Aha, dus die rubbersmaak valt niet zo tegen. Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef BasEnAad het volgende:
En het is niet eens zozeer de smaak die zo tegenvalt.
Waarom moet een saus naar rubber smaken?
Doe het dan ook niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef BasEnAad het volgende:
Ik houd er niet van mijn hamburger door een sloot kunststof te sleuren .
Pardon.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef Biels het volgende:
Waarom is het afbeelding 2.1 en niet 1.2?
Ligt er een beetje aan wie er achter de BBQ staatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:21 schreef Trannellius het volgende:
Wat dan wel weer treurig is zijn die mensen die hun vlees verzuipen in saus.
En waar zijn de omschrijvingen van de plaatjes? Tevens mis ik een bronvermelding. Je pleegt plagiaat jongetje!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef Biels het volgende:
Waarom is het afbeelding 2.1 en niet 1.2?
Die hebben dan meer de saus dan het vlees :-)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:21 schreef Trannellius het volgende:
Wat dan wel weer treurig is zijn die mensen die hun vlees verzuipen in saus.
De keus was: wel saus of geen saus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:31 schreef BasEnAad het volgende:
Maar ik had geen keus!!Er was slechts Remia!
Ten eerste vind ik het niet netjes om te gaan zeuren over het eten als je bij iemand anders gaat eten/barbecueën. Ten tweede heb ik denk ik toch liever Remiasaus dan geen saus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De keus was: wel saus of geen saus.
Als je de beschikbare saus niet lekker vindt, dan eet je toch geen saus?
Of ben je zo'n meeloper die zich schaamt om te moeten zeggen dat hij de saus niet lekker vindt?
Ergo: klacht onterecht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:40 schreef BasEnAad het volgende:
Ten tweede heb ik denk ik toch liever Remiasaus dan geen saus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |