abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71951136
quote:
Bedankt, zag de hamburger bento voorbijkomen, niet echt mijn ding maar toch
En misschien heel dom, maar wat betekent TT?
pi_71971575
Geen idee, ik vraag me dat ook af

Mijn bento voor vandaag (heb ook nog joghurt en muesli bij me!):
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:41:53 #128
43556 miss_dynastie
pi_71973910
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:59 schreef vahmpcat het volgende:
Was paar dagen terug trouwens restjes aan het opruimen in vriezer en kwam toen een zakje "Beckers pittige balkan worstjes" tegen.
Haha, ooit durfde Beckers dit te verkopen als 'cevapcici'. Nou, ik ben niet de enige die boos gemaild heeft, heb ik begrepen Als mensen trouwens zelf lekkere balkanworstjes willen maken en niet al teveel moeite willen hebben, zijn deze mixen wel een goed idee:

Meestal te koop bij de Turkse supermarkt.
pi_71975250
TT = Topic titel ik weet alleen niet of dat daar bedoeld wordt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_71978090
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
TT = Topic titel ik weet alleen niet of dat daar bedoeld wordt.
Bedankt!
pi_72003058
Hallo allemaal,
Dit HHK doosje heb ik laatst bij de V&D gekocht op de kantoorafdeling zeg maar!
Ik bewaar er mn prikkertjes e.d. in

En Amthezia, ik ga straks zwemmen en neem ook lekker een bento
met rode bessen mee, goed idee!!
Ik hoop dat mn thermobento zo met de post komt, wachten duurt lang
pi_72006626
Hmm ja die rode bessen waren echt HEEL lekker!! Lief doosje trouwens ik blijf fan van hello kitty (niet alles hoor, maar veel wel )

Ik heb nog geen foto's van vandaag, moest echt rennen naar de bus vanochtend (wel allemaal gered trouwens, was keurig om 7.30 op mijn werk ).

Vandaag heb ik olijven bij me, tomaatjes en een couscoussalade. Lekker licht, maar wel met veel smaak.
pi_72035588
Vandaag:

Gisteren:
pi_72078908
Hier een link naar een zustersite van ons
Bentolunch Livejournal community!
http://community.livejournal.com/bentolunch/
pi_72089065
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:40 schreef zaailand het volgende:
Hier een link naar een zustersite van ons
Bentolunch Livejournal community!
http://community.livejournal.com/bentolunch/
Was al bekend bij velen Hing daar al voor ik ontdekte dat er een fok-bento-topic was
Ik geloof dat er ook iemand anders van hier daar hing ook? Niet zeker wie alleen.

En ziet er lekker uit Amthezia!
Maandag weer school, morgen waarschijnlijk weer bento maken, hoop wel dat ik tijd vind om boodschappen te doen vandaag.
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:26:31 #136
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72089503
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:57 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb dus de linker.

En om de sfeer van dit topic te blijven, heb ik deze foto er via google bij gezocht:

[ afbeelding ]
[..]

Wat een kunstwerkjes weer!
_Arual_, in het boekje Face Food (over Karaben bentomakers) staat een bouwplan van een pacman bento.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72090372
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:26 schreef Macka66 het volgende:

[..]

_Arual_, in het boekje Face Food (over Karaben bentomakers) staat een bouwplan van een pacman bento.
Dat boek is sowieso
pi_72106967
Heb vanochtend gewoon weer moeten rennen voor de bus dus de foto's komen later!!
Ik heb wel lekker guacamole vandaag mee, hmm jumjum!!
pi_72126233
Vandaag was te hectisch om bento mee te nemen, geen tijd gehad om te lunchen dus dan is bento ook zo jammer

Maarrr voor morgen wel
Totaal:

Excuses voor de flitsfoto's maar rond dit tijdstip ging het niet anders.

Close rechts:
Hoop dat ie niet in echte post zelfde size heeft als in preview Geen idee wat er fout gaat met photobucket.

Gemengde salade, wortel erdoor, dressingflesje, 2 kaasjes, aardbeien en ongezouten cashews.

Close links:

Pasta met italiaanse kruiden en verse (homegrown ) knoflook bieslook, aarbeiflesje met dip/sausje/brouwsel, sla opvulling, leftover kip, babybell kaasje, en verse paarse basilicum (ook uit eigen tuin)

En het totaal gaat met ijsblokjes in van dat plastic gekoeld mee, blijkt precies te passen :

En dat is wel even genoeg fotospam
pi_72132458
Ziet er keileuk uit Vahmp!!! Handig dat tasje zo en nog een leuke tasje ook!

Ik had gisteren dit bij me (voor vandaag kom ik straks nog wel foto-spammen ):
pi_72139847
Ff mijn lunch spammen! Oeh ik ben erg blij met mijn lieve konijnedoosje!

Courgette, tomaatjes, sausijsje, rozemarijn aardappeltjes met rozemarijn mayonaise (in het aapje). Amandelen, pistache noten en pijnboompitten. Nog een paar tomaatjes, babybell en wat tictac’s+dropje.
pi_72147214
O vahmpcat wat ziet dat nieuwe bakje met al die verse kruiden er heerlijk uit!!!
Mooi koeltasje ook

En Amthezia dat geld precies zo voor jou nieuwe bakje, die aardappeltjes met rozemarijn............
En tortillachips met dip is ook niet verkeerd, moest wel even puzzelen op wat er bij de pistachenootjes lag maar ik ben er uit

Ga zo bento voor morgen maken, met verse perzik, eiersalade, kipkluifjes in annanassambalmarinade en minikaasjes.
Bedenk me net dat ik ook nog pistachenootjes en munt van de markt heb liggen, dus die gooi ik er ook
mooi bij in.
Je ziet ik laat me door jullie inspireren, ha, ha!
pi_72150809
Lief doosje Amthezia! Denk dat het zelfde maker is als die vis-bento doosjes als ik de vorm zo zie, lijkt er in ieder geval erg veel op. Vond dat wel even wennen die vorm, maar wel leuk

En Zaailand als ik kan gebruik ik zoveel mogelijk verse kruiden, zowel als ik gewoon kook als in mijn bento, en ziet er nog lekker fris uit ook zo. Was heerlijk. En noten zijn ook lekker, in salade of gewoon zo
pi_72151091
Hihihihih klinkt lekker Zaailand Heb je een receptje voor die ananassambal marinade???
pi_72162210
Vandaag heb ik bij me:

Er zit in: Tomaatjes, kip, spinazie, een minikomkommer en een babybell.
Couscoussalade met paprika (groen/geel/rood), feta, zongedroogde tomaten en citroen.
pi_72173166
Tis wel erg stil hier heh bento-en jullie niet meer ofzo ?!?!

Ik merk wel dat ik nu toch teveel couscous heb, en teweinig salade....dat doen we morgen dus anders!
pi_72178425
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:38 schreef Amthezia het volgende:

Ik merk wel dat ik nu toch teveel couscous heb, en teweinig salade....dat doen we morgen dus anders!
Misschien dat mensen nog wel beetje op gang moeten komen
Ik had vandaag wel bento bij, maar geen foto kunnen maken, batterij bleek leeg vanochtend Het was lekker in ieder geval, niet heel speciaal ontwerp verder.

Veel fruit (appel/aardbei/bosbessen/stukjes meloen) en een onigiri met furikake, leftover gehaktballetjes met wat boontjes en een babybell kaasje en sla/noten als opvulling ^.^

Weet niet of ik morgen tijd heb om een bento op te eten dus maak er vandaag geen voor morgen, jammer maar nog erger als ik et niet op zou kunnen eten natuurlijk. Misschien fruit-snack hoogstends, hopelijk dag erna wel tijd .
pi_72179418
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:05 schreef Amthezia het volgende:
Hihihihih klinkt lekker Zaailand Heb je een receptje voor die ananassambal marinade???
Nou dat is heel makkelijk :-)
De ananassambal koop ik bij de Oriental toko van het merk Wanita Djawa, ze hebben ook een ander merk die is wat zoeter met grotere stukjes ananas. (ook erg lekker op de pindakaas )
Ik gebruik meestal 3 flinke eetlepels met een scheut olie erdoor.
Voor ik de kip in de oven doe strooi ik er dan nog een beetje grof zeezout over.

Je kunt natuurlijk ook zelf ananassambal maken maar of die ook zo lekker is???
Volgens mij is de ananassambel van de toko meer gebakken zeg maar.

Bahan-bahan:
Ingrediėnten:
3 schijfjes ananas
5 rode lomboks
5 groene lomboks
1 theel rijstazijn
¼ theel zout

Cara membuat:
Pureer de ananas en snijd de lomboks zeer fijn. Meng alle ingrediėnten goed door elkaar
pi_72179621
quote:
Ik had vandaag wel bento bij, maar geen foto kunnen maken, batterij bleek leeg vanochtend
Ja balen is dat!

Ik zou op mijn werk nog snel een foto maken voor ik ging aanvallen, maar voor ik het wist had ik alleen nog wat botjes en minikaaswikkels in mijn bento
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 augustus 2009 @ 19:52:49 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72180702
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:38 schreef Amthezia het volgende:

Vakantie
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')