Das waar ja! maarja die heb ik zo snel nog niet kunnen checken, ben aan het werk.. Maar is idd een goede optie!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:17 schreef Nieuwskijker het volgende:
Ook de zekering in je radio zelf, althans bij mijne zit er wel eentje in.
Dan kan je ook kijken voor die zekering.quote:
Ja, want goeie radio's kunnen niet kapot gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:52 schreef 68Chevelle het volgende:
sluiting op geel of zekering inderdaad.
Of je hebt gewoon eeen kutradio
kloptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:16 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, want goeie radio's kunnen niet kapot gaan.
ja dat klopt ja, zal zo ff kijken of die dood is..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Sounddragon het volgende:
Er zit een rood 10A steekzekeringetje achterop de radio, lijkt op een normale maar is een maatje kleinerderder; ik gok dat die deaud is![]()
Wel apart dat die kapot gaat bij normaal gebruik overigens.. heb ik nog maar 1 keer voor elkaar gekregen.
Dit is een gewone:
[ afbeelding ]
En déze moet je dus hebben:
[ afbeelding ]
Maar werkt nog als een zonnetjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsss ... niet eens een 8-track
Behalve als je door tunnels rijdt, te ver van de zender rijdt (effe bijstellen), door erg slecht weer rijdt of simpelweg als er niets op de radio isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:46 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Maar werkt nog als een zonnetje
Helemaal juistquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Behalve als je door tunnels rijdt, te ver van de zender rijdt (effe bijstellen), door erg slecht weer rijdt of simpelweg als er niets op de radio is
Ik zou er 2 kopen, just in case...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:29 schreef Laurensius het volgende:
[..]
ja dat klopt ja, zal zo ff kijken of die dood is..
Is idd raar, heb de radio nu 2 maanden ongeveer.. in men vorige auto hingen er wel 2 versterkers aan men radio, maar nu gewoon de standaard speakers in de auto en meer niet..
Maar stel dat die dood is, kan ik dan gewoon een andere zekering halen, want dan lijkt me dat hij er weer ieder ogenblik uit kan klappen?
lol ... maar respect voor de authenticiteitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Helemaal juist...op alle punten
Thnx voor je adviezen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou er 2 kopen, just in case...
In de vorige setup speelde je over 2 amps, dwz. dat je interne versterker uit staat op dat moment (instelling in veel HU's tegenwoordig), en indien niet zo, verbruikt je interne versterker maar minimaal, omdat het signaal vóór de interne versterker richting amps gedirigeerd wordt..
Op dit moment gebruik je dus wél de interne versterker, en verbruik je dus meer stroom als wanneer er via externe versterkers gespeeld wordt![]()
Mocht de nieuwe zekering er wéér uitvliegen, moet je even serieus gaan zoeken naar sluitingen in de stroomvoorziening, en even de boordspanning checken..
Volgens U=I*R wordt de stroomsterkte bij hetzelfde uitgangsvermogen hoger indien de spanning omlaag gaat (starten in dit geval ??)... dus zorgen dat de radio óf pas aanschakelt ná het starten, of in ieder geval zorgen dat hij niet hard staat op het moment dat hij inschakelt.![]()
Suc6
Je bvent trouwens de Tramlijn vergetenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
lol ... maar respect voor de authenticiteit
Ook goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:45 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Thnx voor je adviezen!
heb zojuist hem er zojuist even uitgehaald.. en zekering was nog goed..
Wat blijkt nou.. tijdens het in 'douwen' van de radio (waar veel te langen kabels aanzitten voor zo'n klein stukje') is men stroom(+) van gaan wringen in de connector en was het dus kwestie van tijd voor die eruit zou schieten.. nu met wat meer beleid radio er terug ingezet en doet het weer!![]()
Wel eens over gedacht om in de bewoonde werled te gaan wonen ??quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:48 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je bvent trouwens de Tramlijn vergeten
Er zijn welgeteld 4 zenders goed te ontvangen, s'avonds 6
Overdag
-Christelijke zender 1
-Christelijke vender 2
-Radio Nostalgica
-Radio Vlaanderen
s'Avonds komt er nog bij
-France Bleu
-Armed Forces Network
So I've got me a stereo for me banging tunes!!
Hehe het was wel bar stil vanochtend, maar ben als ik net wakker ben meestal niet in de stemming om te gaan zingenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook goed![]()
Als je maar niet zelf hoeft te zingen onderweg
Wel eens aan gedacht om dan toch maar stiekum een aux poortje in de originele radio te bouwen? Of in een andere dat je de originele bewaart om het allemaal authentiek te houden, in geval van show / verkoop.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:48 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je bvent trouwens de Tramlijn vergeten
Er zijn welgeteld 4 zenders goed te ontvangen, s'avonds 6
Overdag
-Christelijke zender 1
-Christelijke vender 2
-Radio Nostalgica
-Radio Vlaanderen
s'Avonds komt er nog bij
-France Bleu
-Armed Forces Network
So I've got me a stereo for me banging tunes!!
Nee, ik kan namelijk de radio uitzetten en van motorgeluid genieten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht om dan toch maar stiekum een aux poortje in de originele radio te bouwen? Of in een andere dat je de originele bewaart om het allemaal authentiek te houden, in geval van show / verkoop.
Me too... kan ik ook nog elektrisch de achterruit opendoenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, ik kan namelijk de radio uitzetten en van motorgeluid genieten.
En France Bleu heeft altijd dikke US 70's disco muziek na 23.00
Kan ik ook in m'n Hondaatjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Me too... kan ik ook nog elektrisch de achterruit opendoen![]()
Kan ik ook in m'n Hondaatjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, ik kan namelijk de radio uitzetten en van motorgeluid genieten.
Ghi.. dat zou die kwijlebal ook wel wat vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan ik ook in m'n Hondaatjesuper-relaxed!
En dan kan het dak er ook nog af!
Lekker is dat hoor....zo weinig eisen aan het geluid stellen, petje afquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Kan ik ook in m'n Hondaatjesuper-relaxed!
Lijkt me ook heerlijk om tevreden te kunnen zijn met de techniek van toen i.p.v. die galmende 8600 vtec RPMmetjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:51 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Lekker is dat hoor....zo weinig eisen aan het geluid stellen, petje af
hey. als we het nou allemaal met elkaar eens waren.. was er niet eens een PTA forum omdat we allemaal in G-Wiz's zouden rijdenquote:
Nietusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
hey. als we het nou allemaal met elkaar eens waren.. was er niet eens een PTA forum omdat we allemaal in G-Wiz's zouden rijden
Ik rijd lekkerder dan jij, redneck!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:22 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Joh.....bekijk jij het es ff....met je nep-honda
Leer eerst je grammatica eens, spleetogenaanbidder!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik rijd lekkerder dan jij, redneck!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Leer eerst je grammatica eens, spleetogenaanbidder!
[ afbeelding ]
Nopequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:22 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
In ieder geval ben ik geen hondarijder
[ afbeelding ]
Wachtff..... ik heb een planquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
NopeDe weg is voor jou een golvend waterbed. Voor mij is het een imperfecte strook asfalt.
Hoe lang is "FF" ??quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |