mijn manager zou de muis afpakken en zeggen dat je dat helemaal verkeerd deedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:12 schreef bleiblei het volgende:
Mijn manager: BB, hoe maak ik dat grafiekje nu van kleur naar zwart/wit in Word?
Ik, gewoon omzetten naar Grayscale.
Oeh, ik ben toch zo goed bezig vandaag.
Om een rare reden tref jij elke keer incapabele managersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn manager zou de muis afpakken en zeggen dat je dat helemaal verkeerd deed
zal m'n aura wel zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Om een rare reden tref jij elke keer incapabele managers.
Ik ben er verslaafd aan, ook aan hipsters trouwensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben helemaal klaar met strings eigenlijk. Vooral sinds alle broeken weer op je heupen moeten hangen
ik heb allemaal idiote slips gehaald bij de HEMA zaterdag. Met appeltjesprint enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben er verslaafd aan, ook aan hipsters trouwens
appeltjesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb allemaal idiote slips gehaald bij de HEMA zaterdag. Met appeltjesprint enzo
Hipstersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben er verslaafd aan, ook aan hipsters trouwens
wat slips, wat hipsters, wat boxers. Alles behalve strings eigenlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
appeltjes![]()
maar je bedoelt met idiote slips, onderbroeken?
Nu vragen we natuurlijk om picsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat slips, wat hipsters, wat boxers. Alles behalve strings eigenlijk
ik zeg niks, ik moet aan mijn imago denkenquote:
toch niet deze he..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat slips, wat hipsters, wat boxers. Alles behalve strings eigenlijk
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:32 schreef ArTiC het volgende:
Opvoeden kind kost 202.728 euro
daar gaat je nieuwe lens Juup©
Volgens mij kan je het zo duur maken als je zelf wilt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:32 schreef ArTiC het volgende:
Opvoeden kind kost 202.728 euro
daar gaat je nieuwe lens Juup©
zo'n fangirl ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
toch niet deze he..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |