abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:37:27 #251
43556 miss_dynastie
pi_73317516
Klinkt allemaal leuk arual!
Weer eens een fotootje van mij (dit keer met de echte bento ) het is alleen een beetje jammer dat het me niet lukt veel variatie te brengen, de sperziebonen namen zoveel ruimte in beslag, dat er alleen nog plek was voor een paar champignons. De benedenverdieping wilde ik graag voor de aardappels houden, anders waren het wat weinig koolhydraten geworden om de dag op door te komen. Toch eens zien hoe ik dat ga aanpakken.

maandag 5 oktober 2009 @ 22:28:19 #252
58921 Day
You can fly!
pi_73409115
Ik haak weer aan!
Op vakantie geweest en dus niet veel tijd besteedt aan bento. Nu weer alweer 2 weken aan het werk en weel volop bentoboxen gemaakt (foto's volgen).
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_73430797
De roze konijntjes met mungbonen smaken naar bapaobroodjes met amandelspijs! Moest ze even testen op bentogeschiktheid, ik vermoed wel dat ze er donderdag in zullen zitten.
pi_73471160
Het ging weer niet zoals ik wilde.

Ik dacht, als ik de rijst nu eens blauw maak. Da's dan de zee. Dan kan ik daar met mijn ricemold een sesamzaadjesvis in maken.

Vorm op de rijst gezet, sesamzaad (met rooksmaak, mmm) erin, beetje aanduwen... Vormpje weghalen en het geheel als een plumpudding in mekaar zien zakken...

Pheno wilde het Kittysnoepje niet in zijn bento en heeft het dus net al verorberd:

Gelukkig zijn de haasjes wel
pi_73471816
Ow, nog een vraagje:

Op Discovery Travel and living was een programma over Japans koken. De presentator ging aan de slag met een noedelmaker: een apparaatje waarmee je noedelvormige dingen kon maken van bijvoorbeeld wortel, daikon e.d. Iemand enig idee of zoiets hier ergens te koop is?!
pi_73478315
De bento's zien er wel lief uit hoor!!! Maar inderdaad met rijst werken is niet makkelijk! Ik heb er ook al wat mislukte pogingen opzitten. Het belangrijkste is: rijst supergoed aanstampen en gladstrijken met de hand, daarna een heel dun laagje sesamzaad gebruiken.

En, die noedel maak machine, is dat niet zoiets als een mandoline?

Mijn bento vandaag is:

Er zit in: Couscoussalade met veel paprika en tomaat. Pitabrood, pompoenspread, pompoenpitten en een pruim.

[ Bericht 8% gewijzigd door Amthezia op 08-10-2009 10:36:59 ]
pi_73510511
Vandaag voor mij

Links: Venkel salade met tomaten. Rechts: paprika, tomaten, bakje met rozijnen/pistachenoten en een eitje.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:02:14 #258
180137 liessa
*geschift*
pi_73535612
ben weer bij Xenos geweest...
- herfst muffinvorm (3 bladeren, 3 pompoenen)
- halloween muffinvorm (6 spookjes)
- uitsteekvormen (grote: spook, heks, pompoen en vleermuis)
- muffin cups hart
- muffin cups ster

Ik ga lekker bakken voor van de week!
liessaslunch.blogspot.com
pi_73535702
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:02 schreef liessa het volgende:
ben weer bij Xenos geweest...
- herfst muffinvorm (3 bladeren, 3 pompoenen)
- halloween muffinvorm (6 spookjes)
- uitsteekvormen (grote: spook, heks, pompoen en vleermuis)
- muffin cups hart
- muffin cups ster

Ik ga lekker bakken voor van de week!
waaaaaaaaaah!
pi_73535730
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:27 schreef Amthezia het volgende:
De bento's zien er wel lief uit hoor!!! Maar inderdaad met rijst werken is niet makkelijk! Ik heb er ook al wat mislukte pogingen opzitten. Het belangrijkste is: rijst supergoed aanstampen en gladstrijken met de hand, daarna een heel dun laagje sesamzaad gebruiken.

En, die noedel maak machine, is dat niet zoiets als een mandoline?
[ afbeelding ]

Mijn bento vandaag is:
[ afbeelding ]
Er zit in: Couscoussalade met veel paprika en tomaat. Pitabrood, pompoenspread, pompoenpitten en een pruim.
't Was niet zo'n mandoline... Leek eerder op een soort gehaktmolentje oid.

* _Arual_ speurt op youtube
pi_73638228
hmm gehaktmolentje klinkt interessant ja....

Mijn bento vandaag:

Er zit in: koala-koekjes, rozijnen, amandelen, tomaten en eitje. Druiven, babybell en een spinazie-fetaflapje.
pi_73696833
Ik heb in de zomer kilo's druiven in mijn bento verwerkt. Nu vind ik ze wel wat prijzig worden!

Voor morgen:

Er komen overal boontjes vandaan
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:41:28 #263
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73708217
Ik geloof dat ik ook wil bento-en
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73714312
Ohh die sterrentjes muffin vormen!! *jaloerrrrs* Zeer cool!
Arual, hoe maak je die haasjes eieren? Ziet er wel leuk uit met kleur stof ook ! Super hoor!!
pi_73721918
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:39 schreef Amthezia het volgende:
Ohh die sterrentjes muffin vormen!! *jaloerrrrs* Zeer cool!
Arual, hoe maak je die haasjes eieren? Ziet er wel leuk uit met kleur stof ook ! Super hoor!!
Stervormpjes zijn van Xenos.

Dat haasje is geen ei

Is dus dat bapao-achtige broodjes met mungboonvulling (smaakt naar amandelspijs). Ik heb ze kant-en-klaar bij Oriental gekocht. Kwestie van even oppiepen in de magnetron.
pi_73722702
Die sterrenvormpjes heb ik ook net gekocht, samen met hartjes en vaste vormen met pompoen, spookjes en herfstblaadjes. De sterren en hartjes zijn lekker klein, super voor in je bento!

En de muffins zijn ook heel lekker
pi_73746990
*ik voel een shop gevoel opkomen* Oehh!

Mijn bento van vandaag:
pi_73798627
noob reporting in!

wat maken jullie leuke (en vast ook lekkere) bento's! zit al een tijdje mee te kijken en vind het zo leuk om te zien. en het lijkt me dus ook leuk om te doen

ik heb zelf nog niet echt bento-spulletjes, maar wel een afsluitbaar lunchdoosje, dus daar kan ik het in proberen. eens kijken wat ik kan maken van mijn leftover okonomiyaki van gisteren...
- charlie
pi_73804694
Hallo! Ik ben ook nieuw hier. Lees wel al een tijdje mee en heb besloten gezellig mee te kletsen
Ik ben net begonnen met Bento-en, doe het nu ongeveer 2 weken en vind het geweldig!
Mijn bento's (en andere creativiteiten) show ik op mijn blog: http://mandysf.blogspot.com

En de bento die ik laatst mee had naar mijn werk:

Boven: Rucola salade met pasta, zalm, radijsjes en paranoten. Worteltjes en druiven.
Onder: Notenmix, Fruit uit de vriezer en haverkoekjes

[ Bericht 11% gewijzigd door MandyF op 18-10-2009 18:56:04 ]
mandysf.blogspot.com
pi_73867675
He allemaal, ik ben nieuw! Ik heb al een hele tijd een "nep" bento box van de hema klaar staan en ook al wel gebruikt. Nu toch enthousiast geraakt om er een echte bento van te maken. Helpt me misschien ook bij mijn afval race!

Ik vind het erg leuk om al jullie creaties ed te zien...krijg je honger van hahaha
pi_73867752
TVP. Ziet er zo geweldig uit. Zou wel een keertje voor mijn zoontje zoiets willen doen. Dus dan wel jongensachtig. Iemand tips?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 07:50:39 #272
180137 liessa
*geschift*
pi_73869975
Ik zou vooral zeggen: houd het simpel. De meeste jongens houden niet zo van frutsels, maar je kunt er wel voor zorgen dat zijn box er leuk uitziet door felle kleuren te kiezen. Of bijvoorbeeld een auto thema te kiezen, of iets met dieren.
pi_73927717
@MandyF: hoe maak je die paddenstoelen? Radijsjes? En dan?

@SilkSpectre: er zijn ook eggmolds in de vorm van een autootje. Is dat wat? En heb je al in het volgende topic gekeken:

Gezonde Voeding: De Broodtrommel!

Ik had deze week een simpele bento:

Couscoussalade, gehaktballetje, cherrytomaatjes, ananas, snoepje.

Morgen iets uitgebreider, voor mij en Pheno (zo *** dat zijn totoroboxje kleiner is dan mijn Hello Kittygeval):

Met onigiri, walnoten, ei, wortel, druiven, mungboonkonijnmormel

De eieren lukten goed vandaag. Ben benieuwd naar de furikake, Het is een andere dan anders, en ik had het idee dat de bereiding dus ook anders moest - maar mijn Japans is niet zo goed. We zien wel. Let vooral op de freaky konijnbapaos, zo afkomstig uit Monty Python and the Holy Grail.
pi_73930786
Oh het lijkt me echt zo leuk om te doen, en zo lekker allemaal. Maar ik denk niet dat ik mezelf elke avond in de keuken zie staan om het voor te bereiden enzo.. 's ochtends al helemaal niet. Maar ik denk dat ik wel van het lekkere eten zou genieten bento spulletjes zijn echt schattig
pi_73980394
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:23 schreef MandyF het volgende:
Hallo! Ik ben ook nieuw hier. Lees wel al een tijdje mee en heb besloten gezellig mee te kletsen
Ik ben net begonnen met Bento-en, doe het nu ongeveer 2 weken en vind het geweldig!
Mijn bento's (en andere creativiteiten) show ik op mijn blog: http://mandysf.blogspot.com

En de bento die ik laatst mee had naar mijn werk:

[ afbeelding ]

Boven: Rucola salade met pasta, zalm, radijsjes en paranoten. Worteltjes en druiven.
Onder: Notenmix, Fruit uit de vriezer en haverkoekjes
Oh die paddestoelen, wat gaaf
Keep the faith!!
pi_73980785
Is dit niet ongelofelijk veel werk?
Het ziet er allemaal prachtig uit hoor, maar pfff het lijkt me zo ingewikkeld allemaal...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_73986035
Ohw wat ziet dat er lekker uit allemaal en vooral creatief ook .
Ik zou ook wel willen bento'en als ik dit zo zie .
Vraag me af waar jullie die dingen vandaan halen om die eieren zo'n leuke vorm te geven , ziet er uit als een geniale oplossing om mijn nichtje (die hier wel eens komt eten tijdens het oppassen) ei te laten eten
pi_74086217
@ _Arual_

Ik had het gezien op deze website:
http://www.annathered.com(...)e-a-radish-mushroom/
mandysf.blogspot.com
  zondag 1 november 2009 @ 08:45:45 #279
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_74270142
Hey allamaal.. ik wilde even melden dat ik op dit moment en voorlopig geen vast internet heb, dus ik moet straks nog een heleboel terug lezen.
Ik heb ook nog niets kunnen bestellen om zelf aan de slag te gaan (sorry Amthezia )
Maar zodra het internet gefixt is, praat ik weer gezellig mee ^^
pi_74275698
Zo, lang niet meer geweest hier. Maar nu heb ik sinds twee weken eindelijk een baan (voor een half jaar, wel 38 uur en het is beter dan nog eens drie maanden thuiszitten) en mijn collega's bestellen vaak broodjes. Dat is voor een keer wel lekker, maar elke dag 3,50 uitgeven vind ik een beetje onzin. En eigenlijk wil ik dan ook een Bento maken en ze gewoon jaloers maken daarmee.

Dus binnenkort wil ik een standaard setje kopen en hopelijk komen er dan van mij ook Bento's hier te staan
pi_74280558
Mijn collega's zijn elke keer weer nieuwschierig naar wat ik allemaal mee heb.
Wie weet steek je er ook nog een paar aan
mandysf.blogspot.com
  zondag 1 november 2009 @ 20:37:01 #282
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_74289694
Waar kopen jullie die bakjes?

Ik blief geen hello kitty in mijn lunch maar aangezien ik vaak restjes avondeten en kliekjes meeneem als lunch lijken die bakjes mij wel retehandig.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zondag 1 november 2009 @ 20:54:45 #283
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_74290795
Ik heb nog geen echt bakje, ik heb nog maar een paar keer een bento gemaakt in een gewoon laag bakje.
Maar deze zou ik wel willen hebben (en is niet zo duur; $5,69 (dat is dus maar iets van ¤3,80!)) Hij schijnt alleen niet goed vloeistof dicht te zijn.

Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zondag 1 november 2009 @ 21:23:49 #284
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_74292810
Ik wil er graag een waar meerdere bakjes in zitten, met eentje erin die ook goed afsluitbaar is voor bijv. yoghurt. En die dressingflesjes komen ook wel van pas. En er moet ook bestek in kunnen.
een flink grote dus, want nu zit ik elke keer met twee plastic bakjes in mijn tas en bestek in een boterhamzakje gewikkeld.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zondag 1 november 2009 @ 21:25:31 #285
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_74292966
Oh en bij voorkeur dus niet zo'n idioot design met hello kitty of whatever
  zondag 1 november 2009 @ 21:32:20 #286
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_74293554
Ik had deze hier volgens mij nog niet gepost:

Mijn groen-roze bento met daarin:
Wrapjes met zalm en rucola, kiwi, kaasje, frambozen toetje met hellokitti snoepje, kaas-lenteui quesadillas, pakje drinken, sushi maki met sojasaus en radijsjes met komkommer
  zondag 1 november 2009 @ 21:37:46 #287
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_74293920
Bak is trouwens van IKEA, dat smalle bakje boven in is goed vloeistof dicht en het grote geheel redelijk. Het is trouwens deze bak, alleen krijg je er tegenwoordig blijkbaar geen klein bakje meer bij. Totale inhoud is 1,1 L, wel vrij groot dus.
pi_74308061
Hi allemaal!!
Die hamburger bento is echt NIET geschikt voor nattige dingen, maar verder issie wel leuk ik zou hem zelf ook nog wel willen hebben. Lekker idioot!

@Mellow, Ebay is heel geschikt voor beginnerssetjes, ook met Jbox heb ik goede ervaringen. Succes met kopen en ik ben heel benieuwd wat je uitkiest!!

wij hadden dit weekend een bak-bui, dus lekker zelfgemaakte pizza bij me en een oostenrijks toetje (zie voor meer foto's mijn website: www.bento-babe.nl )
pi_74308675
heel leuk hoor zon doosje

maar je kan mij niet vertellen dat je als werkende vrouw met sociaal leven echt serieus de tijd en energie kan vinden om iedere dag zo'n bento te maken, en dan ook nog allerlei beestjes en vormpjes (ff serieus...) gaan maken om het er mooi uit te laten zien... om t zelf op te eten in de middag!!!
waar haal je de tijd vandaan???

bovendien ziet t er ook nogal prijzig uit allemaal, maar goed misschien vergis ik me en gooi je gewoon wat left overs van het avond eten van de avond er voor er in kan ook...
  maandag 2 november 2009 @ 11:57:29 #290
176471 oh-oh
pi_74310936
Ok ik wil dus echt wel een soort van gaan bento-en, maar dan zonder alle poespas, gewoon, verschillende gerechten in die bakkies en idd voornamelijk leftovers.
Is e bay de beste plek om fijne bakken te kopen?
Ik zie daar erg veel van hetzelfde staan.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74317411
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:52 schreef 14medusa het volgende:
heel leuk hoor zon doosje

maar je kan mij niet vertellen dat je als werkende vrouw met sociaal leven echt serieus de tijd en energie kan vinden om iedere dag zo'n bento te maken, en dan ook nog allerlei beestjes en vormpjes (ff serieus...) gaan maken om het er mooi uit te laten zien... om t zelf op te eten in de middag!!!
waar haal je de tijd vandaan???

bovendien ziet t er ook nogal prijzig uit allemaal, maar goed misschien vergis ik me en gooi je gewoon wat left overs van het avond eten van de avond er voor er in kan ook...
Ja precies, dat vraag ik me dus ook al af...
Dames en eventuele heren, hoe zit dat nou? Hoeveel tijd ben je er nou aan kwijt iedere dag om dat allemaal in elkaar te knutselen? En hoe duur zijn al die ingewikkelde ingredienten dan?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74319802
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:37 schreef -Mellow- het volgende:
Waar kopen jullie die bakjes?

Ik blief geen hello kitty in mijn lunch maar aangezien ik vaak restjes avondeten en kliekjes meeneem als lunch lijken die bakjes mij wel retehandig.
Bij Amazon de hebben ze ook bentobakjes en andere bentospulletjes.
De meeste producten worden gratis verzonden, ik heb er goede ervaringen mee!
Zoeken op bento!
pi_74320046
je gaat ttooch niet serieus in je EIGEN kaasje hartjes lopen maken en in je EIGEN tomaten staartjes lopen steken en dan als klapper op de vuurpijl ook nog.... hazen eieren koken......

OF je heb niks te doen, OF je werkt parttime en heb daarnaast niet zoveel te doen, het woord obsessie schiet me ook even te binnen, maar ik vind het echt raar.

goed het zal allemaal wel hoewel sommigen err idd lekker uit zien, kan ik niet begrijpen dat je zo veel moeite doet om alleen je collegas jaloers te maken (di zag ik in dit topic wel 10 keer voorbijkomen) je gaat mij niet vertellen dat je je maaltijden thuis ook zo bereid... met hartjes haasjes en hello kittys... god jees..... maja.
  maandag 2 november 2009 @ 16:56:18 #294
180137 liessa
*geschift*
pi_74320369
Ik ben een non-cute bento-er. Dat betekent dat mijn bento's niet zeer schattig zijn, en vooral functioneel (op de vormeieren na). Als je kijkt op mijn site http://liessaslunch.blogspot.com (heb al een tijdje niet gepost, maar dat terzijde), zie je veel rauwkost, aangevuld met wraps, gekookte eieren, soms een boterham etc.

Ik ben maximaal 10 minuten bezig met mijn bento. Dat is niet veel langer dan een boterham. Soms maak ik in het weekend wel wat ingewikkeldere dingen al klaar, zoals jello of onigiri, want daar heb ik 's ochtend geen zin in. Maar meestal heb ik een bakje rauwkost, en een bakje met andere dingen.

De kosten vallen ook erg mee. wortel, paprika en komkommer zijn niet tergend duur, en ik maak graag gebruik van wat er in de aanbieding is, en wat er in de vriezer kan. Ik ben veel meer kwijt als ik elke dag mijn lunch op mijn werk koop.
  maandag 2 november 2009 @ 17:05:32 #295
176471 oh-oh
pi_74320648
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:56 schreef liessa het volgende:
Ik ben een non-cute bento-er. Dat betekent dat mijn bento's niet zeer schattig zijn, en vooral functioneel (op de vormeieren na). Als je kijkt op mijn site http://liessaslunch.blogspot.com (heb al een tijdje niet gepost, maar dat terzijde), zie je veel rauwkost, aangevuld met wraps, gekookte eieren, soms een boterham etc.

Ik ben maximaal 10 minuten bezig met mijn bento. Dat is niet veel langer dan een boterham. Soms maak ik in het weekend wel wat ingewikkeldere dingen al klaar, zoals jello of onigiri, want daar heb ik 's ochtend geen zin in. Maar meestal heb ik een bakje rauwkost, en een bakje met andere dingen.

De kosten vallen ook erg mee. wortel, paprika en komkommer zijn niet tergend duur, en ik maak graag gebruik van wat er in de aanbieding is, en wat er in de vriezer kan. Ik ben veel meer kwijt als ik elke dag mijn lunch op mijn werk koop.
Ik zie bij jou ook cuteness toch?
Maar dat zou meer mijn stijl zijn!
Oh die hele sakura bento bakjes set wilde ik kopen op ebay , is dat wat? Ik zie hem bij jou erbij staan
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:29:08 #296
180137 liessa
*geschift*
pi_74367491
Ja, ik doe soms wel aan versieren, maar meestal ben ik er gewoon te lui voor
Ik gebruik ze best vaak, en vind vooral het formaat erg prettig. Mijn favoriete bakjes zijn mijn Nijntje bakjes, dat zijn er 4 die in elkaar passen, maar de sakura's gebruik ik ook veel. Om de een of andere reden de rode minder, geen idee waarom eigenlijk...
Je moet ze wel met de hand afwassen, wanders is de kans groot dat de plaatjes eraf gaan, en dat is dan wel weer jammer.

Oh, als je sakura's gaat kopen, neem dan echt een riempje erbij, want dan blijft ie beter dicht. Mocht je vaak boterhammen mee willen nemen, dan heb ik nog een rechtopstaand driehoekig bakje met wat bijbehorende dingen, pm maar voor foto...
pi_74367629
Het ziet er allemaal zo schattig uit Maar ik denk dat ik realistisch moet zijn, dit ga ik zelf nooit maken. Een boterham lukt me 's ochtends nog net, laat staan een heel pakket met figuurtjes
I'll throw my apples if you get too close to me.
  woensdag 4 november 2009 @ 08:55:51 #298
176471 oh-oh
pi_74374895
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef liessa het volgende:
Ja, ik doe soms wel aan versieren, maar meestal ben ik er gewoon te lui voor
Ik gebruik ze best vaak, en vind vooral het formaat erg prettig. Mijn favoriete bakjes zijn mijn Nijntje bakjes, dat zijn er 4 die in elkaar passen, maar de sakura's gebruik ik ook veel. Om de een of andere reden de rode minder, geen idee waarom eigenlijk...
Je moet ze wel met de hand afwassen, wanders is de kans groot dat de plaatjes eraf gaan, en dat is dan wel weer jammer.

Oh, als je sakura's gaat kopen, neem dan echt een riempje erbij, want dan blijft ie beter dicht. Mocht je vaak boterhammen mee willen nemen, dan heb ik nog een rechtopstaand driehoekig bakje met wat bijbehorende dingen, pm maar voor foto...
Oh ik heb niet eens een afwasmachine dus dat is geen enkel probleem
En boterhammen meenomen heb ik nog nooit gedaan, dus bedankt , maar geen interesse. Ik denk dat ik die gele sakura maar ga bestellen als ik m nog kan vinden, die was met riempje en zak en zo compleet
( Groucho Marx )
pi_74375623
Jeetje wat een stelletje zeurneuzen hier opeens zeg.....Als je bento niet leuk vind, dan moet je ook niet in dit topic kijken!!

Ik ben een ICT-er die 40 uur p/w werkt, graag kookt en graag lekker en gezond eet. Daarbij komt ook nog eens dat ik brood niet zo lekker vind, dus tja
Zoals jullie kunnen zien op mijn website (www.bento-babe.nl), maak ik niet elke dag cute dingen, maar wel met regelmaat! Het is een soort kunst met eten maken, en daarna lekker lunchen.

Ow! Ik ben 15 minuten per dag ermee bezig, en de ingredienten zijn echt niet duur! Alleen mijn babybell kaasjes zijn wat duurder, maar even duur als liga's of whatever andere tussendoortjes die meestal hier in NL worden gegeten.

Mijn collega's zien bijna nooit trouwens mijn bakjes maar ze zijn vaak wel nieuwsgierig wat ik bij me heb.

*en weer ontopic*
Ik heb vandaag geen bento bij me, ben vanmiddag vrij en ga lekker lunchen bij de Bijenkorf
  woensdag 4 november 2009 @ 09:59:53 #300
176471 oh-oh
pi_74376288
Je wil dat we alleen maar aaaaaaaaah wat schattig roepen?
Nou ik wil dr echt wel aan maar zonder al die poespas, dan ben je toch ook echt veel sneller klaar met maken gok ik zo. En ik proef ook niks van al die tierelantijnen toch?
Ik ga dit weekend ieg al eens kleine bapao's zelf maken en in de vriezer stoppen, altijd handig voor in een bento doos alvast
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')