Ik ben ook niet liefquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:39 schreef Nijns het volgende:
was ook niet lief marc![]()
wat zijn ze bij de NS toch dom
Ik dacht van welquote:
Beiden een beetje, maar het is gelukkig niet zo heel veel. (alleen verzet ik me er al 2 weken tegenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef MaleDuck het volgende:
spellingscheck? of echt inhoudelijk?
Ja, ik heb die voor mezelf op a.s. zondag gezet zodat ik de vrijdag erna met een gerust gevoel op vakantie kan. Het zijn aanpassingen die ik in principe in 1 dag zou moeten kunnen doen..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:49 schreef MaleDuck het volgende:
ik weet hoe lastig het is ja... maar gewoon doen helpt meestal het beste, heb je een deadline of niet?
Ik moet toch eerst nog eten..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef MaleDuck het volgende:
dan zal ik je hier niet langer bezig houden met vragen te stellen over je scriptie
En die pets!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb de bbq aan![]()
nou nog wachten op LL
Smakelijk. Ik ga eens wat wandelen, over een paar dagen is het weer kutweer.quote:
whehehe ja die moet ik niet vergetenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:11 schreef DaMart het volgende:
Typisch, wil ik een rondje gaan fietsen, begint het te regenen.
En natuurlijk is het precies als ik dan weer thuis ben weer droog.
Beter teveel dan te weinigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
zet net het vlees enzo klaar hebben we waarschijnlijk toch weer een beetje overdreven
voor 4 personen 70 stuks en dan daar nog de griekse boerensalade en 10 pitakaas erbij![]()
ze zullen iig niet van de honger omkomen
Hier is het ook bewolkt..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:11 schreef DaMart het volgende:
Typisch, wil ik een rondje gaan fietsen, begint het te regenen.
En natuurlijk is het precies als ik dan weer thuis ben weer droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |