Je kijkt ook verkeerdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
Maar wat ik dus zei, Qu leeft weer. Lange tijd niet gezien dude
Apparaatje koste me (2 jaar geleden) ¤55 en geen abo voor nodig! (Zoalng de VS de satellieten in de lucht houdt is er niets aan de hand). Werkt gewoon hetzelfde als je TomTom!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef Ynske het volgende:
kost dat nu Q? zo'n apparaatje? en moet je daar een abbo ofzo bij hebben?
Vanwaar deze 3e taart eigenlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef leonieke het volgende:
Woohoo... lekkere taartZo één hadden we er zelfs niet op ons trouwfeest
En bij hem?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:06 schreef leonieke het volgende:
We zijn vandaag 3 jaar getrouwd (niet dat we het doorhadden hoor deze ochtend, mijn frank is in de loop van de namiddag gevallen)
dat valt wel meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Apparaatje koste me (2 jaar geleden) ¤55 en geen abo voor nodig! (Zoalng de VS de satellieten in de lucht houdt is er niets aan de hand). Werkt gewoon hetzelfde als je TomTom!
Toen ik heel verbaasd zei dat we vandaag 4 augustus warenquote:
Ik heb nooit begrepen wat mensen met zoiets moeten. Ik heb nu ingebouwde navigatie in die prius, maar gebruik het eigenlijk nooit. En dan moet ik nog eens naar klanten, maar dan nog.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat valt wel mee
tomtom, dat moet er hier ook eens gaan komen
Ik gebruik em meestal als 'backup', gewoon de route goed voorbereiden!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat mensen met zoiets moeten. Ik heb nu ingebouwde navigatie in die prius, maar gebruik het eigenlijk nooit. En dan moet ik nog eens naar klanten, maar dan nog.
Vrouw hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het eens aan gehad om te kijken of ie wat up to date was. In mijn eigen buurt niet, het stuurt me een verboden bouwweg op, maar voor de rest klopte het aardig. Maar gewoon de bordjes volgens schijnt steeds lastiger te wordenMen wordt steeds meer een slaaf van de techniek. Er was toch zo'n griet die een trap afreed omdat haar tomtom dat zei. Ze vond het wel wat vreemd, maar toch doen. Hoe dom ben je dan
Tja, helaas wordt er steeds minder over gelaten aan ons gezond verstandquote:Met gezond verstand, wat voorbereiding als je een stad niet kent of in uiterste nood een voorbijganger om te vragen kom je er ookEn de laatste keer dat ik dat laatste nodig had was in japan
ik moet vaker nu naar opdrachten om te fotograferen, en aangezien me nu 3 keer op rij de route van de geprinte versie (verschillende aanbieders) me er niet konden brengen, en ik de weg niet wist, lijkt t me wel handigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat mensen met zoiets moeten. Ik heb nu ingebouwde navigatie in die prius, maar gebruik het eigenlijk nooit. En dan moet ik nog eens naar klanten, maar dan nog.
op weg naar een huwelijk, de weg kwijt raken in Tilburg, mn mams gebeld die me de weg gewezen adhv google maps. maar die zit ook niet altijd thuis...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het eens aan gehad om te kijken of ie wat up to date was. In mijn eigen buurt niet, het stuurt me een verboden bouwweg op, maar voor de rest klopte het aardig. Maar gewoon de bordjes volgens schijnt steeds lastiger te wordenMen wordt steeds meer een slaaf van de techniek. Er was toch zo'n griet die een trap afreed omdat haar tomtom dat zei. Ze vond het wel wat vreemd, maar toch doen. Hoe dom ben je dan
Met gezond verstand, wat voorbereiding als je een stad niet kent of in uiterste nood een voorbijganger om te vragen kom je er ookEn de laatste keer dat ik dat laatste nodig had was in japan
Dan vraag ik me af of TomTom je wel daar zou brengen..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moet vaker nu naar opdrachten om te fotograferen, en aangezien me nu 3 keer op rij de route van de geprinte versie (verschillende aanbieders) me er niet konden brengen, en ik de weg niet wist, lijkt t me wel handig
Hmz, dan lijk je op mn zusje!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
op weg naar een huwelijk, de weg kwijt raken in Tilburg, mn mams gebeld die me de weg gewezen adhv google maps. maar die zit ook niet altijd thuis...
ik weet t niet, iig de route van google maps werkte altijd t beste, maar die laat ook steken vallen de laatste tijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af of TomTom je wel daar zou brengen..
Je kan je muziek toch ook gewoon wat zachter zettenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend mijn nieuwe oordopjes uitgetest op mijn IPOD, ze doen 't goed![]()
. Heb inears gekocht aangezien de normale (ipod)oordopjes uit mijn oor vallen
. Nu InEars, en deze blijven heerlijk zitten
.
Ook hebben medereizigers geen last van mijn muziek (althans, dat hoop ik), wat ook bij mij altijd irritaties opwekt als iemand zijn muziekdoos te hard heeft staan zodat de hele coupe kan meegenieten.
Ik heb m'n muziek niet te hard staan, maar anderen welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kan je muziek toch ook gewoon wat zachter zetten
Dan kun je het vragenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb m'n muziek niet te hard staan, maar anderen wel.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb m'n muziek niet te hard staan, maar anderen wel.
Om dat zeker te weten kan je het dus zacht zettenquote:Ook hebben medereizigers geen last van mijn muziek
Dat doe ik al. Ook om mijn (al beschadigde) gehoor niet meer te beschadigenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
Om dat zeker te weten kan je het dus zacht zetten
ja en boodschappen gedaan, en gepoetst en buiten gezetenquote:
Ook 100km?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en boodschappen gedaan, en gepoetst en buiten gezeten
en op zoek geweest naar een woning
Wil je wel in Utrecht blijven wonen? Of ga je weer terug naar t zuiden?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:38 schreef Ynske het volgende:
nee nog niet, maar wel weer op veel plaatsen ingeschreven en actieve zoektochten gestart
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wil je wel in Utrecht blijven wonen? Of ga je weer terug naar t zuiden?
Waarom geen Utrecht meer dan?quote:
Kutstadquote:
wat heb ik hier dat me aan utrecht zou moeten binden?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb ik hier dat me aan utrecht zou moeten binden?
Zijn er eigenlijk foto's van jullie nieuwe stekkie?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef es70 het volgende:
Weet wat je doet Ynske, ik weet nu ineens weer heel goed waarom we uiteindelijk zo lang in V'dam zijn blijven plakken. Verhuizen is 3x.
Maar ik ben wel heel blij met mijn nieuwe stekkie. Alleen de rotzooi heb ik zwaar genoeg van
.
Ik wil juist weg uit het zuiden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb ik hier dat me aan utrecht zou moeten binden?
Ik zie ruimte voor een nieuwe uitdaging/jobquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:31 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik ben er ook 1 van. Maar ik moet multitasken, anders vind ik het saai worden. Daar ik het werk van 4 man doe voel ik me niet zo schuldig
't Hele zooitje begint hier altijd pas rond 9nen, maar moet altijd op tijd zijn omdat als ze problemen op de zaak hebbe bij het werkvoorbereiding voor de logistieke afdeling, dat ik er direct op kan inspringen, en niet dat ik nog onderweg ben of zelfs thuisquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:28 schreef Bengeltje het volgende:
Werkgerelateerd is dat natuurlijk iets anders. Sta hier op fok wel vaak te kijken hoeveel "werkende" users er posten. En hoeveel ze dan posten onder werktijd.
Er zijn niet meer projecten waar ik me mee kan bemoeienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zie ruimte voor een nieuwe uitdaging/job. Het werk wat je nu doet, kan je schijnbaar te makkelijk af..
[..]
Misschien werk je te hard... Je zou ipv 50km/u 40km/u kunnen gaan, en dan kijken of 't allemaal wel gaat passen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:50 schreef Pheno het volgende:
Oh en RFC's (plan van aanpak zeg maar) doe ik ook al teveel
En dan nog tijd over hebben. Kutnerd
t is maar 14 m2 inpakkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef es70 het volgende:
Weet wat je doet Ynske, ik weet nu ineens weer heel goed waarom we uiteindelijk zo lang in V'dam zijn blijven plakken. Verhuizen is 3x.
Maar ik ben wel heel blij met mijn nieuwe stekkie. Alleen de rotzooi heb ik zwaar genoeg van
.
nee en als dan voor te winkelen kun je ook in de trein er naar toe stappenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee
Zou kunnen dat je de stad leuker vind ofzo?
eindhoven is ook t zuidenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil juist weg uit het zuiden.
Op mijn hyves staan er een paar van de buitenkantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk foto's van jullie nieuwe stekkie?
Bij ons was 't 13 jaar, 3 verdiepingen en een tuinquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is maar 14 m2 inpakkendus dat valt wel mee
[..]
nee en als dan voor te winkelen kun je ook in de trein er naar toe stappen
[..]
eindhoven is ook t zuiden
dat is heel wat meer inpakwerkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij ons was 't 13 jaar, 3 verdiepingen en een tuin.
afstudeerstagequote:Hoe ben je in Utrecht terecht gekomen als je niets hebt dat je bindt?
Je pakt de tuin ook inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij ons was 't 13 jaar, 3 verdiepingen en een tuin.
Hoe ben je in Utrecht terecht gekomen als je niets hebt dat je bindt?
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je dacht niet aan inhoud berging/tuinhuisje, tuinmeubels enz??
Ah, we waren het zelf half vergetenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
NiekeGefeliciteerd
![]()
Lekker op tijd ja, als echte man
We zijn nog niet klaar (alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, we waren het zelf half vergeten![]()
es, wat fijn dat jullie verhuisd zijn. Hopelijk raakt alles vlug uitgepakt (bij ons staan er nog een hoop zaken in dozen)
Maar als alles goed blijft gaan, hebben we eindelijk DE reden om alles uit te pakken![]()
Wat een superhip icoontje!quote:
Dat kan gebeuren.quote:
Als de letters niet blauw worden, worden de ava's dat wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:16 schreef Bengeltje het volgende:
Wat veel blauw hier.
Daar doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de letters niet blauw worden, worden de ava's dat wel.
Niet helemaal.. Jouw achtergrondkleur is blauw bij mijquote:
't was gewoon te druk.. Ben ook om 16u weggegaan, had het helemaal gehadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:03 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Wat was er dan zo'n drama Sjow?
!!!!! Gefeliciteerd Leo! Ik kwam je posts tegen in OUD.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:03 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Wat was er dan zo'n drama Sjow?
Thxquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
!!!!! Gefeliciteerd Leo! Ik kwam je posts tegen in OUD.
Duimen dat het vrijdag ook goed is, zou wel heel tof zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
Ik ben nog steeds niet helemaal om, hoor. Vrijdag de 12-weken echo en hopelijk is alles dan goed. Dan ga ik hopelijk wat meer gerustgesteld zijn![]()
Ik heb geen idee hoe alles in elkaar steekt, maar misschien kon het vroeger wat makkelijker dan nu. Zoals ik nu vind, zijn er nog steeds wel (geldige) redenen om een huwelijk nietig te verklaren, maar dat 't binnen 24uur kan kon ik zo niet vinden.quote:@Sjow: wel raar, ik dacht echt dat je vroeger het huwelijk nog nietig kon laten verklaren na zo'n korte termijn.
Ouders hebben elkaar vast al wel gezien, maar ooms en tantes waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
Wat me wel opvalt; de italiaanse en marrokaanse familie vlogen elkaar in de haren tijdens het feest, en dan denk ik bij mezelf; is er dan geheel geen andere 'communicatie' of 'weerzien' geweest voor het huwelijk?
Ik neem aan dat de bruid en bruidegom elkaar wel langer kenden dan een paar weken, waardoor ook wel zeker is dat de families elkaar meer gezien hebben dan enkel op zo'n feest.
Het huis bevalt goed. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat we eindelijk DE reden zouden hebben om die ene rommelkamer op te ruimen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Spannend hoor Leo. Ik ben wel heel blij voor je. Hoe bevalt het huis?
Thxquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Duimen dat het vrijdag ook goed is, zou wel heel tof zijn.
Mja, dat is ook niet altijd zeker.quote:[..]
Ik heb geen idee hoe alles in elkaar steekt, maar misschien kon het vroeger wat makkelijker dan nu. Zoals ik nu vind, zijn er nog steeds wel (geldige) redenen om een huwelijk nietig te verklaren, maar dat 't binnen 24uur kan kon ik zo niet vinden.
Wat me wel opvalt; de italiaanse en marrokaanse familie vlogen elkaar in de haren tijdens het feest, en dan denk ik bij mezelf; is er dan geheel geen andere 'communicatie' of 'weerzien' geweest voor het huwelijk?
Ik neem aan dat de bruid en bruidegom elkaar wel langer kenden dan een paar weken, waardoor ook wel zeker is dat de families elkaar meer gezien hebben dan enkel op zo'n feest.
Goed dat je het uitlegd!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:31 schreef leonieke het volgende:
Mja, dat is ook niet altijd zeker.
Als ik nu bij mezelf kijk. Mijn schoonouders hadden mijn pa welgeteld één keer gezien voor het huwelijk. Nu zal dat wel geen standaardsituatie zijn (mijn ma komt hier veel regelmatiger over de vloer) maar je weet nooit wat er aan de hand was, zeker niet als er verschillende culturen mee gemoeid zijn.
Ik denk dat mijn schoonouders de ouders van mijn schoonzus misschien ook maximum één keer hebben gezien (ze is Pools) en ik weet dat mijn ma de schoonmoeder van mijn zus de eerste keer gezien heeft op de schieting (dat is een feestje net voor het huwelijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |