quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef wise het volgende:
Misschien wat te lang, maar het is het lezen waard.
Echt ongelofelijk, ik zal het even samenvatten over de mensen met wie ik werk:
Als eerste is er een meisje die zich voordoet alsof ze een model is. Ik moet toegeven, ze ziet er lekker uit, maar ze doet constant dr haar en is vaak met make-up bezig. Ook is ze erg egocentrisch en denk niet aan de meningen van anderen. Ze is zo dom als een doos vol stenen. Het verbaast me dat ze nog de hersens heeft om te ademen.
Het volgende meisje is precies andersom. Ze is waarschijnlijk het slimste meisje dat er rond loopt. Ze kan zo veel meer maar toch blijft ze bij het groepje. Op een schaal van 1 tot 10 is ze -10. Ik denk ook niet dat ze zich wast of laat staan haar schaamhaar scheert. Ik verdenk haar er van dat ze lesbisch is, want telkens als we langs de gamma rijden wordt ze hysterisch..
En als laatste het pronk stonk van het groepje die een fucking stoner is. En dan niet iemand die af en toe een blowjte rookt, nee, deze gast is al stoned voordat hij komt werken, tijdens het werken en vast en zeker ook na het werk.
Ik geloof dat hij de afgelopen 10 jaar nooit nuchter is geweest en hij is pas 22. Hij kleed zichzelf als een hippy uit de jaren 60. En wat het nog erger maakt is dat hij zijn hond meeneemt. Elke dag moet ik naar de fucking grote hond kijken. Dat beest loopt de halve dag stoned rond van het passief meeroken. Soms lijkt het net ze met elkaar praten. Echt. Tevens hebben ze beide vaak honger en moeten we stoppen zodat ze kunnen eten.
maar goed, deze idioten rij ik rond in mijn busje en lossen we mysteries op en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie puzzelen met verkeersborden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef wise het volgende:
maar goed, deze idioten rij ik rond in mijn busje en lossen we mysteries op en zo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:54 schreef Uro het volgende:
Ik moest lachen.
[ afbeelding ]
Kwaliteitstopic. Dat wel! Jij bent zeker die blonde gast ofnie?
Hier ben ik het mee eens.quote:
Die is dan weer erg matigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
TS en zijn werkgroepje
HA JIJ BENT DIE KANKER JUNKquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:01 schreef muay-toy het volgende:
ik weet nu wie je bent TSdie omschrijvingen kan er maar 1 zijn. ik ben namelijk je collega. stoer van je om op fok een topic over ons te maken knurft, in het echt durf je nooit wat te zeggen. morgen krijg je klappen op werk.
-x-
Jij hebt "who wants to be a superhero" niet gezien?quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:26 schreef mieuwmieuw het volgende:
Zonder die fipo had ik niet gelold.
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
OMG ik zag door die kutbanner![]()
die over de laatste regel zat de clue niet.
Waarom de fuck geef je Uro de credits terwijl TS hier degene is die geniaal is?quote:
Omdat hij het afmaakte met dat scooby doo plaatje wat alles perfect samenvattequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Waarom de fuck geef je Uro de credits terwijl TS hier degene is die geniaal is?
Heb je foto's?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef wise het volgende:
[...] Ik moet toegeven, ze ziet er lekker uit, [...]
Voor de goede verstaander deed de laatste regel van de OP dat al.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat hij het afmaakte met dat scooby doo plaatje wat alles perfect samenvatte
Welke was je, dat slimme-man wijf?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:01 schreef muay-toy het volgende:
ik weet nu wie je bent TSdie omschrijvingen kan er maar 1 zijn. ik ben namelijk je collega. stoer van je om op fok een topic over ons te maken knurft, in het echt durf je nooit wat te zeggen. morgen krijg je klappen op werk.
-x-
Trap maar af dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik verwacht een paar hele slechte lemmings op dit topic
Ik had dat toen nog niet in de gaten, pas na het zien van de fipoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Voor de goede verstaander deed de laatste regel van de OP dat al.
waarom quote je die op, fag?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
TS sesamstraat is toch al lang afgelopen? Wat doe je nog online?
das dan weer kut. Zeker op tenerifequote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:36 schreef DoimeN het volgende:
Geniaal topic.
Ik dacht kanker weer zo'n hbo topic. Maar bij de laatste zin moest ik echt lachen, ondanks dat ik 10 uur vast zit op een kankervliegveld.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:32 schreef XtremeNL het volgende:
Als dit 4chan is, is "deze idioten rij ik rond in mijn busje en lossen we mysteries op en zo"dan nu een meme?
Geen idee, het stond iig gisterochtend al op 4 chanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:32 schreef XtremeNL het volgende:
Als dit 4chan is, is "deze idioten rij ik rond in mijn busje en lossen we mysteries op en zo"dan nu een meme?
neequote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:32 schreef XtremeNL het volgende:
Dus?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:43 schreef Quisho het volgende:
Jezus deze copypasta gaat al 5 jaar rond op 4chan
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:54 schreef Uro het volgende:
Ik moest lachen.
[ afbeelding ]
Kwaliteitstopic. Dat wel! Jij bent zeker die blonde gast ofnie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |