mijn manager zou de muis afpakken en zeggen dat je dat helemaal verkeerd deedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:12 schreef bleiblei het volgende:
Mijn manager: BB, hoe maak ik dat grafiekje nu van kleur naar zwart/wit in Word?
Ik, gewoon omzetten naar Grayscale.
Oeh, ik ben toch zo goed bezig vandaag.
Om een rare reden tref jij elke keer incapabele managersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn manager zou de muis afpakken en zeggen dat je dat helemaal verkeerd deed
zal m'n aura wel zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Om een rare reden tref jij elke keer incapabele managers.
Ik ben er verslaafd aan, ook aan hipsters trouwensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben helemaal klaar met strings eigenlijk. Vooral sinds alle broeken weer op je heupen moeten hangen
ik heb allemaal idiote slips gehaald bij de HEMA zaterdag. Met appeltjesprint enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben er verslaafd aan, ook aan hipsters trouwens
appeltjesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb allemaal idiote slips gehaald bij de HEMA zaterdag. Met appeltjesprint enzo
Hipstersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben er verslaafd aan, ook aan hipsters trouwens
wat slips, wat hipsters, wat boxers. Alles behalve strings eigenlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
appeltjes![]()
maar je bedoelt met idiote slips, onderbroeken?
Nu vragen we natuurlijk om picsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat slips, wat hipsters, wat boxers. Alles behalve strings eigenlijk
ik zeg niks, ik moet aan mijn imago denkenquote:
toch niet deze he..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat slips, wat hipsters, wat boxers. Alles behalve strings eigenlijk
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:32 schreef ArTiC het volgende:
Opvoeden kind kost 202.728 euro
daar gaat je nieuwe lens Juup©
Volgens mij kan je het zo duur maken als je zelf wilt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:32 schreef ArTiC het volgende:
Opvoeden kind kost 202.728 euro
daar gaat je nieuwe lens Juup©
zo'n fangirl ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
toch niet deze he..
[ afbeelding ]
ik had ook tot 12 uur kunnen blijven liggen, maar dat geeft minder voldoeningquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:41 schreef -moppie- het volgende:
Goed bezig SQ!
Ik ga vanavond ook maar weer eens een aantal wasjes draaien.
Wat bedoelde jij met:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
moppie, waarom verkoop je je feun?
issie handig?
kun je d'r mee interneppen?
quote:
zie pmquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
moppie, waarom verkoop je je feun?
issie handig?
kun je d'r mee interneppen?
Het is Victorias Secretquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:25 schreef -moppie- het volgende:
Het is zo jammer dat er hier in Nederland geen Victoria Secrets bestaat.
Blij is met jouquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:58 schreef ColtZ40 het volgende:
Kutvloer in de slaapkamer is klaar.![]()
![]()
* blij is![]()
Joh
Wat heb je op dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Voel me slecht, veel te veel gegeten.
Hey! Wegwezen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, ik bedoel dat autisten altijd onverwachte dingen doen. Zoals op 7 september geboren worden als je 25 augustus verwacht wordt
Eerst plinten. Anders komt het er nooit meer van.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:04 schreef bleiblei het volgende:
Nu nog het bed derin en gullie kunnen der slapen.
Aha, omdat 7 september exact de laatste dag is dat zij mag bevallen dacht ik dat jij dat bedoeldequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, ik bedoel dat autisten altijd onverwachte dingen doen. Zoals op 7 september geboren worden als je 25 augustus verwacht wordt
Idd jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:43 schreef -moppie- het volgende:
Sommige mensen![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ucties__.html?p=10,2
oh? op 8 september moet ze het kind gewoon doorslikken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, omdat 7 september exact de laatste dag is dat zij mag bevallen dacht ik dat jij dat bedoelde
Nee dan is ze ingeleid en al bevallen als het goed is, want dan zou zij 42 weken zijn en langer mag het kind simpelweg niet blijven zitten/hangen/etc...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh? op 8 september moet ze het kind gewoon doorslikken?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
Breda
al 5 kastjes geklapt
Faalstad
nog veul harderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's UPC, heb ik geen inzicht in. Misschien is het daar wel net zo faal
Luister, alle bedrijven met veel klanten staan te boek als "grote ellende". Omdat je, als je miljoenen mensen bedient, altijd tienduizenden mensen rond hebt lopen die boos zijn. Procentueel gezien valt het allemaal best mee. En anders ga je maar in een KLB *insert willekeurige provider* is kutquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
is daar zoveel verandert de afgelopen tijd jaar? Of hou je van ellende?
kpn is toch groter dan upc!? Daar luisteren ze naar klanten en lossen ze problemen op!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Luister, alle bedrijven met veel klanten staan te boek als "grote ellende". Omdat je, als je miljoenen mensen bedient, altijd tienduizenden mensen rond hebt lopen die boos zijn. Procentueel gezien valt het allemaal best mee. En anders ga je maar in een KLB *insert willekeurige provider* is kut- topic posten
Op de gare helldesk na en een probleempje een aantal jaar terug (waar ze ons account gewoon gedelete haddenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
is daar zoveel verandert de afgelopen vijf jaar? Of hou je van ellende?
Nou nee, ook daar is het kut soms tijden. Mij broer kan er over mee praten, die is afgelopen maand overgestapt op KPN voor internet e.d., wat een ellende was datquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
kpn is toch groter dan upc!? Daar luisteren ze naar klanten en lossen ze problemen op!
jup...wat een levenquote:
Als E is waar Inu woont dan zit ik morgenochtend bij haar om de hoekquote:
ja...en dan ga ik hier posten dat ik bij Inu benquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...en dan ga ik hier posten dat ik bij Inu ben![]()
neuh, geen tijd
tijd moet je maken artic!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...en dan ga ik hier posten dat ik bij Inu ben![]()
neuh, geen tijd
oh?quote:
je hebt geen koffie pauze? En die baas van je gunt je geen kwartiertje extra pauze?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh?
hoe maak je tijd? kan wel een paar uur extra per dag gebruiken
een paar uur extra...'s avondsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
je hebt geen koffie pauze? En die baas van je gunt je geen kwartiertje extra pause?
jij jij vrouwquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een paar uur extra...'s avonds
zodat ik als ik thuiskom ik eerst een schoonheidsslaapje kan doen
neuh, dat zit gewoon in de familiequote:
zondagochtend?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
om 6 uur naar bed gaan en om 15 uur opstaan en dan zeggen dat het in de familie zit
idd...en ik moet er al zuinig op zijn natuurlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Ja, dat is niet goed voor je schoonheid!
gewoon optijd naar bed gaan en op de koffie bij reaal en inu gaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...en ik moet er al zuinig op zijn natuurlijk
wonen ze al samen dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
gewoon optijd naar bed gaan en op de koffie bij reaal en inu gaan
ik ben zo jaloersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Zal niet lang duren denk ik. Heeft r8 ook een keer sex in zijn levenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben zo jaloers
moet je maar tijd maken:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrouwen kosten alleen maar tijd...voordat je het weet ben je midden in de zomer een heel huis aan het verbouwen omdat je toch maar thuis zitquote:
niks met vrouw te makenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouwen kosten alleen maar tijd...voordat je het weet ben je midden in de zomer een heel huis aan het verbouwen omdat je toch maar thuis zit
Woon ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als E is waar Inu woont dan zit ik morgenochtend bij haar om de hoek
je kan ook gewoon de hele dag op de bank zitten, aan je zak krabben en bier drinkenquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Woon ik nietDat is wel in de buurt van mn oude huis
Ben nu in LondenBeetje Japans, 3 landen in 3 dagen
Het levensverhaal van ColtZ40quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan ook gewoon de hele dag op de bank zitten, aan je zak krabben en bier drinken
ohquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Woon ik nietDat is wel in de buurt van mn oude huis
Ben nu in LondenBeetje Japans, 3 landen in 3 dagen
Helmonders zitten buiten op straatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het levensverhaal van ColtZ40(en van de gemiddelde Helmonder
)
Ik ga het niet eens kijken , ik geloof het zo welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmonders zitten buiten op straat
mijn buurtje
als je 1:40 ziet weet je al genoegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens kijken , ik geloof het zo wel
Mafkezenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je 1:40 ziet weet je al genoeg
understatementquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
understatement![]()
op een gegeven moment zegt die kerel ook: overal zijn de goten vervangen behalve hier.
waarschijnlijk wilden ze daar wel de goten vervangen maar werden ze al gejat en weer doorverkocht voordat ze die überhaupt konden ophangen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:06 schreef ColtZ40 het volgende:
Gadver, gadver, gadverKonijn zonder kop in de woonkamer.
kitty lovequote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:06 schreef ColtZ40 het volgende:
Gadver, gadver, gadverKonijn zonder kop in de woonkamer.
omg wat een faalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:46 schreef -moppie- het volgende:
Juup!
http://www.telegraaf.nl/b(...)jke_val__.html?p=3,1
daar zitten de meeste voedingsstoffen inquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waarom eten ze toch altijd de kop op![]()
I
Ik wil heul niks doods in mijn kamer vinden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind liever een konijnenlijf in m'n kamer dan een konijnenkop, eerlijk gezegd
Bloed op de vloer is ook niet alles.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind liever een konijnenlijf in m'n kamer dan een konijnenkop, eerlijk gezegd
Geen grijze stukkies ertussenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bloed op de vloer is ook niet alles.
Juup past niet door het hondenluik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik wil heul niks doods in mijn kamer vinden.
Juup neemt het altijd mee naar de opkamer, dus als ik 's ochtends als eerste beneden ben werp ik snel een blik daar naar toe en als ik iets zie..... Colt!!!!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Juup past niet door het hondenluik.
gmtaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
G komt niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef -moppie- het volgende:
Het is trouwens nu al warm.
Vanavond bbq-en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hangt er vanaf hoe groot het luik isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe was de turbulentie?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:23 schreef Inu het volgende:
Ik heb gisteren mijn OV in moeten leverenMaar nu krijg ik wel een gratis kortingskaart
ja hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:48 schreef ColtZ40 het volgende:
Heeft iemand nog een goede rechter pols over?
Tuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mooi! Maak jij zo de vloer ff af?
En nog wel een linker ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:48 schreef ColtZ40 het volgende:
Heeft iemand nog een goede rechter pols over?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:02 schreef -moppie- het volgende:
Ik verveel me, heb genoeg te doen maar......
Komt omdat ik helemaal remy ben.. er is hier zelfs geen radio
Goe en moe, ligt nu naast mij op de bank te slapen. Het is afwachten wanneer de kleine zich aandient, maar het mag van vrouwlief al vandaag zijn.quote:
Dat begrijp ik. Vooral met dit weer en de kwaaltjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goe en moe, ligt nu naast mij op de bank te slapen. Het is afwachten wanneer de kleine zich aandient, maar het mag van vrouwlief al vandaag zijn.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Vooral met dit weer en de kwaaltjes.
Ben benieuwd of ik gelijk krijg
Jullie zullen het wel te weten komen zo gauw de kleine er isquote:- Moppie: 8 Augustus
- artic: 18 augustus
- Stormqueen: 7 september
Wie doet dat dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
geen contractverlenging. Volgens de afdelingscoho was ik de beste kracht van de afdeling, maar zij mocht de beslissing niet nemen. Fantastich, dat rechtvaardige stelsel
ik heb geen penis en toch een eigen mening, JB. Er zijn managers die daar bang voor zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
Waar slaat dat nou weer op?
Ik vind het ook heel eng, maar ik zou je er niet om ontslaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb geen penis en toch een eigen mening, JB. Er zijn managers die daar bang voor zijn
ja, kut it isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel eng, maar ik zou je er niet om ontslaan
Maar das wel mooi kut zeg
Kan me voorstellen dat je dan weinig zin hebt om nog je best te doen...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, kut it is
ik tegen collega: heb jij nog wat motivatie?
collega op cynische toon: had je het nou echt niet aan zien komen dan?
NEE! ik heb ALLES goed gedaan, heb keihard gewerkt, ik snap de systemen beter dan de meeste mensen die hier al jaren werken.stomme mensen
![]()
als jij maar weet dat het niet aan jou gelegen heeft...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
geen contractverlenging. Volgens de afdelingscoho was ik de beste kracht van de afdeling, maar zij mocht de beslissing niet nemen. Fantastich, dat rechtvaardige stelsel
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef Juup© het volgende:- Moppie: 8 Augustus - JB: 12Augustus - Coltz 14 Augustus - Artic: 18 augustus - Stormqueen: 7 september
jah, ik wilde het hier ook bij houdenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef bleiblei het volgende:
SQ, niet doen. Is niet goed voor jezelf.
Hup zet je erover heen en laat de rest de rest.
En probeer asjeblieft niet met bepaalde collega's het hier over te hebben. Wordt het alleen nog vervelender van en krijg je er nog naardere nasmaak van en dat is erg zonde.
Kortom, trek de positieve feedback naar je toe.
Negatieve feedback is er niet (ga dus ook absoluut niet hengelen hier naar!) en laat het hierbij.
Oh, en ga ook niet zagen op internet. Internet onthoudt alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.basta
disclaimer
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, ik wilde het hier ook bij houdenwelkom terug iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.basta![]()
*zet het bier koud*
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
welkom terug iig![]()
*zet de cola koud*
whisky cola, ook goedquote:
kunnen we goedmaken bij dr volgende bevallingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
De amaranta-poll is toen door niemand gewonnen, ben benieuwd dit keer
de kermis is afgelopen, anders ad ik nog even snel een bountybol voor je gehaaldquote:
ik heb nog een pint choco in de vriesdiepquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik wil ijs
en koffie
maar ik heb ijs dat niet bij mn koffie past
Ik heb passievrucht-mango ijsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog een pint choco in de vriesdiep
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de kermis is afgelopen, anders ad ik nog even snel een bountybol voor je gehaald
toch?
t/m gisterenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de kermis is afgelopen, anders ad ik nog even snel een bountybol voor je gehaald
toch?
dat smaakt dus niet bij koffiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb passievrucht-mango ijs
neuh, ik drink nog wel een biertje zo nu en dan hoorquote:
ze waren lekkerquote:
dat dacht ik ook jaquote:
dat is mijn probleemquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat smaakt dus niet bij koffie
bingen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, ik drink nog wel een biertje zo nu en dan hoor
Ik wil alleen niet meer bingen, so far so good
ik werk nog drie weken hier heurquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:55 schreef ColtZ40 het volgende:
* Plop
Op Sq!
Moet je morgen nog wel werken tussen die......?
das net als wat oude mensen doen met kranten opstapelen in de huiskamer en dan niet meer kunnen lopen, maar dan met etenquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das net als wat oude mensen doen met kranten opstapelen in de huiskamer en dan niet meer kunnen lopen, maar dan met eten
leg het straks maar uit, ik begriojp er geen reet van.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das net als wat oude mensen doen met kranten opstapelen in de huiskamer en dan niet meer kunnen lopen, maar dan met eten
Tot straksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
leg het straks maar uit, ik begriojp er geen reet van.
nach hause
Ik ga zo naar de winkel om ijsjes voor vrouwlief te halen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik wil ijs
en koffie
maar ik heb ijs dat niet bij mn koffie past
Kijk hier maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
leg het straks maar uit, ik begriojp er geen reet van.
nach hause
ze had al zes kinderen, is alleenstaand en werkloos en krijgt een IVF-behandeling zodat ze er nog 8 achteraan kan baren?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:08 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeder achtling: Bevalling was een vergissing
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze had al zes kinderen, is alleenstaand en werkloos en krijgt een IVF-behandeling zodat ze er nog 8 achteraan kan baren?
zeker in Amerika?![]()
Hebben DuchessX en ik elkaar voor het eerst ontmoetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Breda is een faalstad tralalalala
ja in de auto ook..het zweet komt als je uitstaptquote:
Niet doen danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja in de auto ook..het zweet komt als je uitstapt
Showenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Inu het volgende:
He jammer SQ... maar als ze nu tegen het uitzendbureau zeggen hoe goed je werkt dan hebben ze daar misschien nog wel iets voor jeDat kan die collega misschien wel doen toch?
Shoppen is best leuk als de pond laag staat2 nieuwe rokjes en een paar nieuwe schoenen en we gaan morgen weer verder shoppen, want we hebben nog niet eens heel Oxford Street gehad
Utrecht was ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Inu het volgende:
He jammer SQ... maar als ze nu tegen het uitzendbureau zeggen hoe goed je werkt dan hebben ze daar misschien nog wel iets voor jeDat kan die collega misschien wel doen toch?
Shoppen is best leuk als de pond laag staat2 nieuwe rokjes en een paar nieuwe schoenen en we gaan morgen weer verder shoppen, want we hebben nog niet eens heel Oxford Street gehad
ik ben weer terug in de auto gaan zitten iddquote:
Ja, is fijn met mooi weer hequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Utrecht was ookvandaag, mooi stuk langs de grachten gewandeld
Kom maar een keer kijken op een meetquote:
weet ik veel wat waar zitquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, is fijn met mooi weer heBen je wel een ijsje gaan halen bij de IJs&Zopie? Als je in de buurt van het Ledig Erf zat, die ijszaak heeft echt het beste ijs van Utrecht
[..]
Kom maar een keer kijken op een meet![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, is fijn met mooi weer heBen je wel een ijsje gaan halen bij de IJs&Zopie? Als je in de buurt van het Ledig Erf zat, die ijszaak heeft echt het beste ijs van Utrecht
[..]
Kom maar een keer kijken op een meet![]()
is ie mee naar Londen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat stipje wat Joost had gedaan als Utrecht was het Ledig Erf
Nu sushi eten![]()
Gaat ze ook doen, ik ga een uitmuntende beoordeling krijgen van haarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Inu het volgende:
shoppen in Londen isquote:Shoppen is best leuk als de pond laag staat2 nieuwe rokjes en een paar nieuwe schoenen en we gaan morgen weer verder shoppen, want we hebben nog niet eens heel Oxford Street gehad
en de mijnequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shoppen in Londen is
Doe m'n nicht de groeten
nog maar 5 weekjes Juupskequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:54 schreef Juup© het volgende:
En maar afwachtenDaar ben ik zo goed in
Beetje van beidenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, het went
Ben je bruin of rood?
dat mag je best hopen, maar ze heeft jouw genen en blijft dus heel koppig zitten tot ze naar buiten wordt getrokkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
5? Ik mag toch hopen dat de kleine er binnen 3 weken al is.
beter levend dan doodquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:06 schreef febster het volgende:
[..]
Beetje van beiden. Zit volgende week heel de week in Hongarije (festival) bij 35 graden en ik wil daar niet levend verbranden
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:08 schreef febster het volgende:
Ik gok op een 'Lowlandsbaby' en dan specifiek 23 augustus
Ik was anders redelijk op tijd volgens mijn oudersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag je best hopen, maar ze heeft jouw genen en blijft dus heel koppig zitten tot ze naar buiten wordt getrokken![]()
![]()
Oh noesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef febster het volgende:
Inu, vergeet de A&F store niet in London
Dan doe jij het nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:27 schreef bleiblei het volgende:
Ik moet eigenlijk draadjes aan elkaar knopen in de schuur, maar ik heb geen zin.
Nooit is ook weer overdreven, jij kunt de draadjes best een andere dag aan elkaar knopen dan hebben jullie alleen wat later licht in de tuinquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:30 schreef bleiblei het volgende:
Maar dan hebben we nooit licht in de tuin.
quote:De eerste 100% groene vibrator nu ook eindelijk zijn intrede gedaan in Nederland. Na 2 tot 3 minuten "opwinden" is "The Earth Angel Vibrator" klaar voor bijna 20 minuten verantwoord genieten! Bij een volledige lading is er tril plezier tot wel 60 minuten! Dus vergeet de batterijen, en geniet van deze 100% gerecyclede eco vibrator.
ik heb destijds in NY een korte broek van ze gekocht op Fifth, sindsdien vind ik ze erg hip/fijn jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh noes.
Ben jij ook al aan de Abercrombie & Fitch?
ohnoes, insectenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:11 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ergens komen wij te wonenEn niet op het kamp
En die zitten daar nog zatquote:
Grissom likesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
En die zitten daar nog zatEr vliegen daar allemaal van die paardenvliegen rond die zo smerig kunnen steken
ohnoes, je dochter wat doe jequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wie weetDuchessX vind dat iig een mooie naam.
Horzel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
En die zitten daar nog zatEr vliegen daar allemaal van die paardenvliegen rond die zo smerig kunnen steken
Enyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:20 schreef ArTiC het volgende:
google images op snuitlibelle:
[ afbeelding ]
aha
ws zitten er ook genoeg insecten, ik zie een meertjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Muggenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ws zitten er ook genoeg insecten, ik zie een meertje
Die weet straks niet beter. Maar er zijn meer straten waar wij kunnen gaan wonenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnoes, je dochter wat doe je
nee, wij stemmen voor snuitlibelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die weet straks niet beter. Maar er zijn meer straten waar wij kunnen gaan wonen
ik vind snuitlibel niet echt een toffe naam voor een kindquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die weet straks niet beter. Maar er zijn meer straten waar wij kunnen gaan wonen
Tja, dat wordt nu aangelegd. Ben benieuwd of ze er stilstaand water van maken of niet, want als dat wel het geval zou zijn dan zal dat fijn zijn voor de insecten maar niet voor de mensen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ws zitten er ook genoeg insecten, ik zie een meertje
Snottebel ook niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind snuitlibel niet echt een toffe naam voor een kind
en als ze prikkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
libellenlarven zijn echt evil, die zien er uit als joeressik park
daarom ging ik al zoeken op snuitlibellequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&sa=1&q=snuitlibel&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=
son&breugel failquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom ging ik al zoeken op snuitlibelle
jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft beugels gehaald, die ploppen echt koninklijk
waarom niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan het beter dan bbquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja
niks plopt beter dan een Grolsch beugel
Moet je eens op meer van die namen zoeken, zijn ook niet te vinden. Volgens mij hebben ze die namen zelf verzonnenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dommels plopt anders best hard.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja
niks plopt beter dan een Grolsch beugel
Beugels voor in de bustehouder?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft beugels gehaald, die ploppen echt koninklijk
Nee, je hebt die straatnamen zelf verzonnen en in het plaatje geplakt, eigenlijk kom je aan de autistlaan te wonenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet je eens op meer van die namen zoeken, zijn ook niet te vinden. Volgens mij hebben ze die namen zelf verzonnen
van Dommelsch krijg je al hoofdpijn voordat je ploptquote:
Aspergersteegjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, je hebt die straatnamen zelf verzonnen en in het plaatje geplakt, eigenlijk kom je aan de autistlaan te wonen
ik heb nog wel een (lege) 1,5l beugelflesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze komen niet in 5-literflessen
Dop tegen je hoofd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van Dommelsch krijg je al hoofdpijn voordat je plopt
OMGWTFBBQquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
faal: je pak sigaretten in een bak water laten vallen
Thank god voor de reserveshagzak
En Brandquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
bier is bier. Behalve Heineken pis.
Met dommelsch schiet je het stuc van het plafond.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
bier is bier. Behalve Heineken pis.
Ja joh, jaag haar ff weg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens veel online deze avond?
Brouwmeesterquote:
Bavariaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Brouwmeester
Nee..kom nou niet met: dat is gewoon Bavaria...ik proef het blind
maar die is er dus welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als er geen reserve shag is helemaal.
dat komt omdat ik even een baaldag had @ work en moet afreageersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens veel online deze avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |