Nouja, tot zover dat er meer riedeltjes en geluidseffecten gebruikt worden en dat het waarschijnlijk geen keiharde plaat gaat wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:11 schreef Xrenity het volgende:
De rest ook wel ok, maarja wat kan je zeggen over 30 seconden stukjes.
Ga je daar serieus heen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:11 schreef Christiaan het volgende:
Ik heb de wekker gezet voor Teighnmouth-tickets.
En gelukt neem ik aan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:11 schreef Christiaan het volgende:
ik ook!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:31 schreef Vrieskist het volgende:
Ik wacht al dagen op nieuws dat het album gelekt is
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:31 schreef Vrieskist het volgende:
Ik wacht al dagen op nieuws dat het album gelekt is
Ze moeten jou ook echt eens dood makenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:11 schreef Christiaan het volgende:
Met je eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:24 schreef Sprouts het volgende:
Ok, ik sluit me aan bij de rest; ik wil een albumleak!
Ik wil zo graag Undisclosed Desires horen..Jaa, het is geen authentiek gitaar/riff/epic/spacerock/Muse-nummer, maar het klinkt zó fijn!
Echt nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:46 schreef Goover het volgende:
Als ik spuit 11 ben, dan spijt het mij. Maar ik vind Uprising doet mij enorm denken aan Whomanizer van Britney Spears.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:42 schreef Duizendpootje het volgende:
oeh pittige foto!
is er nou nog geen album leak?!
Nog twee weekjes geduld, we krijgen sowieso wel wat na 4/5 September na de Teignmount gigs te horenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:04 schreef Duizendpootje het volgende:
ik begin een beetje ongeduldig te worden nou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |