Ah, we waren het zelf half vergetenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
NiekeGefeliciteerd
![]()
Lekker op tijd ja, als echte man
We zijn nog niet klaar (alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, we waren het zelf half vergeten![]()
es, wat fijn dat jullie verhuisd zijn. Hopelijk raakt alles vlug uitgepakt (bij ons staan er nog een hoop zaken in dozen)
Maar als alles goed blijft gaan, hebben we eindelijk DE reden om alles uit te pakken![]()
Wat een superhip icoontje!quote:
Dat kan gebeuren.quote:
Als de letters niet blauw worden, worden de ava's dat wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:16 schreef Bengeltje het volgende:
Wat veel blauw hier.
Daar doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de letters niet blauw worden, worden de ava's dat wel.
Niet helemaal.. Jouw achtergrondkleur is blauw bij mijquote:
't was gewoon te druk.. Ben ook om 16u weggegaan, had het helemaal gehadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:03 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Wat was er dan zo'n drama Sjow?
!!!!! Gefeliciteerd Leo! Ik kwam je posts tegen in OUD.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:03 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Wat was er dan zo'n drama Sjow?
Thxquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
!!!!! Gefeliciteerd Leo! Ik kwam je posts tegen in OUD.
Duimen dat het vrijdag ook goed is, zou wel heel tof zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
Ik ben nog steeds niet helemaal om, hoor. Vrijdag de 12-weken echo en hopelijk is alles dan goed. Dan ga ik hopelijk wat meer gerustgesteld zijn![]()
Ik heb geen idee hoe alles in elkaar steekt, maar misschien kon het vroeger wat makkelijker dan nu. Zoals ik nu vind, zijn er nog steeds wel (geldige) redenen om een huwelijk nietig te verklaren, maar dat 't binnen 24uur kan kon ik zo niet vinden.quote:@Sjow: wel raar, ik dacht echt dat je vroeger het huwelijk nog nietig kon laten verklaren na zo'n korte termijn.
Ouders hebben elkaar vast al wel gezien, maar ooms en tantes waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
Wat me wel opvalt; de italiaanse en marrokaanse familie vlogen elkaar in de haren tijdens het feest, en dan denk ik bij mezelf; is er dan geheel geen andere 'communicatie' of 'weerzien' geweest voor het huwelijk?
Ik neem aan dat de bruid en bruidegom elkaar wel langer kenden dan een paar weken, waardoor ook wel zeker is dat de families elkaar meer gezien hebben dan enkel op zo'n feest.
Het huis bevalt goed. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat we eindelijk DE reden zouden hebben om die ene rommelkamer op te ruimen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Spannend hoor Leo. Ik ben wel heel blij voor je. Hoe bevalt het huis?
Thxquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Duimen dat het vrijdag ook goed is, zou wel heel tof zijn.
Mja, dat is ook niet altijd zeker.quote:[..]
Ik heb geen idee hoe alles in elkaar steekt, maar misschien kon het vroeger wat makkelijker dan nu. Zoals ik nu vind, zijn er nog steeds wel (geldige) redenen om een huwelijk nietig te verklaren, maar dat 't binnen 24uur kan kon ik zo niet vinden.
Wat me wel opvalt; de italiaanse en marrokaanse familie vlogen elkaar in de haren tijdens het feest, en dan denk ik bij mezelf; is er dan geheel geen andere 'communicatie' of 'weerzien' geweest voor het huwelijk?
Ik neem aan dat de bruid en bruidegom elkaar wel langer kenden dan een paar weken, waardoor ook wel zeker is dat de families elkaar meer gezien hebben dan enkel op zo'n feest.
Goed dat je het uitlegd!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:31 schreef leonieke het volgende:
Mja, dat is ook niet altijd zeker.
Als ik nu bij mezelf kijk. Mijn schoonouders hadden mijn pa welgeteld één keer gezien voor het huwelijk. Nu zal dat wel geen standaardsituatie zijn (mijn ma komt hier veel regelmatiger over de vloer) maar je weet nooit wat er aan de hand was, zeker niet als er verschillende culturen mee gemoeid zijn.
Ik denk dat mijn schoonouders de ouders van mijn schoonzus misschien ook maximum één keer hebben gezien (ze is Pools) en ik weet dat mijn ma de schoonmoeder van mijn zus de eerste keer gezien heeft op de schieting (dat is een feestje net voor het huwelijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |