Nog beter!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:24 schreef Sautor het volgende:
[..]
Persoonlijk laten overhandigen voor (als in voor ahoy) het concert en pas betalen als binnen bent
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:56 schreef Innuendo het volgende:
Vond ik net op de Muse site:
[ afbeelding ]
(groter als je hier klikt en er overheen gaat met je muis)
en... Uprising artwork
Wel jammer dat die usb drive niet hetzelfde eruit als die tijdens de treasurehunt. Voor de rest is het welquote:This version of the box set, with 5.1 surround sound, is exclusive to muse.mu and the international microsites and is limited to 5000 copies. This item comes with free worldwide delivery.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:56 schreef Innuendo het volgende:
Vond ik net op de Muse site:
[ afbeelding ]
(groter als je hier klikt en er overheen gaat met je muis)
en... Uprising artwork
Ik moest ook even slikken bij het zien van de prijs.. maar heb em besteld! Nu nog hopen dat ik het album ook daadwerkelijk goed vind, maar dat komt waarschijnlijk wel goedquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:10 schreef Innuendo het volgende:
Ja.. DTS versie van het album dusHeb echter geen creditcard bij de hand.. dus kan niet bestellen. Misschien maar goed ook ahum.
Maar het is een mooi setje, het kan niet op deze keer.
Of dan de dvd met DTS/5.1 er nog is... dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:19 schreef supkaa het volgende:
Ik neem aan dat die box ook nog wel te krijgen is in september?
5000 exemplaren.. Denk zomaar dat dat best hard gaat eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:47 schreef Thijz het volgende:
[..]
Of dan de dvd met DTS/5.1 er nog is... dat weet ik niet.
balen he ..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:18 schreef NoComment het volgende:
[..]
Nu nog kaarten voor de Ahoy, dat zou helemaal mooi zijn. Helaas was ook ik te laat
same here, ben ik net terug van vakantie, mooi verjaarsdags cadeautjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:19 schreef supkaa het volgende:
Ik geef het op, ik heb de box besteld.. Gelukkig hoef ik de creditcard pas over een maand te betalen
Het is ze geraden dat ze er geen bij gaan laten maken.. Het is namelijk één van de redenen dat ik deze versie besteld heb, er staat ook duidelijk bij 5000 exemplaren. Lijkt me inderdaad wel dat het bij die 5000 blijft.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:59 schreef Numbie het volgende:
Ik betwijfel eerlijk gezegd of die box op muse.mu nog wel bij gaat worden gemaakt. Denk dat het dermate limited is (en equally duur om te laten maken) dat het een op=op gevalletje wordt (plus dat het 5000 stuks voor de wereld is hè). De box die in de winkel komt te liggen daarentegen zou je waarschijnlijk nog wel in september kunnen krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |