Ze kent 4 Bartenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
TS heet Bart
Volendammers die niet laten fucken met hun paling
Moet je niet mee spotten, aan die blik te zien is hij vroeger verkracht geweest...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Linke jongens gaat ze mee om!
http://nienek3.hyves.nl/a(...)os/509333356/0/Bfqv/
enquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:51 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
'Vrienden' van mij kennen haar
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar gaan we dan
Penisbaard, kom er maar in
Niemand van die mensen is bevriend met Nienkequote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:58 schreef Billy_Talent het volgende:
Een van deze mensen is TS vermoed ik
[ afbeelding ]
Whehehe, dat moet welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Er is maar 1 profiel niet zichtbaar gemaakt, denk dat dat hem is
Nee, de kans lijkt me gering dat TS direct verbonden is met het meisje via hyves. TS lijkt me dus geen van die vier Barten...quote:
Via die Hyve van die school dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, de kans lijkt me gering dat TS direct verbonden is met het meisje via hyves. TS lijkt me dus geen van die vier Barten...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:08 schreef wapwip het volgende:
![]()
Ik zal jullie zometeen een geheimpje verklappen![]()
in de tussentijd ga ik nog even door met lachen
Ga toch weg man, je zit bibberend van angst achter je toetsenbord, wachtend tot iemand je achternaam opspoort en het meisje een PM stuurt met de link naar dit topic.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:08 schreef wapwip het volgende:![]()
TS is het meisje in kwestie zelf! En wilde gewoon weten welke paupers haar zouden doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:08 schreef wapwip het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |