Aha, dus die rubbersmaak valt niet zo tegen. Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef BasEnAad het volgende:
En het is niet eens zozeer de smaak die zo tegenvalt.
Waarom moet een saus naar rubber smaken?
Doe het dan ook niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef BasEnAad het volgende:
Ik houd er niet van mijn hamburger door een sloot kunststof te sleuren .
Pardon.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef Biels het volgende:
Waarom is het afbeelding 2.1 en niet 1.2?
Ligt er een beetje aan wie er achter de BBQ staatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:21 schreef Trannellius het volgende:
Wat dan wel weer treurig is zijn die mensen die hun vlees verzuipen in saus.
En waar zijn de omschrijvingen van de plaatjes? Tevens mis ik een bronvermelding. Je pleegt plagiaat jongetje!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef Biels het volgende:
Waarom is het afbeelding 2.1 en niet 1.2?
Die hebben dan meer de saus dan het vlees :-)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:21 schreef Trannellius het volgende:
Wat dan wel weer treurig is zijn die mensen die hun vlees verzuipen in saus.
De keus was: wel saus of geen saus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:31 schreef BasEnAad het volgende:
Maar ik had geen keus!!Er was slechts Remia!
Ten eerste vind ik het niet netjes om te gaan zeuren over het eten als je bij iemand anders gaat eten/barbecueën. Ten tweede heb ik denk ik toch liever Remiasaus dan geen saus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De keus was: wel saus of geen saus.
Als je de beschikbare saus niet lekker vindt, dan eet je toch geen saus?
Of ben je zo'n meeloper die zich schaamt om te moeten zeggen dat hij de saus niet lekker vindt?
Ergo: klacht onterecht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:40 schreef BasEnAad het volgende:
Ten tweede heb ik denk ik toch liever Remiasaus dan geen saus.
Ik vraag me gewoon af waarom Remia haar sauzen bewust zo'n plastic structuur geeft.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ergo: klacht onterecht.
Slotje.
Dat is geen kaas, dat is geel plastic.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij vind de plakjes kaas op je cheeseburger bij de Mac zeker ook lekker?
Dit is KLB, niet CUL.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:45 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom Remia haar sauzen bewust zo'n plastic structuur geeft.
Niet snel met je eens maar dit is wel qft.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mis met ouderwetse sauzen uit de fles.
Saus uit bakkenWTF. Dat is toch iets voor tokkietuig en voetbalkantines
Het is Mc!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij vind de plakjes kaas op je cheeseburger bij de Mac zeker ook lekker?
Precies ja, het lijkt wel of ze bij Remia het plastic van de verpakking ook in de saus verwerken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef TheKC het volgende:
Terechte klacht, smerige sauzen. Calvé maakt betere.
Dit gaat een Calvé/Remia bashtopic worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef TheKC het volgende:
Terechte klacht, smerige sauzen. Calvé maakt betere.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:58 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dit gaat een Calvé/Remia bashtopic worden.
Daar lijk je me juist wel het type voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef BasEnAad het volgende:
De structuur van deze saus is bijna rubberachtig te noemen. Ik houd er niet van mijn hamburger door een sloot kunststof te sleuren en daarna die kwak drap in mijn mond te nemen. En het is niet eens zozeer de smaak die zo tegenvalt.
Wie heeft dit in godsnaam verzonnen, waarom is de saus niet gewoon lekker fris?
Waarom moet een saus naar rubber smaken?
Klacht: Remia maakt vieze sauzen.
Samenvatting: Remiasaus heeft een plastic structuur.
Wtf, gewoon de "n" tussen haakjes, komt zeker uit belgie, dat ze niet zeker zijn van de spelling......quote:
En dan te bedenken dat ik eerst ook nog worst wilde typen, in plaats van hamburger.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Daar lijk je me juist wel het type voor.
Doet de shoarmazaak bij jou om de hoek ook, extra veel als je langsloopt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:16 schreef CyclingGirl het volgende:
Doe mij maar de mayo van Calvé en van Heinz hebben ze nu ook lekkere sauzen. Ik ben ook niet zo van de Remia. Je kan natuurlijk ook je sauzen zelf maken
Ha ja (gatver) met 7 verschillende ingrediënten van hetzelfde soort. Of waren het er nou 9??quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:19 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Doet de shoarmazaak bij jou om de hoek ook, extra veel als je langsloopt.
Eens, had laatst die remia. Ik dacht dat het over de datum was ofzo, maar hij was net geopent.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afbeelding 2.1
[ afbeelding ]
Afbeelding 2.2
Nou ben ik echt geen fan van frietsaus, want mayo is veel lekkerder.
Maar die bakken frietsaus van Remia (afb. 2.1) zijn echt niet te vreten, het lijkt wel of je je frikadel door de stopverf haalt. Echt smerig. Die van Calvé (afb. 2.2) is nog wel te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |