Ik vind dat ze Portugezen moeten afschaffen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef koningdavid het volgende:
Weer op het nippertje winnen die klojo's. Ik vind dat ze voetbal moeten afschaffen in Portugal.
Als het Nederland-Duitsland was geweest was je ook kwaad geweest. 'T is gewoon een kutgevoel!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Meteen helemaal over de zeik als een club in de laatste fase van de wedstrijd gewoon enorm sterk kan zijn.
Ik kan tenminste tegen mijn verlies. Jij, ook al ben je niet eens een twente fan, blijkbaar niet.quote:
Ik vind dat we Portugal moeten binnenvallen! En dan iedereen afknallen daar.quote:
Ach, Twente scoorde zelf de 1-1quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef KirkLazarus het volgende:
Damnit Twente... jullie hebben AZ - Sporting toen toch ook gezien? Was te verwachten dat ze het in de blessuretijd met een corner zouden doen.
Ze waren niet sterk, ze speelden echt kansloos. Die 1-1 is pure mazzel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Meteen helemaal over de zeik als een club in de laatste fase van de wedstrijd gewoon enorm sterk kan zijn.
Ik kan wel tegen m'n verlies. Als ze Twente met 4-0 weggespeeld hadden dan was dat zo, maar deze klootzakken doen het erom.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan tenminste tegen mijn verlies. Jij, ook al ben je niet eens een twente fan, blijkbaar niet.
en ik speel geen WoW
Dan had ik inderdaad een kutavond hebben gehad. Maar dan nog zou ik niet met opmerkingen komen dat alle Duitsers zouden moeten sterven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef am1b het volgende:
[..]
Als het Nederland-Duitsland was geweest was je ook kwaad geweest. 'T is gewoon een kutgevoel!
gefrustreerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |