Maar om die kwartfinale te bereiken moet je toch eerst die andere clubs verslaan. Dan kunnen we nog eens een leuk resultaat boeken zoals die winst tegen HSV of Fiorentina enzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het boeit me geen reet. Hele kuttournooi kan van mij de plee door.
Ga dat pas leuk vinden vanaf de kwartfinale
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Naja, ik ben voor een systeem dat alleen de landskampioenen CL spelen, breid de Europa-League dan maar uit met de nummers 2 en 3, wordt dat ook leuk.....
Het is ook niet erg om in de eerste ronde te beginnen halverwege augustus, maar het wordt nu wel heel erg met die voorrondes al voordat het seizoen begonnen is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar om die kwartfinale te bereiken moet je toch eerst die andere clubs verslaan. Dan kunnen we nog eens een leuk resultaat boeken zoals die winst tegen HSV of Fiorentina enzo.
Vreselijk ja...het wordt er niet leuker op zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is ook niet erg om in de eerste ronde te beginnen halverwege augustus, maar het wordt nu wel heel erg met die voorrondes al voordat het seizoen begonnen is.
Tja, dan hadden we/ze hoger moeten eindigen. Als je inderdaad naar een situatie gaat dat alleen de kampioenen naar de CL gaan (53 landen, 53 kampioenen?) dan heb je voor de Europa League of hoe je dat toernooi ook wilt noemen, veel minder plaatsen (53 bekerkampioenen en dan naar sterkte de nummers 2 en 3 ofzo?) Dan zit je ook op enorm veel ronden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is ook niet erg om in de eerste ronde te beginnen halverwege augustus, maar het wordt nu wel heel erg met die voorrondes al voordat het seizoen begonnen is.
Onmogelijk als de scheids met z'n 5 minuten extra tijd Sporting even de 2e voorronde inhelpt, of als die tering-Italianen PSV uit de CL-finale houden na weggespeeld te zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Vreselijk ja...het wordt er niet leuker op zo.
Dusss...beter presteren, met z'n allen
Je kunt ook gewoon die pauperlandjes weren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, dan hadden we/ze hoger moeten eindigen. Als je inderdaad naar een situatie gaat dat alleen de kampioenen naar de CL gaan (53 landen, 53 kampioenen?) dan heb je voor de Europa League of hoe je dat toernooi ook wilt noemen, veel minder plaatsen (53 bekerkampioenen en dan naar sterkte de nummers 2 en 3 ofzo?) Dan zit je ook op enorm veel ronden.
Ik schrok ook van die 5 minuten hoor..maar 't schijnt toch wel aardig te kloppen..iemand?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onmogelijk als de scheids met z'n 5 minuten extra tijd Sporting even de 2e voorronde inhelpt.
Twente wilde tijd rekkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onmogelijk als de scheids met z'n 5 minuten extra tijd Sporting even de 2e voorronde inhelpt.
Racistquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon die pauperlandjes weren.
Armenië ligt bijna in Iran, dus dat zou wel bij Azië mogen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind Oostenrijk en Zwitserland nou niet echt beter dan de Scandinavische competities, die mogen er dan ook wel bij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Precies
Nederland, Engeland, Schotland, Duitsland, België, Spanje, Frankrijk, Italië, Portugal, Griekenland, Turkije, Tsjechië, Rusland, Oostenrijk & Zwitserland zijn de enige landen waarbij het voetbal het aanzien waard is
Wat een fantastisch commentaar bij die laatste goal, kippenvel! Dit moment gaat zeker de boeken in als één van de mooiste van de afgelopen jarenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:07 schreef BluesRebel het volgende:
Hoeft niet per se. De bekerkampioenen hadden eerst een apart toernooi. Dat kan nou ook wel weer. De nummers 2 en 3 spelen Uefa Cup aangevuld met Fair play-winnaars of weet ik veel wat tot 128. Dan speel je 4 wedstrijden en zit je op 32 teams. Nu speel je er 6 in de poule, en aangezien iedereen in de voorronde begint sowieso nog 2 meer. Als je echt in de eerste voorronde begint speel je er 14 voordat je bij die laatste 32 zit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, dan hadden we/ze hoger moeten eindigen. Als je inderdaad naar een situatie gaat dat alleen de kampioenen naar de CL gaan (53 landen, 53 kampioenen?) dan heb je voor de Europa League of hoe je dat toernooi ook wilt noemen, veel minder plaatsen (53 bekerkampioenen en dan naar sterkte de nummers 2 en 3 ofzo?) Dan zit je ook op enorm veel ronden.
Heerlijk inderdaad. Kunnen die slaapverwekkende lui van hier nog wat van leren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef Adidah het volgende:
[..]
Wat een fantastisch commentaar bij die laatste goal, kippenvel! Dit moment gaat zeker de boeken in als één van de mooiste van de afgelopen jaren.
Mjah, Grasshopper en Red Bull wil ik nog wel tegen spelen, die FC Kopenhagens ben ik wel zatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik vind Oostenrijk en Zwitserland nou niet echt beter dan de Scandinavische competities, die mogen er dan ook wel bij.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef Adidah het volgende:
[..]
Wat een fantastisch commentaar bij die laatste goal, kippenvel! Dit moment gaat zeker de boeken in als één van de mooiste van de afgelopen jaren.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef Adidah het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:24 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Kunnen die slaapverwekkende lui van hier nog wat van leren.
Oh sorry, jullie willen een reactie op jullie trol.quote:
Ach ja, de ene keer schreeuw je jodeh, jodeh en de andere keer allah allah. Maar volgens mij ben je gewoon een heel lief gereformeerd jochie met een vlagie in de hand met een ster.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Allah! Allah! Ya salaam Spoooorting, ya salaaaaaaaaaaaaaaaam!
Fijn zo, knul.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tevredener dan gisteren rond deze tijd word ik niet meer deze week
Veel flauwer moet je 't niet maken hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef Adidah het volgende:
[..]
quote:ENSCHEDE - De mokerslag die Sporting Lissabon diep in blessuretijd uitdeelde, dreunde gisteren nog flink na bij FC Twente. Door het ongelukkige eigen doelpunt van verdediger Peter Wisgerhof wordt de naam van de Enschedese club morgen in Nyon niet getrokken bij de loting voor de play-offs van de Champions League. In plaats daarvan moet FC Twente in spanning afwachten welke ploeg het treft in de laatste voorronde van de Europa League.
De spelers van FC Twente staan en liggen er verslagen bij. Foto: ANP
Ronnie Stam blikte nog even terug op het drama tegen Sporting Lissabon en stak vervolgens de hand in eigen boezem. "Het is onze eigen schuld. We hadden in de laatste minuten veel slimmer moeten zijn door de bal in de hoek vast te houden, meer tijd proberen te rekken. En daarvoor hadden we in de counter ook al slagvaardiger moeten zijn”, aldus de rechtsback.
Veel tijd om uit te huilen heeft FC Twente niet. In de eredivisie wacht zondag alweer een topaffiche (PSV thuis) voor de tukkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |