt worde. de bmw m3 kabrio moete betaalt worde, de sony vollehd 127cm moete wel betaalt worde, de zigo snelste interenet met vollehd tv en bellen moete wel betaalt worde, de xbox360 en ps3 moete betaalt worde, er moete spelle voor de xbox360 en ps3 betaalt worde, en gaat zo mar door.
logisch dat mense dubelle uitkering nodig hebbe, van 1 uitkering kan je niet meer leven dus moete ze wel 2. julie zette ons af als parasiete van samenleving daardoor, maar het is noodsakelijk, wij sijn juist slachtoffer van de samenlleving,
Dat dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon aangeven bij de sociaal rechercheur van de gemeente.
ook wel Loverboysquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:34 schreef Mikkie het volgende:
Wat te denken van al die import-Nederlanders die allemaal uitkeringen en subsidies krijgen, maar die ondertussen ook een 5-serie van vier jaar oud rondrijden?
Die niet alleen. Als ik hier in de buurt door wat van die wijken rondrij, kloppen een hoop auto's niet met de huizen die er in die buurt staan.quote:
Als je je daar zo aan stoort, waarom doe je er niet wat aan? Een (anonieme) aangifte is zo gedaan en de FIOD is niet vies van een goede controle.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die niet alleen. Als ik hier in de buurt door wat van die wijken rondrij, kloppen een hoop auto's niet met de huizen die er in die buurt staan.
Wel als die mensen van JOUW geld lekker de hele dag voor de televisie zware shag zitten te roken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wel als die mensen van JOUW geld lekker de hele dag voor de televisie zware shag zitten te roken.
Flikker toch op, ga jij dit soort klootzakken in bescherming nemen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
-mtf-rquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:47 schreef Tarak het volgende:
[..]
Flikker toch op, ga jij dit soort klootzakken in bescherming nemen?
Onderscheid tussen goed en kwaad...... en klootzakken zoals genoemd in topictitel zijn "kwaad". Dat hun uitkering maar snel gestopt mag worden. Werk maar voor je geld, net zoals ieder ander die niets ernstigs heeft.
Tof dat je dat zo openbaar, dat je diegene gaat verklikken,quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:55 schreef Djeez het volgende:
Tof, ik ga mijn overbuurman eens aangeven. Hij werkt niet, maar heeft wel drie auto's en een giga flatscreen aan de wand. Verder handelt hij in gestolen auto's, stuk tuig.
Oeh, jij bent er zo een die jaloers uit het raam kijkt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:55 schreef Djeez het volgende:
Tof, ik ga mijn overbuurman eens aangeven. Hij werkt niet, maar heeft wel drie auto's en een giga flatscreen aan de wand. Verder handelt hij in gestolen auto's, stuk tuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |