Het is sowieso een kansloze discussie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En je maakt jezelf nog dommer met deze post. Wat een geval
.
Volgens mij roepen er maar drie of vier zo hard en zegt de rest gewoon dat het voor Twente jammer is, maar voor de droeftoeters hier alleen maar goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind het nog meer sad dat er Ajacieden anti-Twente zijn omdat een vijftal supporters op FOK! een beetje trollerig zijn t.o.v. Ajax. Alsof die representatief zijn voor alle Twentefans.
Discussiequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is sowieso een kansloze discussie.
Ik zou ns beter lezen. Of wegblijven danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef Ambrosius het volgende:
Paar 100 posts niet gelezen, ik zie vluchtig scrollend 80x Ajax voorbij komen, het gaat maar door.
Mwoah, vind ik niet. Zo'n rivaliteit zou niet moeten ontstaan door het feit dat een andere club het een paar jaartjes beter doet. Zoals ik al zei: wij zijn nu toch ook niet massaal anti-Heerenveen, anti-AZ en anti-weet ik veel wie het allemaal beter deden in de competitie dan ons?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoort bij het voetbal. Een nieuwe rivaliteit is zo geboren.
Ik gunde Twente en Groningen 2 jaar terug heel veel. Maar toen Twente daar stond en zong 'helemaal niet in Amsterdam' was ik blij dat ze zo dichtbij Duitsland staan voor het geval dat....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoort bij het voetbal. Een nieuwe rivaliteit is zo geboren.
Die 4 die zo dedenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uhm die 30 "AHAHAHAV AJAX NEEMT WRAAK!1!!| WHAAA DIE BOEREN DACHTEN DAT ZE BETER DAN HET GROTE AJAX WAREN MAAR NU LIGGEN ZE ERUIT, GERECHTIGHEID HAHAHA!!!H11![]()
!'-reacties?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Ritmo het volgende:
De Zeeuw als excuus-Ajacied erin.Cissé.
Darley.
![]()
Daarom, die trollen dan gewoon net zo hard mee. Een echte voetballiefhebber gunt Twente zo'n tegendoelpunt toch niet en vooral omdat hetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind het nog meer sad dat er Ajacieden anti-Twente zijn omdat een vijftal supporters op FOK! een beetje trollerig zijn t.o.v. Ajax. Alsof die representatief zijn voor alle Twentefans.
Nee en doe ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou ns beter lezen. Of wegblijven dan.
Idd, slaat weer helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef Ambrosius het volgende:
Paar 100 posts niet gelezen, ik zie vluchtig scrollend 80x Ajax voorbij komen, het gaat maar door.
Top!quote:
Dat een aantal op Twente kotst heeft niets met prestaties te maken maar met de voorzitterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, vind ik niet. Zo'n rivaliteit zou niet moeten ontstaan door het feit dat een andere club het een paar jaartjes beter doet. Zoals ik al zei: wij zijn nu toch ook niet massaal anti-Heerenveen, anti-AZ en anti-weet ik veel wie het allemaal beter deden in de competitie dan ons?
Ik weet dat niet, ik kom daar nooit omdat ik als Ajax-supporter daar niks te zoeken heb.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef need2009 het volgende:
[..]
En dat gebeurt nooit in het Twente-topic.
What are you, like 12?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:39 schreef Parafernalia het volgende:
Vanaf deze lijn maken we een onderscheid tussen voetbalsupporters en clubsupporters. Zijn we voor altijd van deze "discussie" af.
Ik heb nu een paar posts van je gelezen en ik denk gewoon totaal het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik gunde Twente en Groningen 2 jaar terug heel veel. Maar toen Twente daar stond en zong 'helemaal niet in Amsterdam' was ik blij dat ze zo dichtbij Duitsland staan voor het geval dat....
En die kakkerige Euroborgstudenten die ook ineens ruziën en zich gelijk aan Ajax, Feyenoord enzo zien...
Ik als Ajacied gun eerlijk gezegd Feyenoord veel meer dan die 2 en alle andere. Mooie club, veel geschiedenis en hopelijk komen ze weer naar de top want toen was de eredivisie leuker. Weg met deze wannabe's.
Je bent al 5 minuten ouder. Zie je hoe snel het gaat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik als Ajacied gun eerlijk gezegd Feyenoord veel meer dan die 2 en alle andere. Mooie club, veel geschiedenis en hopelijk komen ze weer naar de top want toen was de eredivisie leuker. Weg met deze wannabe's.
Uh ja, dergelijke reacties van jullie richting ons zijn toch heel wat anders, gezien de eeuwige rivaliteit. Maar die haat tegen Twente en AZ opeens, en de jaren ervoor PSV... Triest gewoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die 4 die zo deden? Ik zag ook supporters van andere clubs, laten we die uitlachen!!111!!!
Geef toe, je hebt een obsessie voor Ajax, dit bericht bevestigt het alleen maar:
[..]
Nou niet ook nog eens over IQ beginnen hoor...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh ja, dergelijke reacties van jullie richting ons zijn toch heel wat anders, gezien de eeuwige rivaliteit. Maar die haat tegen Twente en AZ opeens, en de jaren ervoor PSV... Triest gewoon.
Overigens zeg ik duidelijk dat ik doel op de trollende Ajacieden, niet degene met een IQ hoger dan 80 die gewoon zeggen "jammer Twente".
Leg uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar posts van je gelezen en ik denk gewoon totaal het tegenovergestelde.
Nee hoor, dit was altijd al zo(Feyenoord).. ze leveren prachtige wedstrijden op met mijn favoriete clubquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je bent al 5 minuten ouder. Zie je hoe snel het gaat?
En ik als ajacied vind het kut als Feyenoord uitgeschakeld wordt in Europa. Jammer dat er zoveel josties zijn hier.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:40 schreef am1b het volgende:
Ik, als fan van Heracles Almelo, vind het ook kut. Ja echt.
Want? Meneer de barman met z'n topfunctie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou niet ook nog eens over IQ beginnen hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |