Ik ken het genre nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:36 schreef Frutsel het volgende:
Meeuwis
LA LALAAAAAAAAAA LA LALALALALA
pompen of verzuipen LALALAALALLAAAAAAAAA
mijn baas vindt het niet zo leuk dat de radio nu op zijn hardst staat
Wat merk je daar eigenlijk nog van 'toen' ? Grote herdenkingsplek of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik nog niet geweest. Hiroshima en Nagasaki wel
Ben al 2 keer naar een concert geweest maar ik geloof niet dat ik nu heel blij zou worden van dit lied keihard op de radioquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:36 schreef Frutsel het volgende:
Meeuwis
De lucht is daar nog geel/groenig en mensen zien er uit als aliens daarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat merk je daar eigenlijk nog van 'toen' ? Grote herdenkingsplek of valt dat wel mee?
Ghehehe... ik vind het wel een tof nr... net als Brabantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben al 2 keer naar een concert geweest maar ik geloof niet dat ik nu heel blij zou worden van dit lied keihard op de radio
dat deden ze al voor de bomquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
De lucht is daar nog geel/groenig en mensen zien er uit als aliens daar
De steden zien er westers uit. Omdat alles plat lag, hebbenz e alles opnieuw opgebouwd. Ruime wegen etc. Ook hebben beide steden trams, omdat ze een ijzertekort hadden na het gebeuren. Nu zouden ze de tramrails kunnen gebruiken (hoe blij je daar van wordt....).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat merk je daar eigenlijk nog van 'toen' ? Grote herdenkingsplek of valt dat wel mee?
Meeuwis op de werkvloerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:36 schreef Frutsel het volgende:
Meeuwis
Nietus!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
De lucht is daar nog geel/groenig en mensen zien er uit als aliens daar
Thats the way aha aha ...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:02 schreef Nijns het volgende:
Dag oude leven,dag ex vriendje. Nu ik spullen aan het uitzoeken ben omdat ik over een tijdje ga verhuizen kan/wil/moet en heb ik alle herinneringen aan mijn ex weggegooid, op wat foto's na. Het is een mooie tijd geweest en het is nu gewoon klaar
De NS Moet Dood ! same voor het gvbquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je om te beginnen je OV vergeet, mag je sowieso blij zijn dat die regeling er is. Als je dan ook nog tot twee keer toe het formulier niet leest, dan ben je alle recht van spreken wel goeddeels kwijt lijkt me![]()
En nee, ze hebben er de eerste keer geen casenummer van kunnen maken doordat de aanvraag onvolledig was, dus ze kunnen de tweede keer ook geen casenummer terugvinden om een aanvraag te vervolledigen. En nu ben je echt nat, want nu heb je je originele vervoerbewijs niet meer.
Welkom in de grote-mensen-wereld meisje
Zou d'r ooit wel eens heen willen net als het Arizona monument in Pearl Harbour Hawaiiquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
De steden zien er westers uit. Omdat alles plat lag, hebbenz e alles opnieuw opgebouwd. Ruime wegen etc. Ook hebben beide steden trams, omdat ze een ijzertekort hadden na het gebeuren. Nu zouden ze de tramrails kunnen gebruiken (hoe blij je daar van wordt....).
En natuurlijk het ernstig indrukwekkende museum en herdenkingspark in Hiroshima. Inclusief het verhaal van het kraanvogelvouwmeisje
In Nagasaki ben ik niet naar het museum geweest. Dat is kleiner en een herhaling van wat ik in Hiroshima heb gezien.
Straks ga je zeggen dat je Wow ook tof vond. Zomerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
En nu Close II You - Baby don't go
goeie muziek![]()
(en nice ladies![]()
)
Je bedoelt: ella ella ella... ♫♫♥♪♪♫♫♪quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:36 schreef Frutsel het volgende:
Meeuwis
WoW! Met Denisequote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks ga je zeggen dat je Wow ook tof vond. Zomer
Umbrella ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Je bedoelt: ella ella ella... ♫♫♥♪♪♫♫♪
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ghehehe... ik vind het wel een tof nr... net als Brabant![]()
Werk dan spontaan neerlegt, handjes in de lucht.. LA LAAA LALALALALALA LA LAAAA LALALALALA
[..]
dat deden ze al voor de bom![]()
Oooeh ome Pheno, vertel eens?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
De steden zien er westers uit. Omdat alles plat lag, hebbenz e alles opnieuw opgebouwd. Ruime wegen etc. Ook hebben beide steden trams, omdat ze een ijzertekort hadden na het gebeuren. Nu zouden ze de tramrails kunnen gebruiken (hoe blij je daar van wordt....).
En natuurlijk het ernstig indrukwekkende museum en herdenkingspark in Hiroshima. Inclusief het verhaal van het kraanvogelvouwmeisje
In Nagasaki ben ik niet naar het museum geweest. Dat is kleiner en een herhaling van wat ik in Hiroshima heb gezien.
Lijkt me erg indrukwekkend om daar een keer naartoe te gaanquote:
Fubjequote:
Luister jij het foute uur ofzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
En nu Close II You - Baby don't go
goeie muziek![]()
(en nice ladies![]()
)
Nijns doet een multiquote!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
als je het weet, waarom vraag je het dan?![]()
[..]
Oooeh ome Pheno, vertel eens?
[..]
Lijkt me erg indrukwekkend om daar een keer naartoe te gaan
[..]
Fubje![]()
![]()
[..]
Luister jij het foute uur ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |