De krokodil maakt het helemaal af!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Krokodillen, er zitten er steeds minder in de Japurá...
[ afbeelding ]
quote:
Kan dit ook al zo zijn met 2 maanden? Kobus is echt een kijkertje, Hij duwt dan tegen mijn borst en gaat een soort van rechtop zitten zodat hij naar links of rechts kan kijken. Hij hangt dan ook naar de kant waar hij wil kijken. Maar zijn nekje is natuurlijk nog wel wiebelig af en toe. Moet ik de doek dan nog strakker trekken? Rugdragen wil ik eigenlijk nog niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:20 schreef Webkim het volgende:
En verder komt er een moment dat je kind buikdragen ontgroeit, nieuwsgierig wordt en meer wil zien dan jouw boezem.Dan gaan kindjes vak hangen en wurmen en is eigenlijk het moment daar om over te gaan op heup- of rugdragen.
Heb jij toevallig een actiefoto van jezelf met een chimparoo Jazz ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef Macka66 het volgende:
Mereltje met de mooie ogenWat zit ze daar heerlijk.
En Ingrid, met hulp van Simmu gaat het vast lukken. Die heeft zelf ook zo'n lekker wriemelkind!
Alstu!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een actiefoto van jezelf met een chimparoo Jazz ?
Ik weet niet hoe gek je op roze bent maar voor mij, en ik ben echt wel heul erg van de felle kleuren, was het roze van heartburst echt té. Het is geen zacht babyroze maar een beetje zalmig, een rare kleur en in combinatie met de print die niet echt groen is maar een beetje mintgroen geeft dat een echt nét-niet-effect.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:45 schreef Noli. het volgende:
Ja, idd! Ga Juliet eens uitproberen!
Ik ben er nog steeds niet uit qua SSC. ik neig heel erg naar de Ergo..
Dan dillemma twee; HeartRose+gratis dito print dollcarrier of Starburst (duurder, zonder dollcarrier maar met zakje op het pand)
Pluizig als van die pluisjes die je er echt af kunt plukken? Nee, dat niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:33 schreef oeke het volgende:
Macka, is jouw nieuwe groene Kapok doek ook pluizig? Mijn Millefiori pluist namelijk.
Je kan gewoon vloeibaar wasmiddel gebruiken en op 30 tot 60 graden wassen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:58 schreef MamsX het volgende:
Ik heb mijn indio scilla![]()
Maar hij is echt heel hard en niet lekker en bluhhhhdus ik wil hem wassen maar hoe en waarmee adviseren jullie. topt nu toe heb ik de andere doeken alleen met water gewassen.
Ik heb me vannacht bedacht dat we met Jade Mauve, Lilien Rosenquarts 4 (hopelijk vandaag hier), Medley Satin Violet (wel niet roze maar wel dicht in de buurt) én Ergo Heartrose misschien wel érg veel roze zouden krijgen. Nou vind ik roze best mooi en leuk hoor maar op Avalon Rainbow na bijna een compleet roze stapel doeken/dragers word het toch wel een beetje een overkill.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:09 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe gek je op roze bent maar voor mij, en ik ben echt wel heul erg van de felle kleuren, was het roze van heartburst echt té. Het is geen zacht babyroze maar een beetje zalmig, een rare kleur en in combinatie met de print die niet echt groen is maar een beetje mintgroen geeft dat een echt nét-niet-effect.
Maar hij verft wel heel mooi![]()
[ afbeelding ]
Die haartjes bedoel ik, die plakken aan mijn kleren. Dat vind ik jammer. Maar hij draagt fijn en hij is mooi!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:49 schreef Macka66 het volgende:
Pluizig als van die pluisjes die je er echt af kunt plukken? Nee, dat niet.
Hij is wel heel snel zacht aan het worden, met van die 'haartjes' op het oppervlak.
Hihi, een drie keer rond rucksack Kleurdoos. Dan is de doek ws. aan de lange kant voor je.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:41 schreef texelonia het volgende:
Maar hoe zorg je er bij een kleine baby dan voor dat als ze goed hoog zit, dat je dan nog bij de beentjes kunt om die goed te spreiden en de knietjes hoog te krijgen? Want ik begin meestal vrij hoog, maar moet haar dan uiteindelijk toch laten zakken omdat ik anders niet bij de knietjes kan. Ook bij de rucksack dus.
Ik heb voor het kopen van heartrose een tijdje TBW afgestruind op zoek naar meer informatie. De mening daar was dat de organic versies zachter zijn maar ook wat minder supportive.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:54 schreef Noli. het volgende:
Oh en misschien weten jullie hier het antwoord ook op?
Wat is nou het grote verschil tussen de gewone carrier en de organic van Ergo??
Ik meende ergens uit het verhaal van de Ergo site te begrijpen dat de stof van de Organic iets zachter is. Het is toch beide keren katoen alleen de ene organisch en de ander niet. Of zijn er andere verschillen, dat de een ook iets luxer is dan de ander ofzo.
Met een 4 is het denk ik ook een stuk fijner..quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ahIk denk zelf ook dat ik een mt4 moet gaan kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |