Dan heb je ook altijd van die altenatievelingen die tegen oranje zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb zin in het WK. Dan steunen we tenminste hetzelfde elftal
Moet jij niet voor Duitsland zijn?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan heb je ook altijd van die altenatievelingen die tegen oranje zijn
Wat ben jij simpel zeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zij spelen tenminste Europees, kun je van die overbetaalde kutkneuzen van ons niet zeggen.
1. Mwah, beetje trots. Heb liever dat ze hun bek houden over Ajaxquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerste stukje: Boeien, doen ze overal wel. Elke club haalt Ajax er op de één of andere manier bij. Daar moet je ook eigenlijk trots op zijn.
Tweede stukje: Het is juist prachtig als een club als Twente wat mooi voetbal speelt (meestal) en wat een kleinere club is dan Feyenoord, dat die Europees het goed doen? Zo'n club zou ik het juist meer gunnen als een Feyenoord.
Derde stukje: Hoezo wannabe's? Dat maakt de eredivisie juist leuk.
Daar schaam ik me juist voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Nope, denk het niet, voelen sommigen hier zich te goed voor die zogenaamde oranje teletoeters.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik sta ook niet op de banken als Van der Vaart er eentje inlegt hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan heb je ook altijd van die altenatievelingen die tegen oranje zijn
Want? Heb toch heel wat meer respect voor de spelers van Twente dan voor die zakkenvullers bij m'n eigen club die vorig jaar meer bezig waren te huilen in de media dan met voetballen. Gelukkig zijn daar nu al een aantal van weg of naar de bank/tribune.quote:
Ai, ga ze niet nakijken, als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:57 schreef Blawh het volgende:
[ur=http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=99842]Interviews[/url]
1. Dat zul je altijd houden. Ook al staan Ajax jarenlang op de 10e plek, dan krijg je dat gezeik nogquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1. Mwah, beetje trots. Heb liever dat ze hun bek houden over Ajax![]()
2. Echt niet.. hoe minder het goed doen, hoe exclusiver het is, hoe specialer het voor Ajax is. Ik bekijk het allemaal vanuit het oogpunt van Ajax
3. Niet als ze in Twente 'helemaal niet in Amsterdam' beginnen te zingen terwijl ze nog geen flikker hebben bereikt. Wel reëel blijven.
[..]
Daar schaam ik me juist voor.. smerige tokkies overal die geen flikker van voetbal weten maar gewoon komen zuipen en ons voor heel europa voor schut zetten
Clubvoetbal
Dat was zo'n dilemma voor mij. Vorig jaar vroeg iemand mij dat. Wat nou als Duitsland en Portugal in de finale staan, voor wie ben je dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nooit van mn leven![]()
(behalve als ze tegen Portugal spelen)
Onze generatie Duitsers zijn wel oke.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was zo'n dilemma voor mij. Vorig jaar vroeg iemand mij dat. Wat nou als Duitsland en Portugal in de finale staan, voor wie ben je dan?
Na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang nadenken kwam er toch Duitsland uit mijn mond gerold
Liever Duitsland dan zuidelijke landen. En dat begint al bij de grens van Belgie en Fra.........quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was zo'n dilemma voor mij. Vorig jaar vroeg iemand mij dat. Wat nou als Duitsland en Portugal in de finale staan, voor wie ben je dan?
Na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang nadenken kwam er toch Duitsland uit mijn mond gerold
Alsof die er vanuit gingen wel even te winnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk staan nu de Twente supporters weer met beide beentjes op de grond.
Waar heb jij gelezen van iemand dat we dat varkentje wel ff gingen wassen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk staan nu de Twente supporters weer met beide beentjes op de grond.
Elke Twentesupporter was bang voor een tegengoal idd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof die er vanuit gingen wel even te winnen.
nou via de nos, borst, derksen, kraaij etc etc. zou dit wel gaan lukken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof die er vanuit gingen wel even te winnen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Elke Twentesupporter was bang voor een tegengoal idd.
Zijn die allemaal voor Twente dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:05 schreef ASroma het volgende:
[..]
nou via de nos, borst, derksen, kraaij etc etc. zou dit wel gaan lukken.
Ik zat op de tribune en zag dus 22 man in het strafschopgebied staan. Ik wist geen eens wie hem raakte of hoe die ging, maar zag opeens een bal in het doel. Iedereen werd helemaal gek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:07 schreef Kopbal het volgende:
Niet zo vreemd natuurlijk, heel voetbalkijkend Nederland zag die goal aankomen.
De NOS is een Ajacied, Borst een Spartaan en Kraaij Sr. en Jr. zijn Feyenoorders geloof ik. Allemaal geen Tukkers dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:05 schreef ASroma het volgende:
[..]
nou via de nos, borst, derksen, kraaij etc etc. zou dit wel gaan lukken.
idd dan hadden ze maar voor de 2-0 moeten gaan. Dit is al vaak genoeg gebeurd. Chelsea - Barca, AZ - Sporting noem ze maar op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:07 schreef Kopbal het volgende:
Niet zo vreemd natuurlijk, heel voetbalkijkend Nederland zag die goal aankomen.
Precies. En als je dan speelt om de 1-0 vast te houden zet dan niet die Rukfiets erin, die leverde elke bal die hij kreeg netjes in bij de tegenstanderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
idd dan hadden ze maar voor de 2-0 moeten gaan. Dit is al vaak genoeg gebeurd. Chelsea - Barca, AZ - Sporting noem ze maar op.
Niemand bij de 1e paalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef BluesRebel het volgende:
Die keeper raakt 'm niet eens
Schouder Twente --> Voet Twente --> Goal --> Epic fail.
Ze gingen juist voor de 2-0 dat was het probleem. Sporting had zelf in deze situatie de laatste 20 minuten bij de hoekvlag gespeeld. Nederlandse club zijn te netjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
idd dan hadden ze maar voor de 2-0 moeten gaan. Dit is al vaak genoeg gebeurd. Chelsea - Barca, AZ - Sporting noem ze maar op.
Ja, dit is vragen om problemen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ook.. maar ik verbaas me erover dat 2 Twente spelers 2 keer de bal richting eigen goal spelen. Zal niet de bedoeling zijn geweest maar zo'n eigen goal zie je ook niet elk seizoen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niemand bij de palenTjah dat is natuurlijk erg dom
Mwah, ze konden geen bal meer goed in de ploeg houden. Veeeeel slordig balverlies.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze gingen juist voor de 2-0 dat was het probleem. Sporting had zelf in deze situatie de laatste 20 minuten bij de hoekvlag gespeeld. Nederlandse club zijn te netjes.
Geen idee wat afgesproken is. Keeper kwam ook mee he van Sporting. Iedereen moet wel gedekt staan. Keuzes... keuzes...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niemand bij de 1e paalTjah dat is natuurlijk erg dom
Hoe zou dat toch komen dat Sporting 80 minuten lang ging aanvallen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:14 schreef Kopbal het volgende:
Eerste wedstrijd heb ik 80 minuten lang Sporting zien aanvallen, dus zó onterecht is het ook niet.
Wel zuur.
Barca vorig jaar ook tegen Chelsea en toen had je iedereen hier moeten horen hoe blij ze waren. En nu stellen dat Sporting onterecht heeft gewonnen en daar pissed om zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:13 schreef SCH het volgende:
Sporting heeft fucking onterehct gewonnen - wat die gare cambuurfans hier ook zeggen.
Omdat Sander Boschker een hele domme rode kaart paktequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen dat Sporting 80 minuten lang ging aanvallen?
Daarin kunnen we nog steeds Everton, Valencia, Lazio Roma etc loten inderdaad...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:08 schreef need2009 het volgende:
Zie net dat we "geplaatst" zijn voor 4e ronde EL. Dus tegen een iets "mindere" tegenstander. Maar goed, dat zegt niet veel.
Joh..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Omdat Sander Boschker een hele domme rode kaart pakte
Het is gewoon sneu voor Twente. Ik snap niet hoe je hier blij om kan zijn als Nederlandse voetballiefhebber.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Barca vorig jaar ook tegen Chelsea en toen had je iedereen hier moeten horen hoe blij ze waren. En nu stellen dat Sporting onterecht heeft gewonnen en daar pissed om zijn
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:13 schreef SCH het volgende:
Sporting heeft fucking onterehct gewonnen - wat die gare cambuurfans hier ook zeggen.
Er is gewoon een mongool ooit op tv begonnen over dat 'terecht en onterecht winnen'. Wie de meeste doelpunten heeft is gewoon de winnaar aangezien dat het doel van het spelletje is. Voor mijn part gaan ze 90 minuten lang verdedigen en met 1 counter scoren.. zijn ze gewoon slim bezig. Ik denk dat de 'onterechte verliezers' toch langer huilen dan de 'onterechte winnaars' die zich in de geschiedenisboeken werken. Stomme onzin allemaal.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Barca vorig jaar ook tegen Chelsea en toen had je iedereen hier moeten horen hoe blij ze waren. En nu stellen dat Sporting onterecht heeft gewonnen en daar pissed om zijn
Goed punt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen dat Nederlandse teams er weer altijd in trappen. Vorig jaar ook al tegen Marseille. Twente en Ajax beide keren beter maar toch niet door gaan en dan heb ik het nog niet gehad over PSV - Ac Milan, Ajax Ac-Milan AZ - Sporting.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu voor Twente. Ik snap niet hoe je hier blij om kan zijn als Nederlandse voetballiefhebber.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:56 schreef BluesRebel het volgende:
Daar schaam ik me juist voor.. smerige tokkies overal die geen flikker van voetbal weten maar gewoon komen zuipen en ons voor heel europa voor schut zetten
Clubvoetbal
Te weinig rivaliteit?quote:
Nee hoor, kijk maarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Daarin kunnen we nog steeds Everton, Valencia, Lazio Roma etc loten inderdaad...
We waren dan iig verzekerd an EL-poulsysteem en de miljoen die je dan krijgt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
idd zuur voor Twente maar ze waren er nog niet dus als het nou een ronde later was dan zou het nog zuurder zijn geweest maar nu wachte een club als Arsenal nog.
toen er 5 min bijkwammen zat de 1-1 wel een beetje aan te komen en hij viel ook , tja de ene ploeg heeft geluk en de ander heeft het niet.
[..]
Goed punt.
Mwah.. ik erger me toch echt gewoon aan die debielen die het als een vakantie zien. Lijkt wel een camping soms. (En soms is dat het ook letterlijk.) Dan heb ik liever de echte fans bij clubs die wat erom geven en er verstand van hebben. Dat ze honderden kilometers afreizen om de wedstrijd alsnog op een tvquote:
Juist...het gaat je dus meer om de supporters dan om het voetbal.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:25 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Mwah.. ik erger me toch echt gewoon aan die debielen die het als een vakantie zien. Lijkt wel een camping soms. (En soms is dat het ook letterlijk.) Dan heb ik liever de echte fans bij clubs die wat erom geven en er verstand van hebben. Dat ze honderden kilometers afreizen om de wedstrijd alsnog op een tvte gaan bekijken zegt ook wel genoeg.
Dit is baasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:07 schreef BluesRebel het volgende:
Ik versta er niks van maar waarom kunnen wij niet zulke commentatoren krijgen? Die gewoon altijd enthousiast zijn in plaats van alleen bij Barcelona en Man U
Nederlandse commentatoren
Nee, het gaat me om mijn principes. Wil gewoon niet daar tussen zijn. Daarom ga ik wel naar allerlei clubs (vooral Ajax maar ook welles naar Heerenveen, Cambuur en binnenkort voor t eerst naar Groningen). En dat zou ik niet doen als t me alleen om de supporters ging want bij die laatstegenoemde clubs zit ik tussen hun en niet in het uitvak. Dan kan ik ook niet echt uit mn dak gaan als de tegenpartij scoort en ik toevallig voor hun ben maar ik geniet wel van het voetbal, anders zou ik t niet doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Juist...het gaat je dus meer om de supporters dan om het voetbal.
Het is Al-Jazeera dus het kan elk Islamitisch land zijn. Maar meestal is t Qatar(hoofdbasis), Saoedie-Arabië of Marokko.quote:
Ik heb daar ook niet zoveel mee hoor. Maar ze zetten ons niet voor lul. Zelfs in Zwitserland, waar ze er eerst helemaal geen zin in hadden, vonden ze het achteraf geweldig. Het heeft niet zoveel met voetbal te maken soms, het is meer gefeest. Maar het is toch mooi als alle rivaliteit samenkomt, en je samen de strijd aangaat met andere landen? Eens in de twee jaar..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee, het gaat me om mijn principes. Wil gewoon niet daar tussen zijn. Daarom ga ik wel naar allerlei clubs (vooral Ajax maar ook welles naar Heerenveen, Cambuur en binnenkort voor t eerst naar Groningen). En dat zou ik niet doen als t me alleen om de supporters ging want bij die laatstegenoemde clubs zit ik tussen hun en niet in het uitvak. Dan kan ik ook niet echt uit mn dak gaan als de tegenpartij scoort en ik toevallig voor hun ben maar ik geniet wel van het voetbal, anders zou ik t niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niet zoveel mee hoor. Maar ze zetten ons niet voor lul.
Daarom zijn t kutsupporters.. het zijn eigenlijk toeschouwers, geen supporters.quote:Zelfs in Zwitserland, waar ze er eerst helemaal geen zin in hadden, vonden ze het achteraf geweldig.
quote:Het heeft niet zoveel met voetbal te maken soms, het is meer gefeest. Maar het is toch mooi als alle rivaliteit samenkomt, en je samen de strijd aangaat met andere landen? Eens in de twee jaar..
Je hoeft er ook niet altijd tussen te zitten toch? Hoewel dat wel het leukste is. Maar voetbal is een prima tv sport. Ben in '93 naar Nederland - Engeland geweest in de Kuip, kwalificatie voor USA94, en dat was geweldig.
Ik kijk er wel naar hoor, maar ik kijk dan met vrienden of familie. Ik hoef daaraan niet mee te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof clubsupporters van Ajax en Feyenoord ons nog nooit voor lul hebben gezet? Of vind je dat gerel wel ok?quote:
Dan was het hands van de verdediger van Twente lijkt mij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Net ff laatste doelpunt bekeken. Was dat niet hands, bij het eerste balcontact na de cornertrap?
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:55 schreef sportinguista het volgende:
[..]
Dan was het hands van de verdediger van Twente lijkt mij.
Dat is ook triest. Maar als de Feyenoorders t doen heb ik er niks mee.. alleen met die van Ajax vind ik t kut. Gelukkig wordt dat minder en worden de daders ook vaak bestraft. Bij dat vinden de meeste t wel ok en dat tokkiegedrag neemt elk toernooi toequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Alsof clubsupporters van Ajax en Feyenoord ons nog nooit voor lul hebben gezet? Of vind je dat gerel wel ok?
Daar ben ik het volkomen mee eens. Laatst hoorde ik een Nederlandse commentator zeggen: "Belangrijkste conclusie van vandaag is dat Willem II terecht gewonnen heeft". Sommigen betrekken het gezegde: "it's not whether you win or lose, it's how you play the game' echt overal bij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Er is gewoon een mongool ooit op tv begonnen over dat 'terecht en onterecht winnen'. Wie de meeste doelpunten heeft is gewoon de winnaar aangezien dat het doel van het spelletje is. Voor mijn part gaan ze 90 minuten lang verdedigen en met 1 counter scoren.. zijn ze gewoon slim bezig. Ik denk dat de 'onterechte verliezers' toch langer huilen dan de 'onterechte winnaars' die zich in de geschiedenisboeken werken. Stomme onzin allemaal.
Voor mij geldt dat waarschijnlijk nog veel meer omdat ik nog maar 19 ben en vrijwel alleen maar een kutperiode van Ajax heb mee mogen makenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:56 schreef Parafernalia het volgende:
Bovendien heb ik Oranje veel vaker een memorabele wedstrijd zien spelen dan de clubteams. Het is lastig vergelijken, dat geef ik ook meteen toe.
Inderdaad. Over 20 jaar weet 99% niet dat die club leuk speelde maar iedereen kan zo opzoeken wie toen de CL ofzo heeft gewonnen. Daar gaat t om. Alsof Ajax zo groot zou zijn als ze in de jaren 70 geweldig speelden maar nooit de EC hadden gewonnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen mee eens. Laatst hoorde ik een Nederlandse commentator zeggen: "Belangrijkste conclusie van vandaag is dat Willem II terecht gewonnen heeft". Sommigen betrekken het gezegde: "it's not whether you win or lose, it's how you play the game' echt overal bij.
Willem II wint altijd terecht, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen mee eens. Laatst hoorde ik een Nederlandse commentator zeggen: "Belangrijkste conclusie van vandaag is dat Willem II terecht gewonnen heeft". Sommigen betrekken het gezegde: "it's not whether you win or lose, it's how you play the game' echt overal bij.
Ajax in '95.. je hebt wat gemist!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:04 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat waarschijnlijk nog veel meer omdat ik nog maar 19 ben en vrijwel alleen maar een kutperiode van Ajax heb mee mogen maken, maar het is het wachten waard
Hoewel CL 2003 ook wel erg mooi was.
Wrijf t even inquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ajax in '95.. je hebt wat gemist!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:10 schreef Ritmo het volgende:
Overigens is het allemaal de schuld van Ajax. Door hen moest Twente een extra voorronde spelen en zij kochten Wielaert waardoor Twente Wisgerhof moest halen.
Ajax.
kloptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:19 schreef Jojoortje het volgende:
Gelukkig ben ik geen 'gast'
Je was als Ajacied anders gewoon te gast in het Diekman hoor..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:19 schreef Jojoortje het volgende:
Gelukkig ben ik geen 'gast'
Of ja..hoe heet dat stadion tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je was als Ajacied anders gewoon te gast in het Diekman hoor..
Och verrek ja...jeetje..ik lijkt Tong welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zeg ook nog wel eens het Arke stadion, maar nog net geen Diekman
Slaap lekker mensen. Het was een wedstrijd vol emotie.. Pfoeh!
Ik weet het ook nietquote:
Gek genoeg ben ik d'r al weer overheen. Even een kwartier lang alles aan elkaar gevloekt. Nog een half uurtje chagrijnig, en daarna was het over. Nu die wedstrijd zo snel mogelijk vergeten en focussen op wat nog wel kan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:24 schreef o.us het volgende:
Echt heel zuur dit, zeker omdat als Twente, Ajax, PSV, Heerenveen en NAC niet hun best doen in de EL, het de komende jaren steeds slechter zal gaan met het Nederlandse voetbal. Ik heb zo mijn twijfels over Heerenveen..of zij de groepsfase EL gaan halen zal mij een raadsel wezen maar na donderdag weten we wie tegen wie moet.
Kom net thuis van avondje chillen en zie wat twente heeft gedaan, weg funny mood: nu sacherijnig all the wayquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |