quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:44 schreef _Arual_ het volgende:
Een supersnelle bento voor morgen, waarbij ik eigenlijk maar 1 vraag heb: hoe kun je je quiche zo aankleden dat ie er niet uitziet alsof ie zojuist is uitgespuugd? Hij zal prima smaken, maar het oog wil ook wat...
lol @ smaakquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef Amthezia het volgende:
@Vahmpje hebt gewoon een goede smaak
hihih!
En je moet toegeven, en zijn weinig doorkijk-doosjes en zeker weinig die leuk zijn (en betaalbaar)!
De andere totoro doosjes zijn zo vies bruinig.... vind ik niet mooi!!
Dat eierdoosje heb ik op jlist besteld!quote:[
Zaailand: Hoe kom je aan dat geweldige eierdoosje en waar moet ik in Antwerpen zijn voor die appelbol? Ga 1e week september naar Antwerpen. Ik vind dat ie goed past bij mijn muffinbakje van de Xenos!
Het ziet er zeker leuk uit dat pakje!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef maok het volgende:
@mmascha, ik weet niet 100% zeker of het hetzelfde is, hij lijkt er wel op maar volgens mij is het sap uit het pakje minder zoet (al kan ik me dat sap uit het restaurant ook verkeerd herinneren) ik vind het iig heerlijk spul. Ik vind de pakjes zo in een bento iig ook veel mooier dan die schreeuwerige pakjes van apelsientje ed.
Ik had bij de aankoop van mijn rode Hello Kittydoosje totaal niet in de gaten dat die hier al vaker ronddwaalde. Ik wilde gewoon een groter doosje, liefst met HK, maar niet al te kinderlijk. Meestal wordt hier toch de inhoud van de doosjes geshowd, en de buitenkant in mindere mate, of in ieder geval eenmalig...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:50 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Het konijntje selecteer ik altijd een iets kleiner uitgevallen en smal ei voorGaat meestal perfect.
En voor een Hello Kitty ei of zo'n ijsje-ei heb je een vrij dik ei nodig.
En nouja, kvinnet niet erg, maar kvinnet wel toevallig @ doosjes.
Khad hello kitty rode doosje besteld, nu ook 3 ofzo anderen ofzo? Khad dat totoro 1 laags doosje (zijn meerdere versies van, stuk of 3) en nu weer 2 alweer met zelfde doosje in zelfde uitvoering zelfsBegin bij sommige doosjes een patroon te zien
![]()
Toeval waarschijnlijk, maar wel opmerkelijk aangezien er meerdere versies van zijn en we straks dus veel dezelfde doosjes terug gaan zien komen in dit topic
En verder voor mij nog 1,5 week ongeveer voor weer gewoon bento-en
Begin al wat te voor-borrelen op ideeën! ^.^
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:05 schreef Amthezia het volgende:
Pacman is ook erg schattig! Heb je een fotootje??
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:21 schreef Amthezia het volgende:
Ziet eruit als een leuke website jathanx voor de link!
Vandaag heb ik bij me:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rijst met groene curry en tomatenbloementjes (met een bodem van amandelen). Kipnuggets met een ei en wat tomaatjes.
Mijn bakjes zijn daar besteld, zie vorige blz o.i.d.quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:45 schreef Amthezia het volgende:
Hmm okee.... ik wacht ff rustig af totdat iemand daar heeft besteld
Gelijk heb jequote:Op maandag 17 augustus 2009 07:45 schreef Amthezia het volgende:
Hmm okee.... ik wacht ff rustig af totdat iemand daar heeft besteld
Ha, ha, voor mij precies zoquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:59 schreef vahmpcat het volgende:
Ook met translater vind ik het toch ergens eng om te bestellen bij een site die niet gewoon een button heeft voor een engelse versieNouja, mag toch nog tijdje niets bestellen
![]()
Bedankt, zag de hamburger bento voorbijkomen, niet echt mijn ding maar tochquote:
Haha, ooit durfde Beckers dit te verkopen als 'cevapcici'. Nou, ik ben niet de enige die boos gemaild heeft, heb ik begrepenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:59 schreef vahmpcat het volgende:
Was paar dagen terug trouwens restjes aan het opruimen in vriezer en kwam toen een zakje "Beckers pittige balkan worstjes" tegen.
Bedankt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
TT = Topic titelik weet alleen niet of dat daar bedoeld wordt.
Was al bekend bij velenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:40 schreef zaailand het volgende:
Hier een link naar een zustersite van ons![]()
Bentolunch Livejournal community!
http://community.livejournal.com/bentolunch/
_Arual_, in het boekje Face Food (over Karaben bentomakers) staat een bouwplan van een pacman bento.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:57 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dus de linker.
En om de sfeer van dit topic te blijven, heb ik deze foto er via google bij gezocht:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een kunstwerkjes weer!
Dat boek is sowiesoquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:26 schreef Macka66 het volgende:
[..]
_Arual_, in het boekje Face Food (over Karaben bentomakers) staat een bouwplan van een pacman bento.
Misschien dat mensen nog wel beetje op gang moeten komenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:38 schreef Amthezia het volgende:
Tis wel erg stil hier hehbento-en jullie niet meer ofzo
![]()
?!?!
Ik merk wel dat ik nu toch teveel couscous heb, en teweinig salade....dat doen we morgen dus anders!
Nou dat is heel makkelijk :-)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:05 schreef Amthezia het volgende:
Hihihihih klinkt lekker ZaailandHeb je een receptje voor die ananassambal marinade???
Ja balen is dat!quote:Ik had vandaag wel bento bij, maar geen foto kunnen maken, batterij bleek leeg vanochtend![]()
Vakantiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:38 schreef Amthezia het volgende:
Tis wel erg stil hier hehbento-en jullie niet meer ofzo
![]()
?!?!
Ik merk wel dat ik nu toch teveel couscous heb, en teweinig salade....dat doen we morgen dus anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |