Dat hoogbegaafde kind... al zou je het IQ van die twee 'ouders' bij elkaar optellen is het nog lager dan die van dat kindquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zijn niet de meest intelligenten onder ons.![]()
Verschrikkelijk.
Als dit weer zo'n slechte grap is van Miss Attention dan moet ze morgenvroeg meteen in therapie! Maar misschien was Raiko haar slechte humor en dat gejank wel zat!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Nu zegt ze op haar twitter dat het uit is.... Weer zo'n slechte grap?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef TheVulture het volgende:
"Wij zitten op een hele speciale school, voor debielen"
Wat een leuk kindje!
Die gast is zelf niet veel beterquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als dit weer zo'n slechte grap is van Miss Attention dan moet ze morgenvroeg meteen in therapie! Maar misschien was Raiko haar slechte humor en dat gejank wel zat!
ik von het best erg dat een jong kindje dat al zegtquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef TheVulture het volgende:
"Wij zitten op een hele speciale school, voor debielen"
Wat een leuk kindje!
hoeveel persoonijkheden heeft die chantal?quote:Neeeeeeeee is het uit met Raiko? Echt waar?! FOR REAL? *belt Raiko op..* @ grappemakers
vandaag, 19:43 - 3 reactie(s) Reageer
Ze zit waarschijnlijk de hele tijd met zichzelf te Hyven en terug te krabbelenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:30 schreef JaneDoe het volgende:
op dr hyves
[..]
hoeveel persoonijkheden heeft die chantal?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zit waarschijnlijk de hele tijd met zichzelf te Hyven en terug te krabbelen
prima toch, beetje minderwaardigheden aanpraten zodat ie wat trauma's krijgt e.d. dan spring ie zo van een toren afquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik von het best erg dat een jong kindje dat al zegt
zo gaat ie denken dat ie ook nooit iets kan leren en dat hij minder is
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:39 schreef themauster het volgende:
Charlotte en Mathijslekkere nuchtere groningers wat hou ik daar van
Ik vind ze ook echtquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:39 schreef themauster het volgende:
Charlotte en Mathijslekkere nuchtere groningers wat hou ik daar van
Da's wel raar.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Och zo... nou moet zij gaan troosten
Ik verwacht dat het zelfs zo erg is dat ze het van hem ook niet aanneemt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
en hij helaas ook niet, want soms willen meisjes dat dan nog wel aannemen van hun lief...
ja erg hequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het zelfs zo erg is dat ze het van hem ook niet aanneemt.
Kiezen de zwaksten niet altijd de zwakkeren uit?quote:
Ook haar twitter is niet meer toegankelijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Je kunt nu ook niet meer op Chantals hyves www kijken .Alle reacties weg en meelezen of reageren kan dus niet meer.Ik hoop dat ze een beetje bijkomt van alle commotie![]()
Kloptquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ook haar twitter is niet meer toegankelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |