Eenschquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef BluesRebel het volgende:
Ik als Ajacied gun eerlijk gezegd Feyenoord veel meer dan die 2 en alle andere. Mooie club, veel geschiedenis en hopelijk komen ze weer naar de top want toen was de eredivisie leuker.
Dan gebruik je het woord fan perfect.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik als ajacied vind het kut als Feyenoord uitgeschakeld wordt in Europa. Jammer dat er zoveel josties zijn hier.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef BluesRebel het volgende:
Nee hoor, dit was altijd al zo(Feyenoord).. ze leveren prachtige wedstrijden op met mijn favoriete clubJammer van de hooligans bij beide en het publiek bij Feyenoord mag ook wel wat anders, wat multicultureler. Te veel kale lui met bomberjacks
Barman? Ik? Whehe..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Meneer de barman met z'n topfunctie.
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan gebruik je het woord fan perfect.
Het is simpel. Wat jij denkt, denk ik niet. Wat jij vindt, vind ik niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef BluesRebel het volgende:
Leg uit.
En daarom maar direct op een hele club kotsen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat een aantal op Twente kotst heeft niets met prestaties te maken maar met de voorzitter
Iemand uitschelden voor jostie omdat ie anders denkt getuigt ook niet echt van niveau.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik als ajacied vind het kut als Feyenoord uitgeschakeld wordt in Europa. Jammer dat er zoveel josties zijn hier.
quote:
Ah, we hebben te maken met een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef BluesRebel het volgende:
Jammer van de hooligans bij beide en het publiek bij Feyenoord mag ook wel wat anders, wat multicultureler. Te veel kale lui met bomberjacks
Idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En daarom maar direct op een hele club kotsen?
Als ik een discussie op niveau wil voeren ga ik wel ergens anders heen dan VBL.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef cheqy het volgende:
[..]
Iemand uitschelden voor jostie omdat ie anders denkt getuigt ook niet echt van niveau.
Neen, die discussie is al vaak genoeg gevoerd hier. Dit is het Twente - Sporting topic.quote:
Zeker wel, als er 1 groep supporters scheit hebben aan ethiek en normen en waarden zijn jullie het.quote:
Dat was je reactie niet op die van mijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is simpel. Wat jij denkt, denk ik niet. Wat jij vindt, vind ik niet.
En bij feyenoord ook, point?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En daarom maar direct op een hele club kotsen?Als Munsterman bij jullie had gezeten was het de grootste held ter wereld geweest.
Ik snap niet waar jij de "haat" vandaan haalt richting die clubs. Tuurlijk zal er een deel een hekel aan ze hebben (om wat voor reden dan ook). Maar ik heb ook maten die een hekel hebben aan RKC, dan heeft toch ook niet opeens heel Ajax een hekel aan RKC?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh ja, dergelijke reacties van jullie richting ons zijn toch heel wat anders, gezien de eeuwige rivaliteit. Maar die haat tegen Twente en AZ opeens, en de jaren ervoor PSV... Triest gewoon.
Overigens zeg ik duidelijk dat ik doel op de trollende Ajacieden, niet degene met een IQ hoger dan 80 die gewoon zeggen "jammer Twente". En neem het niet zo serieus als ik 'half Amsterdam' zeg..
Kortzichtig is dat, een club is zoveel meer dan een voorzitter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat een aantal op Twente kotst heeft niets met prestaties te maken maar met de voorzitter
Jawel en Sporting 0 kansen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb overigens de wedstrijd niet gezien, heeft Twente ook nog kansen gehad op de 2-0?
Naja jij als Feyenoorder weet toch ook wel dat dat gewoon zo isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ah, we hebben te maken met een ervaringsdeskundige
Kan, ik kom er net in maar oke.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neen, die discussie is al vaak genoeg gevoerd hier. Dit is het Twente - Sporting topic.
Ik heb overigens de wedstrijd niet gezien, heeft Twente ook nog kansen gehad op de 2-0?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |