Ik vind het wel een goede actie om geen camera's toe te laten. Altijd zwaar irritant die lichtgevende beeldschermpjes voor je neus. Gewoon genieten van de muziek!quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
no camera's of any kind ... dus iedereen moet zijn telefoon gaan inleveren ... handig .. hoe groot is hun bewaar kast?
Eens die filmpjes en foto zijn ook altijd zo brak, echt daar kijk je toch nooit meer naar, ik vind het nogal kansloosquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:12 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede actie om geen camera's toe te laten. Altijd zwaar irritant die lichtgevende beeldschermpjes voor je neus. Gewoon genieten van de muziek!
Sorryquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:08 schreef Piliniak het volgende:
Ze komen ook wel op Lowlands ja. Dus alle lowlandsgangers: Aub niet in de rij gaan staan dinsdag. In ieder geval niet voor me.
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef On het volgende:
Ik vind het een beetje pretentieus allemaal. Erg goede artiesten enzo hoor ik ben zeker geen kleine fan van Josh Homme, maar dat hele gedoe er om heen gaat echt nergens over.
Zo is dat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef On het volgende:
Ik vind het een beetje pretentieus allemaal. Erg goede artiesten enzo hoor ik ben zeker geen kleine fan van Josh Homme, maar dat hele gedoe er om heen gaat echt nergens over.
Dat dacht ik ook al inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef On het volgende:
Ik vermoed dat die bevestiging pas na morgenavond zal komen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef Orbeatle het volgende:
Maar ze staan dus "zeker weten" wel op lowlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |