wellus!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:42 schreef YPPY het volgende:
Ik heb veel gedragen en denk dat het op zich genoeg is om 2 doeken te hebben. Een elastische voor de babytijd en een stevige voor daarna. Zoveel heb je dus helemaal niet nodig Rocka.
Nou, dat heb ik dus nu ook liggen. Een blauwe en een grijze.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:42 schreef YPPY het volgende:
Ik heb veel gedragen en denk dat het op zich genoeg is om 2 doeken te hebben. Een elastische voor de babytijd en een stevige voor daarna. Zoveel heb je dus helemaal niet nodig Rocka.
haha ja ik draag nu pas bijna een jaar, en ik heb veel te lang in rekbaar gedragen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Mwoah valt mee hoor, wat dat betreft zijn mamsX ik en floortje enzo eigenlijk allemaal nog noobs..we dragen minder dan een jaar (ik 7 mnd) maar was al snel op de hoogte van wat er te krijgen is en hoe het werktwat ook wel leuk is aan die lijst.. smaken vergelijken... dus als ik op zoek ben naar iets nieuws, kijk ik gewoon even in de lijst bij een persoon naar vergelijkbaar materiaal
Oh, lol, die smiley.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ja, die ken ik als cross carryik zag het al als iets anders dan de fwcc, namelijk. splaakvelwalling enzo
waaromtrouwens?
Dat heb ik gelezenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Uhm Floortje, moet ik nou mezelf gaan quoten ofzo? Misschien kun je het beter nog eens nalezen wat mijn motivatie was het hier eens te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |