TOO MUCH INFO FOR BRAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:00 schreef Trannellius het volgende:
Trouwens, altijd als ik dus mijn reflexen ergens voor gebreuk, zet ik meteen zo keihard Duran Duran aan in mijn wagen
Verdomd! Tot nog toe geloofde ik het verhaal, maar dit werpt een nieuw licht op de zaak!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Sinds wanneer zijn de wegen wit met zwarte strepen?
En dat betekent?quote:
Met een briefje van 10?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:07 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
En dat betekent?
Ik heb pasgeleden een Poolse chick leren kennen, hoe krijg ik haar in het Pools in bed gelult?
Vragen of je haar met je asperge mag steken ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:07 schreef BreakSpear het volgende:
Ik heb pasgeleden een Poolse chick leren kennen, hoe krijg ik haar in het Pools in bed gelult?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vragen of je haar met je asperge mag steken ?
Hoe weet je dat eigenlijk?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
Betekent: Alles goed?
Zeg gewoon Pragnę się z Tobą kochać, ik wil sex met je. Al is dat wel een beetje direct misschien. Verder is mijn Pools ook maar beperkt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vragen of je haar met je asperge mag steken ?
Dat stond op een website met Polish Sentencesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:27 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Hoe weet je dat eigenlijk?En heb je enig idee hoe ik dat uit moet spreken?
Jij rijd blijkbaar of geen auto of niet niet zo langquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Poe hé , jij maakt wat mee![]()
Ik had gelachen als je jezelf daarna tegen een boom had aangereden alleen omdat je een deur wou ontwijken terwijl als je em vol had aangereden was et toch lekker hun schuld geweest
quote:
Eensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:27 schreef Triptamine het volgende:
Polen sowieso![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hele volk is echt te achterlijk voor woorden. Ze kunnen alleen Pools en een klein beetje Duits, en omdat ik sinds kort een bijbaantje heb @ een tankstation langs een snelweg, kom ik die mongolen vaak tegen.
Ze kunnen he-le-maal niks. Ze zijn nog te stom om een barcode tegen het raam te houden, als ik in zo'n kogelwerende glazen kooi zit. in het Engels , Nederlands en gebrekkig duits vraag je die lul of die effe die code tegen het raam wil houden, omdat ik dat moet scannen. Maar dat gaat moeilijk als je het IQ van een pollepel hebt.
klopt helemaal niks van wat je daar zegt, je mocht willen dat je zo opgeleid was als de meeste van hun.quote:Dat hele volk is echt te achterlijk voor woorden. Ze kunnen alleen Pools en een klein beetje Duits, en omdat ik sinds kort een bijbaantje heb @ een tankstation langs een snelweg, kom ik die mongolen vaak tegen.
Ze kunnen he-le-maal niks. Ze zijn nog te stom om een barcode tegen het raam te houden, als ik in zo'n kogelwerende glazen kooi zit. in het Engels , Nederlands en gebrekkig duits vraag je die lul of die effe die code tegen het raam wil houden, omdat ik dat moet scannen. Maar dat gaat moeilijk als je het IQ van een pollepel hebt.
maar ze zijn tenminste niet te beroerd het werk te doen waar een ander zich te goed voor voeltquote:Eens![]()
![]()
, ze zijn hier zelfs te dom om aardbeien te plukken
.
oja en die heb jij zeker ook van dichtbij serieus een keer gesproken?quote:in ieder geval alles beter dan die Marokkanen/Turken![]()
Wat snap jij niet aan het woord bijbaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:40 schreef jantar het volgende:
[..]
klopt helemaal niks van wat je daar zegt, je mocht willen dat je zo opgeleid was als de meeste van hun.
denk dat je zelf ook weinig tot geen diploma's op zak hebt, aangezien je in een tankstation werkt.
Het is al gewoon poolshoogte, dus de o tussen haakjes kan je gewoon weglaten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:01 schreef koningdavid het volgende:
Heb je daarna wel even po(o)lshoogte genoemen bij die man om te zien of het wel goed ging met hem?![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:43 schreef jantar het volgende:
[..]
maar ze zijn tenminste niet te beroerd het werk te doen waar een ander zich te goed voor voelt
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:40 schreef jantar het volgende:
[..]
klopt helemaal niks van wat je daar zegt, je mocht willen dat je zo opgeleid was als de meeste van hun.
denk dat je zelf ook weinig tot geen diploma's op zak hebt, aangezien je in bij een tankstation werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |