Bedankt, zag de hamburger bento voorbijkomen, niet echt mijn ding maar tochquote:
Haha, ooit durfde Beckers dit te verkopen als 'cevapcici'. Nou, ik ben niet de enige die boos gemaild heeft, heb ik begrepenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:59 schreef vahmpcat het volgende:
Was paar dagen terug trouwens restjes aan het opruimen in vriezer en kwam toen een zakje "Beckers pittige balkan worstjes" tegen.
Bedankt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
TT = Topic titelik weet alleen niet of dat daar bedoeld wordt.
Was al bekend bij velenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:40 schreef zaailand het volgende:
Hier een link naar een zustersite van ons![]()
Bentolunch Livejournal community!
http://community.livejournal.com/bentolunch/
_Arual_, in het boekje Face Food (over Karaben bentomakers) staat een bouwplan van een pacman bento.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:57 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dus de linker.
En om de sfeer van dit topic te blijven, heb ik deze foto er via google bij gezocht:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een kunstwerkjes weer!
Dat boek is sowiesoquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:26 schreef Macka66 het volgende:
[..]
_Arual_, in het boekje Face Food (over Karaben bentomakers) staat een bouwplan van een pacman bento.
Misschien dat mensen nog wel beetje op gang moeten komenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:38 schreef Amthezia het volgende:
Tis wel erg stil hier hehbento-en jullie niet meer ofzo
![]()
?!?!
Ik merk wel dat ik nu toch teveel couscous heb, en teweinig salade....dat doen we morgen dus anders!
Nou dat is heel makkelijk :-)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:05 schreef Amthezia het volgende:
Hihihihih klinkt lekker ZaailandHeb je een receptje voor die ananassambal marinade???
Ja balen is dat!quote:Ik had vandaag wel bento bij, maar geen foto kunnen maken, batterij bleek leeg vanochtend![]()
Vakantiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:38 schreef Amthezia het volgende:
Tis wel erg stil hier hehbento-en jullie niet meer ofzo
![]()
?!?!
Ik merk wel dat ik nu toch teveel couscous heb, en teweinig salade....dat doen we morgen dus anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |