En zo is het. Alleen tegen F'noord zou ik het nog vatten, maar dit? Treurig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar niet boven kan staan. Als mensen juichen als Ajax wordt uitgeschakeld dan heb ik altijd het gevoel dat men zich afzet tegen de grootste club van Nederland. Laat ze lekker lullen. Ajacieden die ze nu ' terugpakken' hebben helemaal geen trots.
Voel me niet aangesproken want ik ben er zaterdag gewoon weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh, je voelt je aangesproken? Of wou je ontkennen dat er veel van dat soort figuren op Fok zitten?
Ik heb het niet over ajax maar over twentequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Xummon het volgende:
[..]
[inkoppertje] ajax wel dan [/inkoppertje]
Welk topicquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zu spat, verder in andere topic.
Je hebt de afstandsbediening en de chips al klaar liggen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Voel me niet aangesproken want ik ben er zaterdag gewoon weer
Dat heb ik nu altijd als ik die ziekte lees. Onnodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Ad_rem het volgende:
*insert kankerstem* "deze wedstrijd werd mede
mogelijk gemaakt door fcupdate.nl"
Grr kan het beeldscherm wel inslaan
Nog 1 keer dan, AHAGAGAHAHAHAHHAHAHA EPIC FAIL!!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar iemand die al wegloopt en verder niet meer bedreigend is voortdurend porren met een stuk en onderuit schoppen, lijkt me dan weer het tegenovergestelde van wat je zou moeten doen als agent.
Als iemand zich daadwerkelijk misdraagt en dus een bedreiging vormt, mag de politien er wat mij betreft best even op los slaan (die figuur heeft het dan zelf uitgelokt), maar op deze beelden lijkt het nogal 'buitensporig' en dus ongewenst.
Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Doet me trouwens een beetje denken aan die idioot die op scholieren aan het inslaan was 1-2 jaar geleden.
Hoef het niet na te lezen hoor, je hebt gewoon ongelijk maar wil het niet toe gevenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees het nog een keer na. Geen zin om het uit te leggen.
zal wel weer zo'n poepajacied zijn hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef Adidah het volgende:
Kanker, ik heb in tijden niet meer zo gelachen.
Nee, jullie zijn altijd zo heerlijk bescheiden en vriendelijk richting andere clubs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Preciesssssssssss. En al die tukkers die krom lachen van het lachen want ZIJ zouden wel ff de CL ingaan![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt de afstandsbediening en de chips al klaar liggen?
Rot op man, ze spelen thuis tegen een tegenstander die nog minder is dan fc omniworld en zelfs dan nog een matige 1-0 in de allerlaatste minuutquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef EchoAlpha het volgende:
PSV mag van mij (overmorgen?) trouwens wel door![]()
Wat een triest leven moet jij hebben dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef Adidah het volgende:
Kanker, ik heb in tijden niet meer zo gelachen.
geregistreerd op: dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:54quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef sportinguista het volgende:
Viva O Sporting !!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |