Voor de buren of voor hemzelf?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:20 schreef Ploertendoder het volgende:
Makkelijk op te lossen:
[ afbeelding ]
ik had van alles verwacht aan commentaar, maar deze reactie had ik niet verwacht.quote:
Paupers heb je overal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik had van alles verwacht aan commentaar, maar deze reactie had ik niet verwacht.
overhemden zijn werkkleding, meer niet.quote:
woon je hiernaast ofzo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
'k was vrij vroeg thuis vandaag, opzettelijk, om een beetje te relaxen. Maar zo rond vijven denk ik van goh laat ik ff op de bank gaan liggen, even doezelen...
En potverdikkeme ineens schrik ik wakker, zo een half uurtje terug, voornamelijk door kutmuziek bij de buren... Van die tokkies muziek, meezingers, NL talig. En het staat hard.
Volgens mij is daar een bbq aan de gang.
Eerst zichzelf, dan de buren EINSZ;1;1:quote:
Overhemdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nu niet hoor, maar wat is daar mee dan?
Overhemdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:01 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik draag alleen gekreukte overhemden, dit maakt mij anders dan de rest en uit de toom vallen is mijn ding!
uit de toom vallen jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:01 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik draag alleen gekreukte overhemden, dit maakt mij anders dan de rest en uit de toom vallen is mijn ding!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |