mijn manager zou de muis afpakken en zeggen dat je dat helemaal verkeerd deedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:12 schreef bleiblei het volgende:
Mijn manager: BB, hoe maak ik dat grafiekje nu van kleur naar zwart/wit in Word?
Ik, gewoon omzetten naar Grayscale.
Oeh, ik ben toch zo goed bezig vandaag.
Om een rare reden tref jij elke keer incapabele managersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn manager zou de muis afpakken en zeggen dat je dat helemaal verkeerd deed
zal m'n aura wel zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Om een rare reden tref jij elke keer incapabele managers.
Ik ben er verslaafd aan, ook aan hipsters trouwensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben helemaal klaar met strings eigenlijk. Vooral sinds alle broeken weer op je heupen moeten hangen
ik heb allemaal idiote slips gehaald bij de HEMA zaterdag. Met appeltjesprint enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben er verslaafd aan, ook aan hipsters trouwens
appeltjesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb allemaal idiote slips gehaald bij de HEMA zaterdag. Met appeltjesprint enzo
Hipstersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben er verslaafd aan, ook aan hipsters trouwens
wat slips, wat hipsters, wat boxers. Alles behalve strings eigenlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
appeltjes![]()
maar je bedoelt met idiote slips, onderbroeken?
Nu vragen we natuurlijk om picsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat slips, wat hipsters, wat boxers. Alles behalve strings eigenlijk
ik zeg niks, ik moet aan mijn imago denkenquote:
toch niet deze he..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat slips, wat hipsters, wat boxers. Alles behalve strings eigenlijk
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:32 schreef ArTiC het volgende:
Opvoeden kind kost 202.728 euro
daar gaat je nieuwe lens Juup©
Volgens mij kan je het zo duur maken als je zelf wilt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:32 schreef ArTiC het volgende:
Opvoeden kind kost 202.728 euro
daar gaat je nieuwe lens Juup©
zo'n fangirl ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
toch niet deze he..
[ afbeelding ]
ik had ook tot 12 uur kunnen blijven liggen, maar dat geeft minder voldoeningquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:41 schreef -moppie- het volgende:
Goed bezig SQ!
Ik ga vanavond ook maar weer eens een aantal wasjes draaien.
Wat bedoelde jij met:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
moppie, waarom verkoop je je feun?
issie handig?
kun je d'r mee interneppen?
quote:
zie pmquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
moppie, waarom verkoop je je feun?
issie handig?
kun je d'r mee interneppen?
Het is Victorias Secretquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:25 schreef -moppie- het volgende:
Het is zo jammer dat er hier in Nederland geen Victoria Secrets bestaat.
Blij is met jouquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:58 schreef ColtZ40 het volgende:
Kutvloer in de slaapkamer is klaar.![]()
![]()
* blij is![]()
Joh
Wat heb je op dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Voel me slecht, veel te veel gegeten.
Hey! Wegwezen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, ik bedoel dat autisten altijd onverwachte dingen doen. Zoals op 7 september geboren worden als je 25 augustus verwacht wordt
Eerst plinten. Anders komt het er nooit meer van.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:04 schreef bleiblei het volgende:
Nu nog het bed derin en gullie kunnen der slapen.
Aha, omdat 7 september exact de laatste dag is dat zij mag bevallen dacht ik dat jij dat bedoeldequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, ik bedoel dat autisten altijd onverwachte dingen doen. Zoals op 7 september geboren worden als je 25 augustus verwacht wordt
Idd jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:43 schreef -moppie- het volgende:
Sommige mensen![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ucties__.html?p=10,2
oh? op 8 september moet ze het kind gewoon doorslikken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, omdat 7 september exact de laatste dag is dat zij mag bevallen dacht ik dat jij dat bedoelde
Nee dan is ze ingeleid en al bevallen als het goed is, want dan zou zij 42 weken zijn en langer mag het kind simpelweg niet blijven zitten/hangen/etc...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh? op 8 september moet ze het kind gewoon doorslikken?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
Breda
al 5 kastjes geklapt
Faalstad
nog veul harderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's UPC, heb ik geen inzicht in. Misschien is het daar wel net zo faal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |