Fhaquote:
Marcquote:
Same hier hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ik zit altijd met suf aardappels/vlees/groenten ofzo..in mijn creatiefste kook-buien maar ik nasiik heb ook gewoon niet zoveel zin in dat gehannes na een werkdag maar dit is eigenlijk net zo snel te maken
Doei, thanx voor de lekkere wraps tipsquote:
Hellow lekker wiefkequote:
Primaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik dacht dat dat ook bewaren was (op sterk water enzo)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed gebruikt betekend dat toch![]()
Geconserveerdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht dat dat ook bewaren was (op sterk water enzo)![]()
maar nu twijfel ik
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut![]()
maag-darm-gebeurentje is een beetje van de kook denk ik
TMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou die praat over je tarrels bij je, ja.
Alvast bedankt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat was umquote:
Consumerenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht dat dat ook bewaren was (op sterk water enzo)![]()
maar nu twijfel ik
LL tot straksquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was um
jezus ik ben soms zo blond...
thanx
Nou ik ben naar huis enzo, iedereen (behalve GF) tot morgen![]()
GF, tot straks
Ik begreep je wel hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was um
jezus ik ben soms zo blond...
thanx
Nou ik ben naar huis enzo, iedereen (behalve GF) tot morgen![]()
GF, tot straks
Wacht maar tot de baas terug is van vakantiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
Ik stop ook maar eens met werken voor vandaag!
Toch wel weer aardig wat kunnen doen vandaag.
Sowieso is de to-do-lijst de afgelopen week al voornamelijk een 'done-lijst' geworden![]()
.
Die is er al weer, deze week!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht maar tot de baas terug is van vakantie.
Dan zal de to-do-lijst vast weer aangevuld wordenquote:
Niet echt, ik had er al rekening mee gehouden dat bepaalde dossiers deze week weer geactiveerd zouden worden, als de baas mijn e-mails erover had gelezenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zal de to-do-lijst vast weer aangevuld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |